Pedon merkki

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja laulajamies » 20. Maalis 2022 13:55

Image

Yle toimitti parisen vuotta sitten ohjelmasarjan 'kuusi kirjaa Afrikasta'. Satuin olemaa kuulolla, kun tuosta Petturin Sydän kirjasta keskusteltiin.
https://areena.yle.fi/audio/1-50547529

Ajattelin, että vähän jotain lähteitäkin näille minun jutuileni.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja nmn » 20. Maalis 2022 16:10

tuomarisimson777 kirjoitti:" Mikähän tulee olemaan seuraava vale, jolla kristityt tullaan tuomitsemaan ja miten?"

Mä arvailen että kysymys liittyy jotenkin Israeliin ja juutalaisiin kenties.. :think2: :think2: :think2: :think2: Mulla on myös mielipide NATO-kysymykseen olen huomannut asian olevan niin monimutkainen ja tulen-arka että annan aivan suosiolla asian 100% Jumalan käteen jään itse vaan sivustakatsomaan ilman mitään omaa mielipidettä


Maailmalla on nähdäkseni pyrkimys tuomita ihan kaikki mikä liittyy jumaliseen elämään ja Jumalan meille antamaan järjestykseen:

-Jumala kertoi meille mikä on oikeaa ja väärää. Maailma haluaa sanoa, että se kaikki on subjektiivista.
-Jumala kertoi meille totuuden. Maailma haluaa sanoa, että jokaisella voi olla oma totuutensa, joihin muilla ei ole sanomista.
-Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi. Maailma haluaa sanoa, että sukupuolia on loputon lista.
-Jumala loi meidät hedelmällisiksi, lisääntymään ja täyttämään maa. Maailma haluaa, että ihmiset eivät enää lisääntyisi, koska ihmisiä on muka liikaa.
-Jumala loi miehen ja naisen tulemaan keskenään yhdeksi lihaksi. Maailma haluaa sen sijaan, että miehet tulevat yhdeksi lihaksi miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
-Jumala neuvoi meitä kasvattamaan lapset kurissa ja nuhteessa. Maailma haluaa valtion ottavan lapset pois sellaisilta vanhemmilta, jotka haluavat tätä noudattaa.
-Jumala neuvoi meitä olemaan yhden vaimon miehiä ja toisin päin. Maailma haluaa että meillä on loputon määrä kumppaneita ja että avioliitosta voi lähteä kun siltä tuntuu.
-Jumala neuvoi meitä karkottamaan saastaisia henkiä ihmisistä. Maailma haluaa laittaa sellaisista puhuvat mielisairaaloihin.
-Jumala kertoi meille miten loi maailman Sanallaan. Maailma haluaa kertoa ja opettaa lapsillemme, ettei kukaan luonut maailmaa vaan kaikki tämä tapahtui sattumalta.
-Jumala kertoi meille, että kuolemamme jälkeen meidät tuomitaan. Maailma haluaa opettaa meille, ettei kuoleman jälkeen ole yhtään mitään.
-Jumala kertoi meille että Hän rakastaa juutalaisia ja että siunaamalla juutalaisia perimme itsellemmekin siunauksen. Maailma haluaa syyttää juutalaisia kaikesta mahdollisesta.

Tuota listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 21. Maalis 2022 21:30

-Jumala loi meidät hedelmällisiksi, lisääntymään ja täyttämään maa. Maailma haluaa, että ihmiset eivät enää lisääntyisi, koska ihmisiä on muka liikaa.

Mä olen viimepäivinä pohtinut tätä asiaa ja olen tullut tulokseen että "ruokapula" on pelkkä ihmisen synnin aiheuttama illuusio - todellisuudessa safkaa on enemmän saatavissa
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Pedon merkki

ViestiKirjoittaja Mariini » 31. Touko 2022 15:22

6G uutisia kauppalehdestä, laitan vaan pätkän uutisesta, linkin takaa koko uutinen.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/noki ... 7a98196829


Nokian Lundmark: vuonna 2030 6g-verkko on käytössä ja älypuhelimet jäävät historiaan

Lundmark osallistui paneelikeskusteluun viime viikolla Maailman talousfoorumissa. Hän arveli, että nykyisiä 5g-verkkoja seuraavat 6g-verkot tulevat kuluttajien käyttöön vuoden 2030 tienoilla.

Kun Lundmarkilta kysyttiin, milloin hän arvelee maailman siirtyvän älypuhelimista esimerkiksi älylaseihin ja muihin puettaviin älylaitteisiin, hän totesi siirtymän tapahtuvan 6g:n saapumiseen mennessä.

Arvion mukaan nykyisin tuntemamme älypuhelin ei tuolloin enää ole yleisin tapa olla yhteydessä verkkoon. Sen sijaan monet älypuhelimen toiminnoista on rakennettu suoraan kehoihimme, Lundmark visioi.



Mielenkiintoisia uutisia. Kyllä tässä teknologiaa pedonmerkkiin väännetään, millainen se sitten lopulta onkaan.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa