Uhrina omassa uskonnossa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uhrina omassa uskonnossa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Loka 2015 08:25

*
Huomenta Aamu-Usva. :) Haluaisin kysyä kun sinulla on pelot uskoontulon jälkeen niin kun Pyhä Henki vahvisti sinun henkesi kanssa sisäisellä todistuksella että olet Jumalan lapsi. Voisitko kertoa omin sanoin miten tavalla koit olevasi Jumalan lapsi?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uhrina omassa uskonnossa

ViestiKirjoittaja tanu » 21. Loka 2015 10:04

Aamu-Usva kirjoitti:Tanu: Etkö uskoon tulon jälkeen enää koskaan pelkää mitään? Minä vielä joskus pelkään, vaikka Raamatussa sanotaan, että täydellinen rakkaus karkottaa kaiken pelon. Pelkään joskus kuolemaakin tai ainakin paljon kuolevia ihmisiä hoitaneena pelkään kuolemista.


Kyllä pelkään ja murehdin paljonkin asioita. Vaikka ei pitäisi, koska Jumalan lapsena ei tarvitsisi enää mitään maallisia asioita pelätä.
Kuolemaa en pelkää, koska tiedän kuoleman jälkeen kaiken muuttuvan hyväksi. Joskus tuntuu, että oikeastaan tämän maallisen ruumiin
kuolema olisi tervetullut vaikka saman tien, koska silloin pääsisi pois täältä kaiken saastan keskeltä. Itsekkyyttä taitaa tuollainen
ajattelu olla, että pääsisi äkkiä pois... Mutta Jumala yksin tietää koska vapautuksen hetki on.

Eniten pelottaa läheisten ihmisten puolesta. Siis heidän, jotka eivät vielä ole uskossa.
Onneksi nämäkin pelot ja murheet saa jättää rakkaalle Jeesukselle. Jeesus sanoo:
Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."(Joh.16:33)

Rakastavan taivaan Isän siunausta sinulle Aamu-usva ja kaikille läheisillesi.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Uhrina omassa uskonnossa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Loka 2015 22:25

Tarkoitatkohan Vaisuliini sitä miten minä synnyin uudesti ylhäältä? Eli siinä minusta tuli Jumalan lapsi. Se oli yksi hetki, jolloin rukouksessa luovuin omasta elämästäni Jeesuksen elämän tähden. Siinä hetkessä paljon pelkoa katosi taivaan tuuliin kyllä. En koskaan voisi toimia nykyisessä tehtävässäni jos olisin yhä vanha minä.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Uhrina omassa uskonnossa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Loka 2015 00:22

Aamu-Usva kirjoitti:Tarkoitatkohan Vaisuliini sitä miten minä synnyin uudesti ylhäältä? Eli siinä minusta tuli Jumalan lapsi. Se oli yksi hetki, jolloin rukouksessa luovuin omasta elämästäni Jeesuksen elämän tähden. Siinä hetkessä paljon pelkoa katosi taivaan tuuliin kyllä. En koskaan voisi toimia nykyisessä tehtävässäni jos olisin yhä vanha minä.


Tarkoitan sitä joo. Kiitos Aamu-Usva. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa