Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 01. Loka 2015 22:19

Ilmeisesti päättäjämme on oikeilla jäljillä sitten kun kiittäen ottavat tänne kaikki vastaan... kristittyjä suurella sydämellä.

Posken kääntäminen ei taida olla sitä, että sallitaan epäoikeudenmukaisuutta. Jos havaitsen esimerkiksi kiusaamista tai alistamista, joka kohdistuu toisiin ihmisiin, koen voivani puuttua siihen ja olla jopa velvollinen puuttumaan...samoin voin sanoa mielipiteeni ja nousta vastarintaan toisten ihmisten puolesta, vaikka itse tietäisinkin kohdallani, että mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Toki "vastarinta" tulee tapahtua rakkauden kautta ja hyvän tahdon, asioiden edessä ei tarvitse vaieta.
lonelyrider
 

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 01. Loka 2015 22:29

Jeesus on puolustaja, joka uskalsi astua esiin, ja näyttää fariseuksille ja lainoppineille, mitä tekoa he olivat, Hän ei todellisuudessa vaiennut sen epäoikeudenmukaisuuden edessä, mitä taakkoja fariseukset ja lainoppineet asettivat heikompien sälytettäväksi ja niskaan. Ihailen ja kunnioitan Häntä suuresti.
lonelyrider
 

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja tanu » 01. Loka 2015 23:19

jukka1954 kirjoitti:
tanu kirjoitti:Ahvenanmaalle voisi omastakin mielestäni laittaa vaikka kaikki pakolaiset.
Mukavampi ilmasto, helpompi kieli oppia ja paljon tilaa.


Tanu, tiedän (ja itsekin koen), että tämä pakolaisvirta Suomeen tietää meille suuria vaikeuksia. Suomen kantokyky ei yksinkertaisesti kestä tällaista käynnissä olevaa pakolaisvirtaa. Sen sanoi jo presidenttimmekin. Mutta Ahvenanmaa on osa Suomea ja minusta ei ole oikein suunnata heille kaikkia pakolaisia. Koen, että mielipiteesi ovat kiihtymyksen (toivottavasti ei katkeruuden ja vihan) sävyttämiä.

Tarvitsemme Jumalan apua, jos Hän vielä katsoo kansamme puoleen sen kaiken synnin ja jumalattomuuden harjoittamisen jälkeen, mitä olemme tehneet. Hesekielin kirjan 16 lukua tutkien seurakunta on tehnyt niin paljon syntiä, että on saanut Sodomankin näyttämään vanhurskaalta. Näinhän on kirjoitettu: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: ei totisesti sisaresi Sodoma tyttärineen tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt. Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois. Ja Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa; mutta sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla kauhistuksillasi, joita olet tehnyt, saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta" (Hes. 16:48-51).

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että rajamme pitää sulkea pakolaisvirralta ja lienee se on yhtä mahdollista kuin Ruotsi rikkoo Sengen-sopimusta kirjaamatta maahansa tulevia pakolaisia. Ja onhan tässä mitä ilmeisemmin kysymys enemmästäkin kuin Sengenin sopimuksesta.

Mitä seuraavaksi lainaan voi olla sellaista, että se poistetaan palstalta, mutta kopioin sen tähän kuitenkin, koska teksti on kirjoitettu suomalaisten ollessa mitä suuremmassa ahdingossa (jonka aiheutti ulkovallan toiminta maassamme). Lainaamani kirjoituksesta on 116 vuotta, mutta kirjoitus syntyi kansamme ahdindossa, jossa ulkopuoliset ahdistivat ja painostivat -lopuksi riistivät- kansaamme.

Ne tahtovat!
Ne tahtovat kaataa mun koivuni
kotipeltoni veräjän suusta,
alas maahan mahlat sen juoksuttaa
ja tuohet kiskoa puusta!

Ne tahtovat häijysti hävittää
mun ritvani rakkahimman,
min juurella käkeä kuunnellut oon
keväthetkeni herttaisimman!

Vaan salli en kaataa mun kaunoistain,
kotikoivua kultaisinta,
sen ympäri käyn kuni vartija vain
- ja vahva on vartijan rinta!

Minä soisinko raiskata rakkahintain
ja sen silpoa valkoista vyötä?
Ei! Taistella tahdon ma omastain
ja tehdä tarmolla työtä!

Ja jos minun koivuni kaadettais
väkivalloin ja raakuudella,
niin varmaan sen kaatumus maksettais
minun rintani hurmehella!

Ne tahtovat anastaa aittani mun
ja mun saunani raunioks' raastaa,
ne uhmaavat viedä mun poikani pois
ja heponi ainoan haasta.

ja heittää pirttini kylmilleen
ja jättää auki sen uksen, 
ja ryöstää seinältä kanteleen
ja hyllyltä katkismuksen.
Ne tahtovat muuttaa ja musertaa
mitä kalleinta kasvatti syntymämaa.

Ne ilkkuen käskevät valjastamaan
mun varsani varkahan matkaan,
ja ne vaatii mun kieleni vaikenemaan -
Mitä kaikkea vaatinevatkaan!
Sillä niillä on valta ja valtikkuus
ja maallinen mahti ja ruhtinuus...

Mut' Herra on suuri ja väkevä,
ja se päivä on kerran saava, 
jona sortajan silmä on näkevä
miten koski sen kirvehen haava, 
ja kuinka sen leikkasi sydämeen
ken väkisin viety ois' orjuuteen!

Ja silloin on Suomessa sunnuntai
ja sen pirteissä pyhäinen rauha,
ja käki taas helkkyvi koivussain
ja tuulonen lietsovi lauha.
Ja laajoina laihot ne aaltoaa
ja saunat notkoissa sauhuaa...

Ja silloin itkee mun muistoni vain
sitä mennyttä murhettansa, 
kun arkana asteli aurallaan
tämä korven kyntäjäkansa, 
ja kuink'  oli pilvistä, pimeää
ja ilma niin raskasta hengittää!


Ihan oikeassa olet Jukka. Tuo Ahvenanmaa-kommentti ei ollut asiallinen. Kirjoitin sen varmaan siksi, että pakkoruotsi-asia
ja muutkin suomenruotsalaisten etuoikeudet tuntuvat epäoikeudenmukaisilta tavallisia suomalaisia kohtaan. Silti olisi pitänyt
jättää tuo kirjoittamatta.

Se että heikot ja puolustuskyvyttömät ihmiset joutuvat koko ajan ahtaammalle, tuo ajoittain myös noita katkeruuden ja
vihan tuntemuksia pintaan. En voi sietää sitä että valehdellaan silmät kirkkaina, enkä sitä miten heikot ihmiset saavat kärsiä.
En vain kykene seuraamaan levollisena vierestä, kun tämä muslimien maanvaltaus tapahtuu silmiemme edessä ja Suomen
johto hyväksyy sen, eikä halua tehdä yhtään mitään.
Perheen vuoksi varmasti huolettaa eniten. Vaikka pitäisi tässäkin luottaa Jumalan huolenpitoon.

Mutta kuten Joel yllä kirjoitti, niin silti kuuluisi vaan kiittää Herraa, koska Hän tämän kaiken sallii. Loppujen lopuksi kaikki todella vaikuttaa
niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa. Ymmärrän sen että myös vaikeuksien keskellä tulee kiittää Herraa siitä mitä loppujen lopuksi Hänen
aivoituksensa mukaan tulee käymään. (Ja kyllä olen Herraa näistä pakolaisista kiittänytkin.) En usko että on Herran tahto suoranaisesti, että muslimit
valloittavat Suomen ja Euroopan. Mutta koska Herra sallii tämän nyt kuitenkin tapahtuvan, niin se on parasta mitä nyt voi tapahtua.

Kaikki tämä varmasti nopeuttaa loppujenkin Raamatun profetioiden toteutumista ja siten Jeesuksen paluuta. Ehkä Jumala kaiken tämän sallii
kansamme syntien vuoksi. Hyvänä asiana näen sen, että kun maallinen turva pian katoaa, niin ihmiset alkavat etsiä turvaa Jumalasta.
Ja myös sen, että muslimit jotka eivät ole koskaan kuullet evankeliumia, saavat nyt kenties tilaisuuden kuulla sen. Eli loppujen
lopuksi paljon sieluja pelastuu sekä suomalaisista että muslimeista. Ja se on kaikkein tärkeintä! Kiitos Herralle!

Pahoittelut että olen tähän ketjuun kirjoittanut niin paljon ja niin kiihkomielisiä viestejä. Kuitenkin luotan kaikessa ja tässäkin asiassa Herraan,
enkä ole lopulta huolissani kuin pelastumattomista ihmisistä. Ja sitä paitsi yhä tänäänkin ollaan saatu elää täällä Suomessa yltäkylläisyydessä
ja nauttia rauhan ajasta ja kaikesta siitä paljosta ihanasta ja hyvästä minkä Herra meille tänäänkin on antanut.

Anteeksi, koitan olla paasaamatta jatkossa.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Loka 2015 00:38

tanu kirjoitti: Hyvänä asiana näen sen, että kun maallinen turva pian katoaa, niin ihmiset alkavat etsiä turvaa Jumalasta.
Ja myös sen, että muslimit jotka eivät ole koskaan kuullet evankeliumia, saavat nyt kenties tilaisuuden kuulla sen. Eli loppujen
lopuksi paljon sieluja pelastuu sekä suomalaisista että muslimeista. Ja se on kaikkein tärkeintä! Kiitos Herralle!


Se on totta että muslimit eivät ole koskaan kuulleet evankeliumia. Se on hyvä juttu koska heille Jumala voi ilmestyä ja ilmoittaa itsensä konkreettisesti ja suorasti kuten eräälle terroristille jolle Jumala ilmestyi ja ilmoitti itsensä ja minullekin ollessani lapsena kun silloin en ole koskaan kuullut evankeliumia. Harvinaista tapausta täällä Suomessa vaikka tämä Suomi on kristillinen maa.

Kristillisten maiden ihmiset ovat jo kuulleet evankeliumia niin Jumala ei ilmestynyt eikä ilmoittanut itsensä heille. Jumala on antanut evankeliumin viran opetuslapsille heitä varten ilmestymättä ja ilmoittamatta itsensä heille. Niin uskon että Jumala ilmoittaa itsensä muslimilaisille jotka eivät ole koskaan kuulleet evankeliumia. Se on paljon helpompi kuin kristillisten maiden asukit.

Room. 10:20 Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet."

Lohdullinen kohta jonka mukaan Jumala on luvannut että ilmestyy ja ilmoittaa itsensä joille jotka eivät etsineet eivätkä kysyneet Jumalaa mikäli tarkoittaa että he eivät ole koskaan kuulleet Jumalasta eli evankeliumista niin minulle kävi samoin ollessani lapsena - konkreettisesti ja suorasti. Odotan innolla että Jumala ilmestyy ja ilmoittaa itsensä muslimilaisille. :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja toni t » 02. Loka 2015 06:12

Mikko Murpatti kirjoitti:
Joel.A kirjoitti:...Kiittäkää joka tilassa. (silloinkin kun pakolaiset valtaa maan) Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa... ;)


En oikein saa kiinni, että mistä pitäisi kiittää ja miksi?

En ymmärrä tuota Raamatunkohtaa.


1.Tess.5:16 Olkaa aina iloiset.
5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.
5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.

En näe kohtaa niin että se opettaisi kiittämään Jumalaa kaikista maailmassa tapahtuvista asioista. Minusta sellainen ei ole Jumalan tahdon mukaista. En usko että Jumala haluaa että me kiitämme Häntä esimerkiksi saatanan teoista. Esimerkiksi jos sattuisimme näkemään raiskauksen niin emme kai kiitä siitä raiskauksesta Jumalaa? Ei kai Jumalaa tule kiittää synnin ja vääryyden teoista? Eiväthän synnin ja vääryyden teot ole Jumalasta vaan vihollisesta.

Eli en usko että kohta opettaa kiittämään kaikista maailmassa tapahtuvista asioista Jumalaa vaan näen niin että tuo jakeen 18 kiitos on kytköksissä jakeen 17 rukoilemiseen. Sillä Raamattu opettaa monissa kohdin rukoilemaan kiittäen Jumalaa. 1.Tess. 5:17 kehoittaa lakkaamatta rukoilemaan ja Raamattu opettaa että rukous tulee tehdä aina kiitoksen kanssa. Täten jos siis rukoilemme lakkaamatta niin silloin myös kiitämme joka tilassa koska kiitos kuuluu rukoukseen. Tällöin kiitos on kuitenkin suunnattu rukouksemme sisältöön eikä pimeyden tekoihin.

Meidän tulee rukoilla ja anoa Jumalaa kiitoksen kanssa lakkaamatta mutta en näe että meidän tulisi kiittää Jumalaa kaikista maailmassa tapahtuvista asioista (pimeyden teoista).

Fil.4:6. Älkäät mistään murehtiko, vaan olkoon teidän anomuksenne kaikissa asioissa Jumalalle tiettävä*, kaikella rukouksella ja pyytämisellä kiitoksen kanssa.

Kol.3:17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.

Kol.4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja tanu » 02. Loka 2015 10:18

Nyt ymmärrän ja osaan pukea sanoiksi sen, että mikä koko tässä touhussa itseäni eniten häiritsee ja suututtaa.
Se asia että ministerit ja muut poliitikot ja esivalta ovat valassaan luvanneet toimia Suomen ja suomalaisten parhaaksi.
Kuitenkin he kieroilevat ja valehtelevat ja salassa suunnittelevat kaikenlaisia pakkolakeja.
Eli toimivat Suomen ja ihan tavallisten suomalaisten vastaisesti.
Ihan kuin he vihaisivat ja halveksisivat tavallisia kansalaisia ja pitäisivät heitä tyhminä ja arvottomina.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Loka 2015 10:38

vaisuliini kirjoitti:vaikka tämä Suomi on kristillinen maa.


1. Johanneksen kirje 5:

18. Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

19. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.


Luuk. 18:8

Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"



Ei ole Vaisuliini tietääkseni tässä pahan vallassa olevassa maailmanajassa ainoatakaan kristillistä valtiota/maata olemassa. Kyllä pitää kärsivällisesti odottaa kunnes tuhatvuotinen rauhan valtakunta tulee tämän pahan vallassa olevan maailmanajan tilalle (Herran Jeesuksen toisen tulemuksen jälkeen) kuten erityisesti ilm. 20 luku meille tämän asian ilmoittaa:

Ilm. 10:7

vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.


Ilm. 20:4

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja Jukka » 02. Loka 2015 10:59

tanu kirjoitti:Se että heikot ja puolustuskyvyttömät ihmiset joutuvat koko ajan ahtaammalle, tuo ajoittain myös noita katkeruuden ja
vihan tuntemuksia pintaan. En voi sietää sitä että valehdellaan silmät kirkkaina, enkä sitä miten heikot ihmiset saavat kärsiä.
En vain kykene seuraamaan levollisena vierestä, kun tämä muslimien maanvaltaus tapahtuu silmiemme edessä ja Suomen
johto hyväksyy sen, eikä halua tehdä yhtään mitään.
Perheen vuoksi varmasti huolettaa eniten. Vaikka pitäisi tässäkin luottaa Jumalan huolenpitoon.


Kiitos vastausviestistäsi tanu. Lainasin yllä siitä pätkän. Olen kanssasi samoilla linjoilla, kun totesit, että "En voi sietää sitä että valehdellaan silmät kirkkaina, enkä sitä miten heikot ihmiset saavat kärsiä". Vertaisin tätä tilannetta Israelin kansan vaiheisiin siinä mielessä, että kansan johtajat olivat sokeita ympärillään tapahtuville asioille eivät osanneet tehdä niistä oikeita johtopäätöksiä. Heillä oli kuin peite silmillään ja he vakuuttivat rauhan ja kansakunnan säilyvän. Mutta he olivat väärässä, sokeaksi käyneen kansan sokeita taluttajia. Nyt minusta tuntuu, että Euroopassa ja koto-Suomea myöten on päättäjien silmillä peite. Osa meistä suomalaisista näkee vaaran ja tulevaisuudessa uhkaavat levottomuudet, mutta meidät pyritään vaientamaan syyttämällä meitä suvaitsemattomuudesta, rakkaudettomuudesta ja rasismista. Totuuden julki tuominen on kuitenkin vanhurskasta ja rakkaus iloitsee yhdessä sen kanssa. Nyt valkoinen väännetään mustaksi ja musta valkoiseksi. "Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla".

Ympärillämme tapahtuu suuria ja pahoja asioita, jotka näyttävät toteutuvan yhä kiihtyvällä vauhdilla. Jos tämä pimeys ei Euroopan päältä poistu ja elleivät silmämme saa näkökykyä ja sydämemme rohkeutta nousta näitä pahuuden voimia vastaan Jeesuksen nimessä, niin aamunkoitton valoa emme näe. Saatana on käynnistämässä viimeistä suurta offensiiviaan Jumalan luomaa ihmiskuntaa vastaan ja se tulee tavattoman suurella voimalla "varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan". Uskovan turvapaikka on Jeesuksessa Kristuksessa; Hän meissä ja me Hänessä.

"Vihamies kuka oisi niin voimallinen,
että voittaa hän vois tämän Herran.
Sodassamme Hän linna on turvallisin
Hän on voittanut Saatanan kerran.
Jos me joudummekin, syvihin vesihin,
ratki keskelle kuoleman kauhun;
emme nääntyä voi, Hänen äänensä soi
läpi myrskun ja helvetin pauhun."
(lainaus jostain virrestä)
Viimeksi muokannut Jukka päivämäärä 02. Loka 2015 11:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Jukka
 

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Loka 2015 11:00

toni t kirjoitti:
Mikko Murpatti kirjoitti:
Joel.A kirjoitti:...Kiittäkää joka tilassa. (silloinkin kun pakolaiset valtaa maan) Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa... ;)


En oikein saa kiinni, että mistä pitäisi kiittää ja miksi?

En ymmärrä tuota Raamatunkohtaa.


1.Tess.5:16 Olkaa aina iloiset.
5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.
5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.

En näe kohtaa niin että se opettaisi kiittämään Jumalaa kaikista maailmassa tapahtuvista asioista. Minusta sellainen ei ole Jumalan tahdon mukaista. En usko että Jumala haluaa että me kiitämme Häntä esimerkiksi saatanan teoista. Esimerkiksi jos sattuisimme näkemään raiskauksen niin emme kai kiitä siitä raiskauksesta Jumalaa? Ei kai Jumalaa tule kiittää synnin ja vääryyden teoista? Eiväthän synnin ja vääryyden teot ole Jumalasta vaan vihollisesta.

Eli en usko että kohta opettaa kiittämään kaikista maailmassa tapahtuvista asioista Jumalaa vaan näen niin että tuo jakeen 18 kiitos on kytköksissä jakeen 17 rukoilemiseen. Sillä Raamattu opettaa monissa kohdin rukoilemaan kiittäen Jumalaa. 1.Tess. 5:17 kehoittaa lakkaamatta rukoilemaan ja Raamattu opettaa että rukous tulee tehdä aina kiitoksen kanssa. Täten jos siis rukoilemme lakkaamatta niin silloin myös kiitämme joka tilassa koska kiitos kuuluu rukoukseen. Tällöin kiitos on kuitenkin suunnattu rukouksemme sisältöön eikä pimeyden tekoihin.

Meidän tulee rukoilla ja anoa Jumalaa kiitoksen kanssa lakkaamatta mutta en näe että meidän tulisi kiittää Jumalaa kaikista maailmassa tapahtuvista asioista (pimeyden teoista).

Fil.4:6. Älkäät mistään murehtiko, vaan olkoon teidän anomuksenne kaikissa asioissa Jumalalle tiettävä*, kaikella rukouksella ja pyytämisellä kiitoksen kanssa.

Kol.3:17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.

Kol.4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa.


Kiitos, tämä selvensi asioita.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Valtio pakottaa kunnat vastaanottamaan "pakolaisia"

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Loka 2015 11:07

tanu kirjoitti:Nyt ymmärrän ja osaan pukea sanoiksi sen, että mikä koko tässä touhussa itseäni eniten häiritsee ja suututtaa.
Se asia että ministerit ja muut poliitikot ja esivalta ovat valassaan luvanneet toimia Suomen ja suomalaisten parhaaksi.
Kuitenkin he kieroilevat ja valehtelevat ja salassa suunnittelevat kaikenlaisia pakkolakeja.
Eli toimivat Suomen ja ihan tavallisten suomalaisten vastaisesti.
Ihan kuin he vihaisivat ja halveksisivat tavallisia kansalaisia ja pitäisivät heitä tyhminä ja arvottomina.


Juuri näin.

Meillä on kansalaistenpalkkaamia henkilöitä, joiden velvoite ja työ an ajaa kansalaisten asioita niin että kansalaisten itse ei tarvitse huolehtia hyvinvoinnistaan joka-asiassa, vaan että nämä valitut joille siitä palkka maksetaan huolehtisivat eduistamme meidän puolestamme. Heidän takanansa on laki ja viranomaiset (lain käsi ja miekka).

Nyt on niin että nämä eivät hoidakaan töitänsä ja vastuutansa vaan tekevät semmoisia päätöksiä , jotka ovat vaarallisia/huonoja/kalliita kantasuomalaisille ja ovat pettäneet lupauksensa ja työsopimuksensa ehdot.

Vähän sama kuin palolaitoksen miehet eivät sammuttaisikaan tulipaloa kodissani vaan olisivat mukana kaatamassa sinne bensaa.

Tämän valan ministerit vannovat käsi Raamatunpäällä:

"Minä N.N. lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä (vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta), että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi."

Tähän valaa perustuu että heille luotetaan tämä vastuu meidän etujemme ajamisesta.

Minä väitän että pakolaisasiassa on tehty monta päätöstä, jotka eivä ole tehty "oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi".

Vaan puolueellisesti kansalaisia ja yhteiskuntaa vastaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 129 vierailijaa