Jumala asuu Vantaalla

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja Joel.A » 28. Loka 2015 18:50

paa kirjoitti:Luulen että alkoholi on kostuttanut viimeisetkin aivosolut Jari Tervolta.


Sittenhän meillä onkin jotain toivoa Jarin pelastumiseen, koska eikös raamattu kerro, että evankeliumi on tarkoitettu mitään ymmärtämättömille eli tyhmille ;)
Joel.A
 

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja paa » 28. Loka 2015 19:00

Jari Tervo uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen olisi aikamoinen ihme. Vaikka niinhän meistä jokainen uskossaolija on. Jotenkin vaan tuntuu, että vähänkin julkisuudessa elävät henkilöt tulee suhteessa harvemmin uskoon kuin me tavikset :roll:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Loka 2015 20:08

paa kirjoitti:Jari Tervo uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen olisi aikamoinen ihme. Vaikka niinhän meistä jokainen uskossaolija on. Jotenkin vaan tuntuu, että vähänkin julkisuudessa elävät henkilöt tulee suhteessa harvemmin uskoon kuin me tavikset :roll:


Julkkiksia on paljon vähemmän kuin taviksia ja siksi tuntuu siltä, että tulevat harvemmin
uskoon kuin tavikset. Mutta sitten ovatkin sen jälkeen entisiä julkkiksia eli tulevat taviksiksi. :lol:

Tulisikin Tervo pian uskoon. Olis mahtava juttu ja hieno osoitus siitä, että Kaikkivaltiaalle on kaikki mahdollista.
Vaikka valinta on kyllä loppupeleissä J. Tervon oma. Toivotaan et valitsee oikein.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 25 vierailijaa