Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Maria » 03. Maalis 2011 17:29

:hugehug:

Voi kun olikin suloinen koira se Sera. Mä oon niin koira ihmisiä ja itellänikin on aina ollut koira. Nyt on sellainen sekarotuinen taas, jossa on laikaa ja olikos se nyt lapinspystykorvaa. Kiltti 6v uros. Täällä on kamala mysky ja ei oo asiaa uloskaan, astma pitää siitä huolen. Lapsena tykkäsin olla ulkona juuri kovalla tuulella, mutta näin asiat muuttuu.

Mulla oli tietsikka rikki ja olin n kuukauden ilman omaa konetta. Oli vähän aikaa sellanen vanha ja hidas läppäri, jonka käytössä tarvittiin hermoja. Eilen sain takasin omankin koneeni ja nyt onkin sitten kirjoiteltu. :thumb:

Hyviä aiheita näkyy olevan ja täällä on mukava käydä ja jos jokin tuntuu sellaselta, niin aina jotain kirjoitellakin..

Kiitän Herraa tästä foorumista, jossa on totuus kunniassa. Siunausta kaikille tasapuolisesti! Jeesus kanssanne!! :hearts: :prayer4:
Maria
 

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 03. Maalis 2011 17:48

Maria kirjoitti: :hugehug:

Voi kun olikin suloinen koira se Sera. Mä oon niin koira ihmisiä ja itellänikin on aina ollut koira. Nyt on sellainen sekarotuinen taas, jossa on laikaa ja olikos se nyt lapinspystykorvaa. Kiltti 6v uros. Täällä on kamala mysky ja ei oo asiaa uloskaan, astma pitää siitä huolen. Lapsena tykkäsin olla ulkona juuri kovalla tuulella, mutta näin asiat muuttuu.

Mulla oli tietsikka rikki ja olin n kuukauden ilman omaa konetta. Oli vähän aikaa sellanen vanha ja hidas läppäri, jonka käytössä tarvittiin hermoja. Eilen sain takasin omankin koneeni ja nyt onkin sitten kirjoiteltu. :thumb:

Hyviä aiheita näkyy olevan ja täällä on mukava käydä ja jos jokin tuntuu sellaselta, niin aina jotain kirjoitellakin..

Kiitän Herraa tästä foorumista, jossa on totuus kunniassa. Siunausta kaikille tasapuolisesti! Jeesus kanssanne!! :hearts: :prayer4:


Hyvä kun sait takaisin tietokoneesi korjattuna ja toimivana. Olisi kiva nähdä kuva sinun koirastasi. Minäkin pidän paljon koirista. Koira on todella uskollinen isännälleen (emännälleen). Kävin vaimon ja Seran kanssa tänään pitkällä hiihtolenkillä. Mulla oli todella vanhat sukset, joissa siteet meinasi lähteä irti, siksi sipsuttelin peräpäässä. Sera juosta jolkutti vapaana ja aina välillä pysähtyi ja kääntyi katsomaan minua sekä jäi odottamaan että isukki tulisi perästä. Sitten kun Sera huomasi, että kyllä se isukki tulla jolkuttaa perässä, niin hän kirmasi taas eteenpäin ja aina välillä jäi vahtimaan että tulisi nyt se isukki sieltä. Voi kyllä koirat on aivan ihania.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

OMA TIEDOTE!

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 04. Maalis 2011 12:08

Anteeksi, kun ei ole juuri minua näkynyt täällä kommentoimassa ja vastaamassa viesteihin. Minulla on ollut nettitikku-yhteyksissä suuria ongelmia. En tiedä, johtuuko koneesta vaiko nettitikusta. Foorumilla oli teknisiä ongelmia ja ne ovat selvitetyt. Jos pätkimisiä ei tule, niin koetan nyt osallistuakin enemmän ja jos jollakulla on kysymistä/asiaa/tms. Voin vastailla sikäli kuin aikaa ja voimia on.
Jotain olen varmasti unohtanut. Mutta muistuttaa saa. Kiitos Herralle; esirukouksistanne, sillä selkäkivut ovat hellittäneet paljonkin.
Meillä on rukouksia kuuleva Jumala. Halleluja! Tänään en jouda rästitöitä tekemään ja toivon mukaan nettiyhteydet toimivat normaalinopeudella ja pätkimättä. Muutamia päiviä on mennyt niin, etten ole kuin hetkeksi päässyt nettiin.

Herran Armo ja Rauha kaikille heille, joissa Hän Henkensä kautta asustaa! :hugehug: :hearts: :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Maria » 05. Maalis 2011 12:46

;) Täällä sitä taas kirjoitellaan ja kun tietsikka oli melkein kk pois käytöstä ja vieläkin on korjattavaa (tuuletin alkoi huutamaan tänään), niin koitan purkaa rästejä, kun en viitsiny sillä läppärillä sillai kirjoitella. Joo koirat on ihania. Mulla oli 11½v selalnen sekarotuinen, joka oli niin viisas ja kuin ymmärsi tuskaani, joka silloin oli elämässäni ex-mieheni ym takia. Jouduin nukuttamaan sen -29.1-06, kun sen takajalka irtos lonkasta ja kääntyi ympäri. Se oli kova paikka mulle sillo ja astma puhkesi kun koitin pidättää itkua.. No se siitä, nyt on vuoden paussin siinä edellisen jälkeen otettu koira joka on kuin kopio edellisestä koirastani luonteeltaan. Tämän hain 3½vuotiaana. Laitan siitä kuvan jos joku haluaa sen nähdä.(tää oli nyt ainoa, jossa se on yksin ja sälekaihtimien läpi otettu, kun poika toi sille uuden kopin) Ja samalla toivottelen teille kaikille siunausta viikonloppuunne ja elämäänne! Jeesus kanssanne!!
Maria
 

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Maalis 2011 14:38

Hieno koiraystävä sulla! Jumala teitä siunatkoon ja auttakoon.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 11. Maalis 2011 14:08

Maria kirjoitti:;) Täällä sitä taas kirjoitellaan ja kun tietsikka oli melkein kk pois käytöstä ja vieläkin on korjattavaa (tuuletin alkoi huutamaan tänään), niin koitan purkaa rästejä, kun en viitsiny sillä läppärillä sillai kirjoitella. Joo koirat on ihania. Mulla oli 11½v selalnen sekarotuinen, joka oli niin viisas ja kuin ymmärsi tuskaani, joka silloin oli elämässäni ex-mieheni ym takia. Jouduin nukuttamaan sen -29.1-06, kun sen takajalka irtos lonkasta ja kääntyi ympäri. Se oli kova paikka mulle sillo ja astma puhkesi kun koitin pidättää itkua.. No se siitä, nyt on vuoden paussin siinä edellisen jälkeen otettu koira joka on kuin kopio edellisestä koirastani luonteeltaan. Tämän hain 3½vuotiaana. Laitan siitä kuvan jos joku haluaa sen nähdä.(tää oli nyt ainoa, jossa se on yksin ja sälekaihtimien läpi otettu, kun poika toi sille uuden kopin) Ja samalla toivottelen teille kaikille siunausta viikonloppuunne ja elämäänne! Jeesus kanssanne!!


Kiva ja hieno koira Marialla.

Tässä koirien ystäville ja muillekin erittän koskettava video, kun kuollut koira elvytetään henkiin:

https://perezhilton.com/2011-03-10-luck ... PHheadline

Koira kaatui koulutustilanteessa maahan ja lopetti hengittämisen, mutta elvytys palautti koiran takaisin elävien kirjoihin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Maalis 2011 16:02

Kyllä oli itku kurkussa kun katsoin tuota videota. Omistajalla oli suuri hätä kun koiransa lakkasi hengittämästä. Onneksi eräs mies siinä taisi elvytystoimet, kiitos Herrallemme.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Huhti 2011 09:37

Rauhanmorotus! :pc:

Yksi asia jäi minua mietityttämään ja askarruttamaan niin siksi tulin kirjoittamaan.
Toissapäivänä ystäväni textasi minulle kännykällä ja sanoi että on paikalla huomenna ehtoolliskokouksessa. Ystävä taitaa olla aamuvirkku mutta illantorkku ja tykkää käydä ehtoolliskokouksessa. Mutta minusta tuntuu vastenmieliseltä mennä ehtoolliskokoukseen.

Päinvastoin tykkään käydä vain iltakokouksessa mutta ystävä sanoi minulle ettei jaksa mennä kanssani. Minä petyin. :(

Mietin onko Jumalan tahto että menen ehtoolliskokoukseen mutta minusta on vastenmielistä istua siellä niin Jumala näkee sydämen asenteeni mikä ei ole otollista Herralle. Moon tällainen aamutorkku. Tykkään viettää aamupäivät kotosalla ja käpertyä soffan nurkkaan kunnes alkaa piristää. Unenpöpperö en ole yleensä...

Toinen juttu vielä... Minä luin Petrin linkkiä "ekumenia on eksytys". Siinä lukee että jos uskova hyväksyy ekumenian niin Jumala tulee tuomitsemaan uskovan joka hyväksyy.
Minä en halua hyväksyä mutta silti käyn helluntaiseurakunnassa joka kuuluu ekumeniaan.
Jätänkö käymättä vai menen sinne. Huomenna on se ehtoolliskokous enkä vielä vastannut ystävälle tulenko mukaan vai en. Se minua askarruttaa ja mietityttää vielä.

Siunattua sapatinpäivää kaikille! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja toni t » 02. Huhti 2011 17:03

vaisuliini kirjoitti:Rauhanmorotus! :pc:

Yksi asia jäi minua mietityttämään ja askarruttamaan niin siksi tulin kirjoittamaan.
Toissapäivänä ystäväni textasi minulle kännykällä ja sanoi että on paikalla huomenna ehtoolliskokouksessa. Ystävä taitaa olla aamuvirkku mutta illantorkku ja tykkää käydä ehtoolliskokouksessa. Mutta minusta tuntuu vastenmieliseltä mennä ehtoolliskokoukseen.

Päinvastoin tykkään käydä vain iltakokouksessa mutta ystävä sanoi minulle ettei jaksa mennä kanssani. Minä petyin. :(

Mietin onko Jumalan tahto että menen ehtoolliskokoukseen mutta minusta on vastenmielistä istua siellä niin Jumala näkee sydämen asenteeni mikä ei ole otollista Herralle. Moon tällainen aamutorkku. Tykkään viettää aamupäivät kotosalla ja käpertyä soffan nurkkaan kunnes alkaa piristää. Unenpöpperö en ole yleensä...

Toinen juttu vielä... Minä luin Petrin linkkiä "ekumenia on eksytys". Siinä lukee että jos uskova hyväksyy ekumenian niin Jumala tulee tuomitsemaan uskovan joka hyväksyy.
Minä en halua hyväksyä mutta silti käyn helluntaiseurakunnassa joka kuuluu ekumeniaan.
Jätänkö käymättä vai menen sinne. Huomenna on se ehtoolliskokous enkä vielä vastannut ystävälle tulenko mukaan vai en. Se minua askarruttaa ja mietityttää vielä.

Siunattua sapatinpäivää kaikille! :pc:


Ethän sinä hyväksy ekumeniaa ja et ole siinä mukana. Kyllä voit käydä ehtoollisella ja tavata uskon sisaria ja veljiä helluntaiseurakunnassa. Jos sinulla ei muuta uskovien yhteyttä paikkakunnallasi ole niin kyllä se kannattaa käydä vielä helluntaiseurakunnassa. Ei tilanne vielä niin paha ole tavalliselle sunnuntai kävijälle.

Siunattua sapattia!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja toni t » 05. Huhti 2011 16:59

Rauhaa kaikille sisarille ja veljille Kristuksessa. pekka kertoi toisessa ketjussa tilanteestaan joka on raskas sillä lapset ovat uskosta osattomia ja sitä kautta pahan otteessa. Meillä monilla on tällainen tilanne jossa joko puoliso tai lapset eivät usko ja se on todella raskasta. Minullakin sellainen tilanne. Olen huomannut kuitenkin sen että kun yrittää parhaansa mukaan pysyä kuuliaisena Jumalalle ja rukoilee paljon niin Herra vastaa rukouksiin. Nyt on raskas aika ja Jumalan lasten täytyy pysyä vahvasti rukouksessa.

Seurataan Herramme esimerkkiä;

Hebr.5:7. Joka lihansa päivinä on uhrannut rukoukset ja nöyrät anomiset, väkevällä huudolla ja kyyneleillä sen tykö, joka hänen voi kuolemasta pelastaa, ja on myös kuultu, että hän Jumalaa kunnioitti.

Mark.11:24. Sentähden sanon minä teille: kaikki, mitä te rukoillen anotte, se uskokaat saavanne; niin se tapahtuu teille.

Muistetaan rukouksissa kaikkia Jumalan lapsia ja Israelin kansaa ja toivotetaan rauhaa Jerusalemille Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä!

Psalmit.122:6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
122:7 Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
122:8 Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha.
122:9 Herran, meidän Jumalamme, huoneen tähden minä tahdon etsiä sinun parastasi.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa kaikille Jumalan lapsille.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa