Pedon merkki

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Teofilus » 03. Joulu 2021 22:19

Mariini kirjoitti:Herran kirkkaus (eli Jumala?) temppelissä, jossa uhrataan eläimiä ja 144000 tuhatta juutalaista ovat pidättäjä?


Ei ole samasta asiasta kyse.

Seurakunta ei ole pidättäjä eikä edes 144000 juutalaista. Seurakunta on kreikaksi "ekklesia", joka on femiinisukuinen sana. Paavalin kirjeessä pidättäjä on yksikössä oleva maskuliinisukuinen persoonapronomini, joten kyseessä ei voi olla seurakunta, vaan kyse on Herran kirkkaudesta, joka poistuu tieltä. https://biblehub.com/text/2_thessalonians/2-7.htm Tietenkin 144000 juutalaista poistuvat samalla, mutta he eivät ole pidättävä voima.

Jos luet koko luvun huomioiden asiayhteyden, niin ymmärrät, että Jumala lähettää Antikristuksen eksytykseksi niille, jotka rakastavat vääryyttä ja valhetta. Sen takia Herran kirkkaus poistuu temppelistä, jotta Antikristus voi sinne mennä ja eksyttää vääryyden rakastajat kadotukseen. Niin se vain menee.

2 Tessalonikalaiskirje 2:
7 Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
8 silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.
9 Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
10 Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Johanneksen ilmestys 6:
1 Minä näin, kuinka Karitsa avasi ensimmäisen seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden neljästä olennosta sanovan ukkosen tavoin jylisevällä äänellä: "Tule!"
2 Ja siinä samassa näin valkoisen hevosen, ja sillä, joka istui hevosen selässä, oli jousi. Hänelle annettiin seppele, ja seppelöitynä voittajana hän lähti uusia voittoja kohti.

Tämä ei ollut kuitenkaan kommenttini pääpointti vaan se, että pedon merkki otetaan maailmanvaluutaksi vasta sen jälkeen, kun Antikristus on ottanut vallan ja mennyt temppeliin. Pedon merkin ottamiseen liittyy myös pedon palvonta. Sen takia nykyään annettu koronarokote ei voi olla pedon merkki.

Ajoitus menee niin, että ensin temppelissä on 144000 rukoilemassa Herraa 3,5 vuotta ja sen jälkeen Antikristus on eksyttämässä temppelissä seuraavat 3,5 vuotta.

Kertauksen vuoksi

Temppelin vuodet 1 - 3,5:

Johanneksen ilmestys 11:
1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.
2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

Temppelin vuodet 3,5 - 7 eli jälkimmäinen puolisko 7-vuotiskaudesta:

Daniel 9:
27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

Johanneksen ilmestys 13:
5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

Temppelin vuoden 7 lopulla tapahtuu tämä:

Sakarja 14:
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Mariini » 04. Joulu 2021 00:44

Ensinnäkin minä en usko tämänhetkisten rokotteiden olevan mikään pedon merkki.

Mutta en myöskään usko sinun selityksiäsi siitä, että siellä temppelissä olisi joku Jumalan kirkkaus. En edes usko, että
Jumala olisi mielissään koko temppelin rakentamisesta tai muustakaan (esim. eläinuhrit) mitä siellä touhutaan. Myös tuo, että Ilmestyskirjan 144000 juutalaista rukoilisivat
siellä temppelissä, kuulostaa todella omituiselta.
Enkä usko noita juttuja, että Dan. 9:27 kohta tarkoittaa antikristusta.

Vain siinä olen jokseenkin samoilla linjoilla, että pedon merkki on todennäköisesti siru, joka laitetaan oikeaan käteen tai otsaan ja siihen liittyy myös pedon palvonta.
Teknologian osalta jätän vielä hieman tulkinnan varaa, koska nuo jutut kehittyvät koko ajan.

Noista muista asioista en ala väittelemään sen enempää. Mielestäni olet väärässä ja se siitä. Siunausta.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Teofilus » 04. Joulu 2021 02:46

Mariini kirjoitti:Mutta en myöskään usko sinun selityksiäsi siitä, että siellä temppelissä olisi joku Jumalan kirkkaus. En edes usko, että
Jumala olisi mielissään koko temppelin rakentamisesta tai muustakaan (esim. eläinuhrit) mitä siellä touhutaan. Myös tuo, että Ilmestyskirjan 144000 juutalaista rukoilisivat siellä temppelissä, kuulostaa todella omituiselta.
Enkä usko noita juttuja, että Dan. 9:27 kohta tarkoittaa antikristusta.


Osoitan Raamatulla, että puhuin oikein.

Jeesuksen sanojen mukaan Raamatun kaikki profetiat tulevat toteutumaan. Hesekielin kirjan luvut 37-44 eivät ole vielä toteutuneet ja ne kertovat mm. Jerusalemin kolmannesta temppelistä, mutta ne toteutuvat vuoren varmasti, kuten Jeesus sanoi. Herran kirkkaus tulee vielä temppeliin, kuten tässä selvästi lukee ja se tulee toteutumaan:

Hesekiel 43:
2 Ja minä näin: Idästä saapui Israelin Jumalan kirkkaus. Sen ääni oli kuin suurten vesien pauhu, ja Herran kirkkaus sai maan hohtamaan.
3 Näky, jonka minä näin, oli samanlainen kuin se, minkä olin aikaisemmin nähnyt, se oli niin kuin se, minkä näin, kun Herra tuli hävittämään kaupunkia, niin kuin se, minkä olin Kebarjoen rannalla nähnyt. Minä heittäydyin maahan kasvoilleni.
4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti.
5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin.
6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni.
7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti. "Enää eivät israelilaiset tahraa minun pyhää nimeäni, eivät he eivätkä heidän kuninkaansa, ei heidän uskoton elämänsä eivätkä kuninkaiden kuolleet ruumiit.

Ilmestyskirja kertoo 144000 vanhurskaasta juutalaisesta. Johannes käskettiin laskemaan JUMALAN temppelissä rukoilevat vanhurskaat uskovat. Kirja kertoo, miten 144000 vanhurskasta juutalaista seisovat Herran edessä Temppelivuorella. Asiasta ei ole siis mitään epäselvyyttä.

Johanneksen ilmestys 14:
1 Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2 Minä kuulin taivaasta äänen, joka oli kuin suurten vesien pauhu tai kuin ukkosen jylinä. Ääni, jonka kuulin, oli myös kuin harppujen helinää ja harpunsoittajien laulua.
3 Valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä laulettiin uutta laulua, jota ei voinut oppia kukaan muu kuin nuo sataneljäkymmentäneljätuhatta, jotka on ostettu maan päältä.
4 He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet, ja he seuraavat Karitsaa, minne hän meneekin. Heidät on ostettu ihmisten joukosta esikoislahjaksi Jumalalle ja Karitsalle.
5 Valhetta ei heidän suustaan ole kuultu, he ovat puhtaita ja virheettömiä.

Johanneksen ilmestys 11:
1 Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat.
2 Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan.

Danielin kirjan kohta 9:27 ei puhu uudesta liitosta eikä mistään hyvästä Messiaasta, vaan se kertoo Antikristuksen asettamasta 10 kuninkaan liitosta ja siitä, miten Hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä temppeliin. Kun kristityt väittävät, että kohta puhuisi Kristuksesta, niin juutalaiset lainopettajat yleensä nauravat väitteelle. Vaikka juutalaisilla lainopettajilla on omia harhaoppeja ja uskon puutetta Kristukseen, niin he eivät ole kuitenkaan ihan nenästä vedettävissä. On turha väittää heille, että tässä puhuttaisiin Kristuksesta. Se ei mene heille läpi eikä pidäkään mennä, koska tämä kohta ei puhu mitään Kristuksesta.

Daniel 9:
27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

Jeesus myös viittasi Danielin kirjan kohtaan 9:27 ja siten myös profetoi, että se tapahtuu vasta Antikristuksen aikana.

Matteus 24:
15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Mariini » 04. Joulu 2021 14:12

En usko, että pystyisit osoittamaan raamatulla puhuvasi oikein. En edelleenkään usko selityksiäsi temppelistä ja siihen liittyvistä tulkinnoistasi,
enkä selitykseesi Dan 9:27 kohdasta. Nuo selitykset ovat epäloogisia
ja sekavia, vastoin monia Raamatun opetuksia ja kokonaiskuvaa. Kuulostaa hyvin pitkälti silputulta totuudelta, johon on liitelty
leikkaa-liimaa jakeita Raamatun kohdista, jotka sinun mielestäsi tukevat sinun tulkintaasi.

Jos haluat jatkaa asioista, niin tuossa noita ketjuja, missä
asioista on ollut aiemmin keskustelua.

viewtopic.php?f=2&t=3178

https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic ... &start=100
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Teofilus » 04. Joulu 2021 14:52

Mariini kirjoitti:En usko, että pystyisit osoittamaan raamatulla puhuvasi oikein. En edelleenkään usko selityksiäsi temppelistä ja siihen liittyvistä tulkinnoistasi, enkä selitykseesi Dan 9:27 kohdasta. Nuo selitykset ovat epäloogisia ja sekavia, vastoin monia Raamatun opetuksia ja kokonaiskuvaa. Kuulostaa hyvin pitkälti silputulta totuudelta, johon on liitelty leikkaa-liimaa jakeita Raamatun kohdista, jotka sinun mielestäsi tukevat sinun tulkintaasi.


Ensinnäkin tarkoitukseni ei ollut selittää tästä sen enempää vaan, ettei nykyinen koronarokote ole pedon merkki ja Raamatun tarkoittama pedon merkki tulee temppelin ajassa vasta vuosina 3,5 - 7, jolloin Antikristus on tullut temppeliin.

Toiseksi sinä otit esille eräitä kohtia, joita et kyennyt ymmärtämään, joten minä selitin ne sinulle Raamattua siteeraten. Kristinusko ei perustu yksittäisten henkilöiden omiin mielipiteisiin vaan Raamattuun. Näyttää siltä, ettei nämä kohdat Raamatusta sovi sinun teologiaasi, minkä vuoksi torjuit ne. Minulle ko. kohdat eivät ole ongelma, sillä minä uskon kaiken se, mitä Raamatussa lukee.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Uskon » 18. Tammi 2022 02:04

Poistettu teksti toiston vuoksi
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 18. Tammi 2022 02:23, muokattu yhteensä 2 kertaa
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja Uskon » 18. Tammi 2022 02:21

vaisuliini kirjoitti:*
https://www.uusiteknologia.fi/2021/11/17/suomalaisille-ihonalaisia-tunnistesiruja/?fbclid=IwAR29pJXfSkt8koQbzNuSsU_V5VgywjJ_aymOvs1iskc0ewRN4Mj3BZST6Xk

Tämä ihonalainen siru juttu huolestuttaa ja valvottaa minua. Pitää rukoilla Herralta viisautta, rohkeutta ja oikeita sanoja viemään pelastussanoman ja varoituksen sanat sirusta.

Jos ihmisten viisaus "ohjailee" askeleitaan voidakseen selvitä ja pärjätä elämän kanssa ilman Jeesusta, mitä siihen Raamattu sanoo? Että Jumala ei ole sellaista pelastusta suunnitellut ja valmistanut että ihmisten viisaus perustuisi pelastukseen. Jos viisaus perustuu pelastukseen, siinä on ongelma että vajaälyiset ihmiset eivät voi pelastua koska he eivät ole fiksuja ja järkeviä ihmisiä voidakseen selvitä itse ja ottaa pelastussanomaa vastaan.

Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

Niin siksi Jumala on suuressa viisaudessaan suunnitellut ja valmistanut tällaisen pelastuksen että usko joka on sydämen valinta, perustuu pelastukseen niin pelastutaan oliko ihmiset viisaita tai vajaälyisiä. Usko on sydämen valinta joka perustuu pelastukseen. Jos viisaus perustuu pelastukseen, kuinka vajaälyisten ihmisten käy kun he eivät ole kovin fiksuja voidakseen selvitä itse. Se tarkoittaa myös ettei ole mahdollisuutta pelastua ilman Jeesusta.

Se tarkoittaa myös ettei ole mahdollisuutta pelastua ilman Jeesusta. Jumala on suuressa viisaudessaan suunnitellut ja valmistanut tätä pelastusta että usko joka on sydämen valinta, perustuu pelastukseen niin pelastuu ja Jeesus on ainoa pelastus jonka kautta pelastuu ja pääsee taivaaseen.

Niin se on Jumalan säätämä pelastus. Se tarkoittaa että Jeesus on meidän jokaisen ainoa pelastus. Jeesuksen nimi tulee siitä että Jeesus on Herran pelastus ja Pelastaja.

Room. 10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Tämä Raamatun kohta kertoo ettei voi pelastua ilman Jeesusta. Jeesus on jokaisen ihmisen ainoa mahdollinen pelastus.

Pitää sanoa jokaiselle ihmiselle siitä pelastussanomasta vaikka se tuntuu ihmisistä järjenvastaiselta kuulla pelastussanoman. Olen keskustellut kavereiden kanssa ja huomannut että viisautta arvioidaan enemmän ja siitä syystä olen huolestunut. Koska pelastus ei ole kiinni ihmisten viisaudessa. Tokihan terve maalaisjärki on hyödyllistä mutta kyllä sen kanssa tajutaan tarvitsevan pelastuksen ja sisimmässään tietää että Jeesus on ainoa pelastus niin annetaan elämän Hänelle ja käydään seurakunnassa missä otetaan vastaan totuutta eli Raamattua. Silloin siellä on Jeesus keskenään ja silloin se on oikea seurakunta kun ymmärretään Raamattua oikealla tavalla. Siellä ei saarnaa pelkästään liturgiaa kuten kirkossa yleensä tehdään vaan tuodaan esille kaikki Sanan totuudet. Totuuden tunteminen tekee vapaaksi kaikista ja usko ojentautuu terveellä tavalla Jeesusta kohtaan.

Raamattu sanoo; kuinka voi pyytää Herralta mitään, ellei usko Häneen? Ja kuinka voi uskoa Häneen, ellei ole koskaan kuullut Hänestä? Kuinka voi kuulla Hänestä jollei kukaan kerro Hänestä? Kuinka sitä julistetaan, ellei ketään lähetetä? Juuri tästä Raamattu puhuu sanoessaan; kuinka tervetulleita ovatkaan ne, jotka tuovat Jumalan hyvän pelastussanoman ihmisille. Kaikki ei ota hyvää pelastussanomaa vastaan. Herra, ketkä uskoo meidän saarnaa?, kysyi profeetta Jesaja. Hyvä pelastussanoma Kristuksesta, sen kuuleminen, synnyttää uskon.

Room. 10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Siitä varoituksen sanasta vielä... Raamatun kohdat puolesta kertokoon itse mitä siru on.

Ilmestyskirja:
13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Mutta se pelastussanoma voi tuntua ihmisistä järjenvastaiselta. Raamatun mukaan ristin sanoma ja pelastussanoma tuntuu järjenvastaiselta niistä, jotka menevät kadotukseen mutta ihmiset, jotka näkevät tässä sanomassa Jumalan pelastavan voiman, pelastuvat. Sanoma rististä ja Jeesuksesta evankeliumina on Jumalan voima pelastukseksi.

:bible:
1Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

1Kor. 2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.

Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

Rukoillaan Herralta rohkeutta, viisautta, ja oikeita sanoja viemään pelastussanoman ja varoituksen sanat ihonalaisesta sirusta ihmisille! :prayer4:




1. Als-potilas lähetti some-viestejä pelkän ajatuksen voimalla ensi kertaa historiassa
SEKÄ
2. Grafeenioksidi- ja nanoreititinpiirit Covid-rokotteissa

Löydättekö noille ylläoleville lääketieteellisille innovaatioille yhteyttä pedonmerkkijärjestelmään?

ALLA näistä laajemmin:

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/mu/d ... cb32faabfa

1. Als-potilas lähetti some-viestejä pelkän ajatuksen voimalla ensi kertaa historiassa

Potilas julkaisi ensimmäisen tviittinsä puhtaasti ajatuksen voimalla.

Yhdysvaltalaisyhtiö Synchron kertoo historiallisesta hetkestä, kun australialainen mies julkaisi joulun allaTwitter-viestin puhtaasti ajatuksen voimalla. Tiedotteen mukaan tämä on ensimmäinen koskaan ajatuksen voimalla lähetetty some-viesti.

62-vuotias Philip O’Keefe sairastaa als-tautia (amyotrofinen lateraaliskleroosi), joka tuhoaa lihaksia käskyttävät hermot ja näin lihaksisto vähitellen heikkenee ja surkastuu. Hän ei ole kyennyt enää suoriutumaan elämästään itsenäisesti. O’Keefelle asennettiin viime vuonna Synchronin Stentrode-implantti, aivo-tietokonekäyttöliittymä, jonka avulla potilas voi langattomasti ohjata digitaalisia laitteita.

O’Keefe julkaisi ensimmäisen tviittinsä Synchronin toimitusjohtaja Thomas Oxleyn tilillä. Tviitissä luki ”ei tarvetta näppäinpainalluksille tai äänille. Loin tämän tviitin vain ajattelemalla sitä.”

Yhtiön tiedotteessa O’Keefe kertoo miettineensä, kuinka paljon implantti voi palauttaa hänelle itsenäisyyttä ja riippumattomuutta muista. Hänen mukaansa järjestelmä toimii hienosti ja sen käyttö on kuin polkupyörällä ajoa. Ensin pitää opetella, mutta kun vauhtiin pääsee, käyttö tuntuu hyvin luonnolliselta.

Miehen mukaan hän vain ajattelee, mihin kohtaan hän haluaisi tietokoneellaan klikata ja näin hän voi käyttää sähköpostia, verkkopankkia ja verkkokauppoja sekä nyt myös viestitellä Twitterissä.

SEKÄ:

https://truthcomestolight.com/graphene- ... njections/

2. Grafeenioksidi- ja nanoreititinpiirit Covid-rokotteissa: näiden pakollisten myrkyllisten injektioiden todellisen tarkoituksen paljastaminen

Koronavirusrokotteiden kuvioiden tunnistaminen: Nanoreitittimet

kirjoittanut Mik Andersen , Corona2Inspect

Koska grafeenioksidi löydettiin koronavirusrokotteista, kaikki tehdyt löydöt ja löydöt vain vahvistavat sen olemassaolon (Campra, P. 2021). Tähän mennessä on löydetty enemmän kuin kohtuullista näyttöä ja viitteitä hiilinanoputkien ja nanomustekalan , mesohuokoisten pallojen , kolloidisten nanorobottien ; esineet, jotka eivät saa kuulua mihinkään rokotteeseen ja joita ei ole ilmoitettu saman aineosien joukossa. Lisäksi verinäytteistä, koronavirusrokotteilla rokotetuista ihmisistä, erityisesti mikrouimareista, kiteytyneen grafeenin nanoantenneista ja g rafeenin kvanttipisteistä otetuissa kuvissa on tunnistettu ja todistettu kuvia verinäytteistä , jotka tunnetaan myös nimellä GQD .

Tässä yhteydessä analysoimalla yhtä Dr. Campran saamista kuvista , joka vastaa näytettä Pfizer-rokotteesta, katso kuva 1, se on löydetty, joka suurella todennäköisyydellä on nanoreititin tai osa sen piiriä. Alkuperäisessä kuvassa näkyy hyvin rajattu pisara, jossa näkyy nelikulmaisia ​​tai kuutiomuotoisia kiderakenteita. Jos katsot tarkasti, voit nähdä näissä kiteissä joitain merkkejä, joissa on säännöllinen kuvio, joka on joissakin tapauksissa hyvin määritelty, mutta mikroskoopin optiikka rajoittaa.
Kuva 1. Kiteiset muodostelmat, joissa näkyy piirejä näyttäviä merkkejä. Näiden kohteiden joukosta on löydetty piiri, joka voisi olla nanoreititin. Kuva Pfizer-rokotteen näytteestä, hankkinut (Campra, s. 2021)

Löytö on ollut mahdollista eristämällä jokainen nelikulmainen kide, käyttämällä rasterointia, tarkennusta ja kuvan reunojen rajaamista, jotta havaitut merkit voidaan lausua edelleen. Kun tämä prosessi oli saatu päätökseen, lasiin kirjoitetuilla viivoilla ja kuvioilla piirrettiin karkea luonnos, joka luo selkeän ääriviivan siitä, mikä itse asiassa näytti piiriltä. Se, että löydettiin yhdensuuntaiset ja kohtisuorat viivat, joiden jakauma kaukana fraktaalikuvioista, oli erittäin silmiinpistävää, minkä ansiosta pystyimme automaattisesti päättelemään, että kyseessä oli valmistustuote. Tästä syystä samanlaisia ​​kaavoja etsittiin tieteellisestä kirjallisuudesta, jossa oli samanlainen kaavio, samanlainen kuin juuri piirretty piiri. Hakutulos oli melkein välitön, koska kvanttipistenanoreitittimen kuvio löydettiin, kuten kuvasta 2 näkyy.

ETC. Pitkä teksti sivustolla
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Johanneksen ilmestyksessään näkemä lopunajan teknologia?

ViestiKirjoittaja BroJohannes » 19. Tammi 2022 08:51

Uskon kirjoitti:

[size=150]1. Als-potilas lähetti some-viestejä pelkän ajatuksen voimalla ensi kertaa historiassa

SEKÄ
2. Grafeenioksidi- ja nanoreititinpiirit Covid-rokotteissa

Löydättekö noille ylläoleville lääketieteellisille innovaatioille yhteyttä pedonmerkkijärjestelmään?

ALLA näistä laajemmin:

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/mu/d ... cb32faabfa

1. Als-potilas lähetti some-viestejä pelkän ajatuksen voimalla ensi kertaa historiassa

Potilas julkaisi ensimmäisen tviittinsä puhtaasti ajatuksen voimalla.



Tuo kohta 1 eli Synchronin tekniikka on nähdäkseni välivaihe tekniikan kehityksessä, joka johtaa pedon merkkiin. Hehän asentavat elektrodiverkkoa aivojen verisuonten sisään. Tätä kautta kyetään lukemaan langattomasti tietoa aivotoiminnasta. Ja tuota tietoa sitten hyödynnnetään tässä ajatuksen voimalla tapahtuvassa tietokoneen käytössä.

Tuon tekniikan avulla saadaan ennennäkemättömän tarkkaa tietoa aivotoiminnasta reaaliaikaisesti elektodiverkon välityksellä. Tämän tiedon avulla aivotoiminnasta opitaan lisää nopeammin kuin koskaan aiemmin. Ja kun ihminen nyt saa tietoa sähköisesti ulos aivoista, ei kestä kauaa kun opitaan kuinka sitä saadaan myös syötettyä vastaavaa reittiä takaisin.

Näin lopulta kehittyy pedon merkkiin tarvittava tekniikka. Sen avulla tullaan parantamaan joitain sairauksia, kenties mielenterveyteen liittyviä, boostaamaan seksuaalisuutta, voimaa (vahvistamalla hermosolujen kautta kulkevaa signaalia lihaksiin), kenties älyä ja muistiakin. Mutta pelon vallassa olevassa yhteiskunnassa tärkeimpiä asioita lienee ääriajattelun vähentäminen ja siten terrorismin, rikosten (heidän määritelmänsä mukaan!) ennaltaehkäisy. Tätä kautta uskon, että ihmiseltä viedään kyky kääntyä Jeesuksen puoleen. Jumala sallii sen, koska on siitä jo edeltä varoittanut. Kätevänä lisäbonuksena järjestelmä sisältää tunnistautumisen ja maksamisen. Tietysti sirua ei tule saamaan ilman pedon kunartamista. Eikä peto esittele itseään petona vaan epäilemättä tulee yrittämään olla "kaikille kaikkea". Kenties nimikristityille ja kahtaalla horjuville hän yrittää esiintyä kristikunnan (ja kaikkien uskontojen) yhdistäjänä, äärikarismaatikoille puolestaan viimeisen ajan superapostolina. Moni uskovahan odottaa vainotun seurakunnan sijaan viimeistä voittoisaa seurakuntaa :think2:
BroJohannes
 
Viestit: 10
Liittynyt: 10. Elo 2020 18:40

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Leea » 07. Helmi 2022 23:32

Löysin netistä Euroopan unionin teettämän tutkimuksen (Työllisyyden ja sosiaaliasioiden valiokunnalle EMPL), jossa mietitään ihonalaisen mikrosirun mahdollista käyttöä työpaikoilla tulevaisuudessa. Kirjoituksessa on lyhyesti käyty läpi RFID-sirun tekniikkaa. Tutkittiin nykyisiä sovelluksia. Ja pohditaan esteitä sirun mahdolliselle käyttöönotolle töissä, näitä olisivat oikeudelliset, eettiset, turvallisuuteen ja terveyteen liittyvät kysymykset. Mielenkiintoista että eettisessä pohdinnassa mainittiin uskonnosta. Tuotiin esiin että joillakin on voimakkaita näkemyksiä sirusta pedon merkkinä. Tämä tutkimus tehty vuonna 2017.
EU:ssa pohditaan siis jo miten tulevaisuudessa mikrosiruja voitaisiin ottaa laajemmin käyttöön. Nykyiset ihonalaiset mikrosirut eivät ole vielä lopullisessa muodossaan, tämä tulee vielä kehittymään. Uskon että tämän kaltainen teknologia tulee olemaan Raamatun varoittama pedon merkki.


”Some religious views may preclude the insertion of an implant (there is some evidence of some very strongly held views in this regard including the suggestion that they are the ‘Mark of the Beast’) and the requirement to do so (or perceived pressure to do so) may be seen as a form of religious discrimination (see also Chapter 4.6). For some religions, any intrusion into the human body, even on the strongest of medical grounds, is unacceptable and it is difficult to see how the insertion of an ID chip as a requirement for employment could be tolerated under such circumstances. ” Sivu 28


”Ethically, those receiving such an implant voluntarily should also be made aware of the potential security limitations and risks. Chapter 5 identified a number of potential ethical barriers to compulsory use of RFID chip implants. Whatever the security applications (and assuming that the health and RFID security concerns can be adequately addressed) it must be acknowledged that there will be some individuals who will be opposed to their use on religious or other grounds. Some such views appear to be quite vehemently held (e.g. viewing the RFID chip as ‘the mark of the beast’). There is no way of knowing how many people hold such views, but they must be recognised and accommodated as appropriate.” sivu 39

https://www.europarl.europa.eu/thinktank/en/document/IPOL_STU(2018)614209

https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/STUD/2018/614209/IPOL_STU(2018)614209_EN.pdf
Leea
 
Viestit: 187
Liittynyt: 13. Syys 2012 14:16

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Juhani » 08. Helmi 2022 01:32

Uskon Herran ilmoittavan sen merkin merkityksen sitten tarkemmin jokaiselle uskovalle kun aika on. Ehkä on turhaa alkaa spekuloimaan asiaa vielä sen tarkemmin, vaikka Raamattu kehoittaakin seuraamaan aikaa ja ajan merkkejä.
Itse olen ymmärtänyt sen olevan maksuväline, joka liittyy ostoon ja myyntiin ja josta voi lukea sen nimen tai nimen luvun. Pedon kuva on myös eräs arvoitus, mitä se tarkoittaneekaan. Sitä ei lyödä olkapäähän, vaan oikeaan käteen tai otsaan. Kaikki yli Raamatun sanan menevät selitykset ovat useinkin vain arveluja...
Jos tämän hetkistä oman vajavaisen käsitysen perusteella uskaltaisin arvella, niin en jotenkin oikein usko noin suureen (monen millimetrin) pitkään mikrosiruun "pedon merkiksi", vaan jotenkin tunnen hengessäni kyseessä ehkä olevan kuin "polttomerkki" (QR).
No, kuten sanoin - nämäi ovat vain suuntaa antavia arveluja, jotka pitää kaikki koetella Jumalan sanalla rukouksen kanssa.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa