Jumala asuu Vantaalla

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Loka 2015 15:17

Jari Tervo kirjoitti blogissaan 26.10.2015 Jumalan asuvan Vantaalla. Tervon blogikirjoitus on pilkkaava sekä todella ylimielinen. Tervon pilkkakirveen kärki on osoitettu Mika Niikkoa vastaan sekä Tervo sivaltaa myös Laura Huhtasaarta ja Pentti Oinosta. Tervo kirjoittaa kärkevästi ja pilkkaavasti Jumalasta ja uskonnosta. Jari Tervon blogikirjoituksen tekstin päämäärä oli tehdä edellä mainituista henkilöistä ja asioista naurettavia pilkkakirveen höysteen kera. Ainoa asia joka tapahtui Tervon blogikirjoituksessa oli se kuinka Tervo paljasti oman tietämättömyytensä ja miten hän sotki ja sekoitti asioita, joista hän ei tiedä kovinkaan paljoa, vaikka hän luulee tietävänsä.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/Jumalaa ... aalla.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re:

ViestiKirjoittaja uuhi » 27. Loka 2015 17:14

Ihmettelen miksi petri luet sellasia blogeja. En aio tuota kirjotusta lukea, en tahdo lukea jari tervon esittämää pilkkaa ja hänen huonoja mietteitään.
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja Joel.A » 27. Loka 2015 17:36

Niin, ei kai meidän uskovien kuulu ruotia jumalattomia heidän tekemisistään? En minä ainakaan näe raamatusta tälläistä toimintaa.

Se joka leikkiin on ryhtynyt se leikin kestäköön (niin kuin raamattu meitä neuvoo ja opettaa) ;)
Joel.A
 

Re: Re:

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2015 18:11

uuhi kirjoitti:Ihmettelen miksi petri luet sellasia blogeja. En aio tuota kirjotusta lukea, en tahdo lukea jari tervon esittämää pilkkaa ja hänen huonoja mietteitään.


Minusta pitää oikaistaa Raamatun mukaan koska on niitä ihmisiä jotka voivat eksyä uskomaan valheellisiin blogeihin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re:

ViestiKirjoittaja uuhi » 27. Loka 2015 18:22

Mutta mitä jos saa itse huonoja vaikutteita, kun lukee sellasia blogeja? Mitä jos se vaikuttaa kielteisesti itseen?
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2015 18:31

*
Jumalan Sanaa vastaan kirjoittaa valheellista juttua niillä blogeilla niin siksi puolustaa Jumalan Sanaa ja vielä Mika Niikkoa tulee tukea kans.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 27. Loka 2015 22:42

Ei pidä ajatella vain omaa parastaan, vaan myös toisten parasta. Emme voi aina jättää menemättä ihmisten keskuuteen, koska pelkäämme itse joutuvamme pahaan jamaan. Täydellinen rakkaus karkottaa tämänkin pelon :hugehug:

"Älköön kukaan katsoko omaa parastaan, vaan toisen parasta (1.Kor.10:24)."

"Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta (Fil.2:1-4)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Loka 2015 10:01

Hyvä että Petri kirjoittaa vastineita näihin kirjoituksiin, joissa jumalattomat julkisuuden
henkilöt pilkkaavat Jumalaa ja uskovia ihmisiä.
Jumala ei tosin kaipaa puolustajia, mutta on hyvä että esitetyt väitteet ja valheet oikaistaan.

Jari Tervon ja muiden pilkkaajien pelastumisen puolesta kannattaa rukoilla.
He ovat kaikki vain saatanan eksyttämiä ihmisiä ja olisi hienoa jos joku julkisesti uskovia
ja Raamattua pilkkaava ihminen saisi tulla uskoon ja tekisi parannuksen.
Valitettavasti vaan uskoon tullut julkkis on hyvin pian entinen julkkis. Eli
media kyllä pitää huolen, ettei uskoontulleista kirjoitella.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re:

ViestiKirjoittaja uuhi » 28. Loka 2015 15:23

... kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki rakenna



[jakeesta 1. kor. 10:23, v. 1938 käännös, lisätty sana minulle, koska pohjatekstissä ero byzanttilaiseen tekstiin verrattuna]




Älkää eksykö, huono seura hyvät tavat turmelee, awake up righteously, and sin not; for some are ignorant of elohim: for shame to you I say it.



[1.kor. 15:33-34]



Autuas se mies, joka ei vaella väärien neuvossa, ja ei seiso syntisten tiellä, ja ei istu kussa pilkkaajat istuvat



[Psalmi 1:1, v. 1776 käännös hieman korjattuna]




Mutta pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä messiasta kohtaan.



[2.kor. 11:3. v 1938 käännös hieman korjattuna ]
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: Jumala asuu Vantaalla

ViestiKirjoittaja paa » 28. Loka 2015 18:34

Luulen että alkoholi on kostuttanut viimeisetkin aivosolut Jari Tervolta. Tyyppi haukkuu kaikki ja kaiken, ei vissiin muuten saa huomiota/mediatilaa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 39 vierailijaa