Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Marras 2015 14:08

Nyt elämme aikaa hieman ennen kuin Herramme saapuu.Tässä ajassa on erittäin voimakkaasti saatanallinen henki ,jonka huipentumana antikristus astuu näyttämölle.Kun tutkii asioita Raamatun sanan kautta ja peilaa kaikkea nykyajan menoon ei voi olla huomaamatta koko ajan entistä synkemmäksi ja raaemmaksi muuttuvaa maailmaa.Syntiä ,joka paikassa niin ,että ihmiset ei edes halua tietää ,mikä on syntiä.
Se mikä on pointti ...Nyt on eksytys esillä ja ihmisjärjellä on turha sitä viisautta etsiä ja uskova peilaakin kaikki asiat Raamatun tekstin kautta Pyhässä Hengessä.Paljon on itseään kristityksi sanovia ,mutta niiden hedelmät on ihan sanalla sanoen kauheita ja monesti pohjalla on se perusmyrkky eli ylpeys .Eli omalla minällä yritetään tulla Pyhyyden tuntijaksi.

Jos kuka tahansa meinaa selvitä tästä lopuanajan eksytyksestä niin sen on ojennettava itsensä kuin tarjottimella Jumalalle ja Hänen ohjaukseen Pyhän Hengen kautta ja sillä tiellä voi iloisesti tutkia Raamattua vaikka kuusenoksalla istuen tai miten vaan.

Meillä on se itsemääräämisoikeus ja luulen ,että Taivaassa sen ymmärrämme siinä lopullisessa tuomiossa .Tämä ihmisohjaus on vastakohta Jumalan ohjaukselle.Uskovan tehtävä Hengellisenä on tutkia kaikki Hengessä .Se on juuri sitä ihmisaivo viisauden vastakohtaa .Kun Jumalan sallitaan kuljettavan (jopa vaaditaan) niin todella jokainen uudestisyntynyt kasvaa huomaamaan sen Taivaallisen viisauden ,joka on meillä joka askeleessa ja on kai sanomatta selvää ,että ne askeleet ,jotka on jo ennalta tiedetty on varmasti hyviä askelia ja varmoja tässä viheliäisessä maailmassa.

Se ,että Petri tuo esille näitä lopunajan viheliäisyyksiä eri kantilta on hyvä asia .Ihmisillä on tekstiä ,jota tutkia ja toivotaan sydämmissä ,että se myös koskettaa uskosta osattomia ,joita tuolla ulkona on pilvin pimein .Itse olen ollut ihan lytyssä kun olen tutkinut maailmanmenoa taas .Huokauksia on riittänyt ,mutta näin se vaan menee ,että meno on pian kuin sodomassa ja gomorrassa.Karmeaa.Täytyy itsekkin pitää huoli ,ettei saastuta itseään vaan pysyy erossa tästä maailmanmenosta ,joka on jopa aivan käsittämätöntä paikka paikoin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re:

ViestiKirjoittaja uuhi » 19. Marras 2015 14:15

Älkää eksykö, huono seura hyvät tavat turmelee, awake up righteously, and sin not; for some are ignorant of elohim: for shame to you I say it.



[1.kor. 15:33-34]



Mutta pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä messiasta kohtaan.
for if, indeed, he who is coming doth preach another yahuwsua whom we did not preach, or another spirit you receive which you did not receive, or other good news which you did not accept -- well were you bearing it,

[2.kor. 11:3-4]


See that no one shall be carrying you away as spoil through the philosophy and vain deceit, according to the deliverance of men, according to the rudiments of the world, and not according to messiah,


kol. 2:8



O timotheus, the thing entrusted guard thou, avoiding the profane vain-words and opposition of the falsely-named knowledge,
which certain professing -- concerning the faith did swerve; the grace is with you. Amen


1.tim. 6:20-21, young's literal translation
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Marras 2015 14:28

Itse olen ollut ihan lytyssä kun olen tutkinut maailmanmenoa taas


Tähän löytyy hyvä lääke : :toghether:

Psalmi 23

1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Tuossa on hyvin kerottu, mitä Herran kanssa vietetty aika tarjoaa :thumbup:

Jos liikaa kaivaa tätä maailman menon pahuuden kasaa, niin kyllähän se katse Kristuksesta siirtyy pois kohti maailman ruhtinasta ja se taitaa olla saatanan tarkoituskin, että kun liikkaa miettii ja tutkii hänen töitään niin ei enää uskova nää Vapahtajaamme ja Herraa vaan paholaisen työt.

Meidän kiintopister tulee olla Herra, kun alkaa likaa vilkuilemaan sivuilleen niin huonoa siitä seuraa. Itse ajattelen, että mahtaa paholainen olla riemuissaan kun uskova penkoo hänen töitään, saahan paholainen sillä uskovan huomion ohjattua itseesä. Jälleen kerran siis paholainen varastaa Jumalalta uskovan mielisuosion.
Lily
 

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Iustus » 19. Marras 2015 14:51

lonelyrider kirjoitti:Tervetuloa kirjoittelemaan palstalle uudet kirjoittajat: rpe ja Iustus, minunkin puolestani.

Kiitos paljon!
Iustus
 
Viestit: 283
Liittynyt: 29. Huhti 2015 13:10

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Marras 2015 15:48

Lily --olen Jumalan oppikoulussa ja aihe on maailmanloppu ...eritavoin tutkinut asioita jo v.85 siis 1985.Kaikki kivet ja kannot kääntäen ja se mikä laittaa lyttyyn kun näkee etenkin nuorten olevan ihan eksyksissä ilman Jumalaa ja heitä on miljoonia ja miljoonia.Tämä sosiaalinen media on aika lopullinen isku sille ,kuinka kaikenlainen vääryys voi levitä maapallon laidasta laitaan ihan hetkessä.Hmm mutta näin.

Raamatun teksti on kirjoitettu Taivaaseen saakka peruskäsikirjoitukseltaan eli turhakai sitä on huokailla ,mutta ihmisten takia on murhe ja heidän pelastuksen.

Muuten tämä rooma ja paavi ja antikristus yms asia tuntuu kiinnostavan jostain syystä joitakin nuoria ..vaikka You tubessa on paljon ihan tarkoituksella tehtyä huiputusta niin on siellä sellaisia pätkiä myös ,jotka herättää näemmä kysymyksiä .Sekin on jo hyvä alku kun tulee yksikin kysymys liittyen Raamattuun ja tapahtumiin...tarkoittaa sitä ,että ....Huomio on saatu herätettyä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Jukka » 19. Marras 2015 16:00

Lily Daavidin virttä (23:4b) lainaten kirjoitti:sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.


Mitähän psalmista mielestäsi tarkoitti noin sanoessaan? En muista, että lapsena vitsa olisi erikoisemmin lohduttanut. Minulla kun on vilkas tämä mielikuvitus, niin kävi mielessä, että mitenkähän isä olisi reagoinnut, kun selkäsaunan jälkeen olisin sanonut hänelle: "Kiitos isä, tämä se vasta lohduttikin!" :lol: Ettei vaan olisi sanonut: "No hyvä, minäpä lohdutan sinua vielä vähän lisää!"

No joo, mutta hyvän Paimenen vitsa ja sauva lohduttavat, kun niin on kirjoitettu, mutta miksi ja miten?
Jukka
 

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Marras 2015 16:22

Mun käsittääkseni lammaspaimenet lyövät vitsalla maahan välillä kun paimentavat lampaita, silloin kun koirat ei ole tekemässä työtään sillä kohtaa kuin tuo paimen ja lammas on. Vitsan osuessa maahan tietää lammas lähteä toiseen suuntaan. Eli toimii siis siinä mielessä, että sillä näytetään lampaalle rajat, että missä saa mennä ja missä ei. Mun käsittääkseni sillä ei ole tarkoitus lyödä lammasta.

En usko että mitään eläintä kannattaa lyödä.

Enspanjassa olessa vuohipaimenilla oli myös monesti risu/keppi. Vuohethan syö muuten kaiken, pyykitkin narulta :)
Lily
 

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Marras 2015 16:30

mutta ihmisten takia on murhe ja heidän pelastuksen
.

Juuri näin, sellaista murhetta meidän tuleekin kantaa. Mutta turhaan ei kannata murehtia. Ja uskovat voivat olla näyttämässä näille kadotukseen matkaaville nuorille Jeesuksen rakkautta ihan arjen teoissa, elävänä todistuksena siitä, että on olemassa Jumala joka kuolemasta vapahtaa, silloin jos ihminen haluaa pelastua.

Nuoret on varsinkin todella yksinäisiä, harvalla on vanhemmat jotka viettäisivät aikaa ja rakastavat heitä.

Minusta Riku Rinne ja Ari Paloheimo tekevät todella hienoa työtä lasten ja nuorten parissa. Sellaista lisää.


Korjaus ( 20.11.2015) ei missään tapauksessa Ari Paloheimon tapaisia lisää, on saanut oikeuden tuomion kahdesta alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä :thumbdown: :x :(
Viimeksi muokannut Lily päivämäärä 20. Marras 2015 18:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Lily
 

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 19. Marras 2015 23:02

Ylläpito voisi aukaista erikseen kasteketjun? ;)
lonelyrider
 

Re: Rooman katolinen kirkko on antikristillinen lahko

ViestiKirjoittaja JHK » 19. Marras 2015 23:17

Komppaan yksinäistä ratsumiestä: Keskustelu rönsyää nyt joka suuntaan, pitäisikö kastekysymykselle avata oma aloitus, missä se käsiteltäisiin juurta jaksaen?
JHK
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa