Foorumilaiset alkukielen kääntäjät

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Foorumilaiset alkukielen kääntäjät

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 24. Marras 2015 22:28

Minä luen vain yhtä Raamattua suomeksi ja ihan hyvä se on ollut. Sen äärellä olen saanut paljon rakentua. Vain yhden kerran Jumala on kehottanut minua lukemaan yhden jakeen King Jamesista ja silloinkin Hänen tarkoituksensa oli vain, että parantuisin raskausdiabeteksesta ilman lääkitystä. Muuten on siis nyt 12-vuotisen uskossa olon ajan riittänyt yksi suomenkielinen Raamattu ja mitään alkukielijuttuja en jaksa ollenkaan, kuten varmaan olen esiin tuonut aiemminkin :D Joskus olen kyllä huvikseni lukenut kaikkia mahdollisia Raamattuja, mutta ei siitä ole ollut hyötyä enempää kuin vain yhden käännöksen lukemisesta.

Mutta olen tyytyväinen siihen, että joitain on joskus kiinnostanut alkukielet sun muut ja ovat jaksaneet tehdä minulle Raamatun ihan oikealla omalla äidinkielelläni ettei minun tarvitsekaan olla kiinnostunut kielistä elääkseni uskossa rikasta elämää. Tosin uskon rikkaan uskon elämän olevan mahdollista myös lukutaidottomille ihmisille. "Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat (Jaak.2:5)?"
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 25 vierailijaa