Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuuttajia

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuuttajia

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Syys 2015 14:44

Suomeen tulee koko ajan lisää maahanmuuttajia (pakolaisia, turvapaikanhakijoita jne.) ja meidän uskovien tehtävä rakastaa heitä ja kertoa heille evankeliumia sekä rukoilla heidän pelastumistaan. Moni turvapaikanhakija voi kuulla täällä Suomessa evankeliumin ensimmäistä tai viimeistä kertaa.

Citymissionin varastolla on 125 arabiankielistä laatikkoa trakuja jne. Jos koet asian sydämellesi ja haluat itse tilata tai seurakuntaan tai hengelliseen yhdistykseen, niin ota yhteyttä Citymissionin Ali Niemelään:

Ali Niemelä:

usko@luukku.com
Puhnro: 0458739150

Citymissionin ihmiset tekevät tärkeätä työtä omaa aikaa ja rahojakin uhraten. Jos teet tai teette tilauksen, niin pakkaus- ja lähetyskulujen hinnalla saatte evankelioimismateriaalin käyttöönne.

Citymission ei kerjää eikä pyydä ihmisiltä rahaa, mutta koska tiedän Alin ja Davidin palavan halun evankelioimistyöhön, niin siksi tuon esille, että jos koet tehdä lahjoituksen evankelioimismateriaalin tilauksen yhteydessä, niin et voisi antaa rahojasi parempaan asiaan evankeliumin hyväksi. Minullakaan ei ole tapana kerjätä ihmisiltä rahaa itselleni evankeliumintyöhön, enkä sitä tee nytkään, mutta koin sydämessäni tuoda esille sen, että uskonveljieni työtä suuresti kunnioittaen sekä tietäen että siihen tarvitaan myös taloudellista tukea uskalsin esittää pyyntöni teille koskien Citymissionin työtä, mutta olkoon jokainen vapaa tekemään lahjoituksen tai olla tekemättä lahjoitusta. Tehköön kukin sen mukaan mitä kokee sydämessään ja monilla teillä on varmasti sydämen asianaan tukea erilaisia Herran työn kohteita, joten olkaa vapaat ja siunatut Herramme Jeesuksen nimessä.

Jos ylläpito katsoo ettei tämä viesti kuulu foorumin luonteeseen, niin olkaat vapaat poistamaan viestini.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuutt

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Syys 2015 15:34

Hieno juttu! Moni onkin varmasti ihmetellyt, että mistä saisi materiaalia evankeliointiin maahanmuuttajien omalla kielellä.

Arabiaa puhutaan pääkielenä ainakin seuraavissa maissa: Irak, Jordania, Syyria, Libanon, Saudi-Arabia, Oman, AEL, Jemen
Eritrea, Egypti, Sudan, Libya, Algeria, Marokko, Tunisia, Mauritania.

Viime viikkoina on arabiankielisiä Suomeen tulijoita ollut eniten Irakista ja lisäksi ainakin Libanonista, Syyriasta.
Täältä löytyy somalin kielellä Raamattuja ja muutakin:
http://kauppa.avainmedia.org/products.p ... &g3=0b104d
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuutt

ViestiKirjoittaja paa » 19. Syys 2015 21:37

Minulle tuli jotenkin tosi lämmin olo tästä tiedotteesta, koska on ihana nähdä miten Jumalan valtakunnan asioiden hyväksi tehdään töitä ja miten evankeliumi vaan mennä porskuttaa yhä isompien ihmismäärien tietoisuuteen. Voi kun oikein moni noista pakolaisistakin tulisi uskoon.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuutt

ViestiKirjoittaja paa » 19. Syys 2015 21:48

Pakko vielä lisätä tämmöinenkin seikka, että minusta on hyvä että joku pyytää taloudellista tukea jos sitä tarvitsee, joten minua ei ainakaan haittaa täällä foorumilla avustuspyynnöt. Ilman foorumia ja tätä tiedotetta ei mulla olis hajuakaan juuri tästä avuntarpeesta.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Citymission tiedote Evankelioimismateriaalia maahanmuutt

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 19. Syys 2015 21:49

PetriFB kirjoitti:Suomeen tulee koko ajan lisää maahanmuuttajia (pakolaisia, turvapaikanhakijoita jne.) ja meidän uskovien tehtävä rakastaa heitä ja kertoa heille evankeliumia sekä rukoilla heidän pelastumistaan. Moni turvapaikanhakija voi kuulla täällä Suomessa evankeliumin ensimmäistä tai viimeistä kertaa.

Citymissionin varastolla on 125 arabiankielistä laatikkoa trakuja jne. Jos koet asian sydämellesi ja haluat itse tilata tai seurakuntaan tai hengelliseen yhdistykseen, niin ota yhteyttä Citymissionin Ali Niemelään:

Ali Niemelä:

usko@luukku.com
Puhnro: 0458739150

Citymissionin ihmiset tekevät tärkeätä työtä omaa aikaa ja rahojakin uhraten. Jos teet tai teette tilauksen, niin pakkaus- ja lähetyskulujen hinnalla saatte evankelioimismateriaalin käyttöönne.

Citymission ei kerjää eikä pyydä ihmisiltä rahaa, mutta koska tiedän Alin ja Davidin palavan halun evankelioimistyöhön, niin siksi tuon esille, että jos koet tehdä lahjoituksen evankelioimismateriaalin tilauksen yhteydessä, niin et voisi antaa rahojasi parempaan asiaan evankeliumin hyväksi. Minullakaan ei ole tapana kerjätä ihmisiltä rahaa itselleni evankeliumintyöhön, enkä sitä tee nytkään, mutta koin sydämessäni tuoda esille sen, että uskonveljieni työtä suuresti kunnioittaen sekä tietäen että siihen tarvitaan myös taloudellista tukea uskalsin esittää pyyntöni teille koskien Citymissionin työtä, mutta olkoon jokainen vapaa tekemään lahjoituksen tai olla tekemättä lahjoitusta. Tehköön kukin sen mukaan mitä kokee sydämessään ja monilla teillä on varmasti sydämen asianaan tukea erilaisia Herran työn kohteita, joten olkaa vapaat ja siunatut Herramme Jeesuksen nimessä.

Jos ylläpito katsoo ettei tämä viesti kuulu foorumin luonteeseen, niin olkaat vapaat poistamaan viestini.


En näe mitään pahaa tässä viesteissä, sillä en pidä citymissionia epäluotettavana tahona mitenkään, eli uskon että rahat menevät juuri siihen mihin ne annetaankin. Eikä minulla ole heidän opetuksestakaan huomauttamista.

Jos rahan keruun taho aiheuttaisi ylläpidon taholta kysymysmerkkejä eli epäilisimme, että ehkä eivät mene oikeaan kohteeseen (huijaus) tai olisi jotain epäraitista harhaoppia (eksytystä) , päättäisimme ylläpidonkanssa tapauskohtaisesti miten toimia, luultavasti silloin joko varoittaisimme ketjussa epäkohdista tai poistaisimme viestin.

Toivon, että Jumala siunaa tuota toimintaa, että evankeloidaan heitä Suomessa omalla äidinkielellä, ja varmasti siunaakin.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa