Lopunajan laittomuus ja ylöstempaus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Lopunajan laittomuus ja ylöstempaus

ViestiKirjoittaja pekka » 25. Syys 2015 14:36

tanu kirjoitti:
pekka kirjoitti:
Kyllä näin on Petri, pyydän anteeksi että käsitin kirjoituksesi väärin, se johtuu ehkä siitä että on ollut täällä hiukan huolia ja ajatukseni eivät oikein tahdo kulkea nyt niin kuin pitäisi.


Kiitos Petri kun korjasit asian jonka olin väärin ymmärtänyt huolieni takia kaiketi mitä tässä on nyt muutamana päivänä ollut. Jumalan siunausta sinulle ja koko perheellesi.


Ikävä kuulla, että huolet painaa. :cry:
Toivottavasti pian helpottaa!
Runsasta Jumalan siunausta ja taivaan Isän huolenpitoa sinulle Pekka ja läheisillesi.
Voimia ja jaksamista. :toghether:


Kiitos Tanu sinulle, ja voin toki nyt hiukan kertoa mistä tässä on kysymys eli mitä nämä huoleni ovat mitkä mainitsin. Lyhyesti voisin kertoa että tähän Raamatun kohtaan nämä huoleni liittyvät:


2. Tim. 3:1 

Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.



Eli täällä missä asun olen saanut kokea muutamien ihmisten taholta viime aikoina rakkaudettomuutta, anteeksiantamattomuutta, pahan puhumista toisista lähimmäisistä ja selvästi on katkeraa vihanpitoa ihmisten sydämissä.

Rukoukseni on, tässäkin tapauksessa, että ihmiset oppisivat tuntemaan Jeesuksen, ja tunnustaisivat syntinsä Hänelle ja ottaisivat Hänet vastaan Vapahtajanaan ja sitä kautta saisivat Jumalan lahjoittaman uskon sydämiinsä (sydämen usko Herraan Jeesukseen) ja ymmärryksen että lähimmäisiä tulee rakastaa niin kuin ihminen rakastaa itseään ja tulee antaa anteeksi puolin ja toisin kun on jotain semmoista sattunut että anteeksianto on tullut ajankohtaiseksi asiaksi ihmisen sydämessä.

Ihmisten kanssa toimeentuleminen on tänä vaikeana aikana työlästä koska ollaan helposti niin itsekkäitä ja hyvin kovasydämisiä ja kylmiä toista ihmistä kohtaan.

Mutta onneksi on tänä vaikeana aikanakin kuitenkin myös ihmisiä jotka elävät sillä tavoin kuin on Jumalan tahto eli hyväsydämisiä ihmisiä on myös tänä vaikeana aikana jotka ottavat myös toisetkin ihmiset huomioon ja välittävät lähimmäisistään ja kykenevät rakastamaan lähimmäisiään niin että sen kanssakulkijat voivat ilolla huomata. Kiitos Kaikkivaltiaalle Jumalalle.

Tuossa nyt vähän yritin kertoa näistä huolistani. Haluan toivottaa sinulle Tanu ja koko perheellesi Jumalan siunausta ja samoiten kaikille foorumilaisille perheineen Jumalan siunausta rakkaat uskonystävät. Ja kiitos rukouksistanne minunkin huolieni ja murheitteni puolesta; viedään kaikki huolemme ja taakkamme Taivaan Isälle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.


Ps. 50:15

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa