Veden ammentaminen elävästä virrasta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Veden ammentaminen elävästä virrasta

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 21. Marras 2015 13:12

VEDEN AMMENTAMINEN ELÄMÄN VIRRASTA

Miksi jotkut uskovat ovat täynnä rauhaa ja iloa, säteilevät hengellisen elämän hohdetta ja terveyttä kaikille, joita he tapaavat? Siksikö, että heillä ei ole ongelmia? Ei! Totuus on, että heillä saattaa olla niitä enemmän kuin sinulla, enemmän kuin useimmilla ihmisillä.

Nämä pyhät ovat oppineet salaisuuden: pitää juurensa Jumalan virrassa. Jos olet juurtunut Jumalan virtaan, sinä et kaipaa herätystä. Et tarvitse siunauksen suihkua. Et tarvitse erityistä Hengen vuodatusta. Et tarvitse yhtäkkisen voiton tulvaa. Koska nautit jatkuvaa elämää antavan veden virtaa, tunnista toiseen, et heilahtele jatkuvasti kuivista ajoista siunauksiin, aallon pohjasta sen harjalle, herätyksestä kylmyyteen. Hengellinen nälänhätä ei kosketa sinua, luopumuksen paahtava paiste ei hämmennä sinua, koska ammennat vettä elämänvirrasta!

Jos minun pitäisi valita herätyksen ja juurten kesken, valitsisin juuret milloin hyvänsä. Kauan sen jälkeen, kun herätys on ohi, minulla olisi edelleen elämää juurteni takia, jotka antavat minulle päivittäin, mitä tarvitsen.
Hesekiel näki elämän virran pulppuavan temppelistä. ”Mutta virran varrella, sen molemmilla rannoilla, kasvaa kaikkinaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lakastu lehdet eivätkä lopu hedelmät: joka kuukausi ne kantavat tuoreet hedelmät, sillä niitten vedet juoksevat pyhäköstä, ja niitten hedelmät ovat ravitsevaiset ja niitten lehdet parantavaiset”(Hes.47:12).

Jumala näytti profeetalle virran, joka pulppusi Hänen pyhästä temppelistään. Kun aikaa kului, se paisui pienestä norosta joeksi, jossa hän voi uida. Hesekiel näki miehen mittaavan elämän virran kasvamista, kunnes ”tuli virta, jonka poikki minä en voinut käydä, sillä vesi nousi uimavedeksi”

(Hes.47:5). Alkuseurakunta näet koki veden, joka ulottui nilkkoihin asti. Uskonpuhdistus pääsi lantioon asti ulottuvaan veteen. Tänä päivänä ja aikana vesi on noussut niin paljon, että me voimme nyt uida siinä!
Joen rannalla on paljon puita, kaikki vihreitä ja hedelmää kantavia. Mitä nämä puut ovat? Kaikki ovat sellaisia, joilla on luottamuksen juurensa Hänessä. ”Ja kaikki elolliset, kaikki, jotka liikkuvat, virkoavat elämään kaikkialla, mihin tämä kaksoisvirta tulee. Ja kaloja on oleva hyvin paljon; sillä kun nämä vedet sinne tulevat ja vesi paranee, niin kaikki virkoaa elämään, minne vain virta tulee” (Hes.47:9)

David Wilkerson
hrmn2
 
Viestit: 495
Liittynyt: 30. Kesä 2014 11:41

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron