CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Lily » 11. Syys 2015 17:01

Vaisuliini, en usko että Onefortruth:on tarkoitus on levittää mitään Cern harhaoppia täällä tuosta aiheesta.

Hän vain ihmettelee miksi tuollaiseen tiede projektiin on liitetty noin paljon suoraa saatanallista symboliikkaa.

Tämähän on sama asia kuin pop tähtien musavideot ja heidän käsisymbolit ym.

Itse uskon, että jokin yhteys noilla on. Eikä meidän uskovien tarvitse pelätä, vaikka tuon Cernin takia tapahtuisikin jokin valtava harppaus pahuuden henkimaailmassa. Kunhan pidetään kaikki tiukasti huolta siitä, ettei meillä ole sidoksia henkimaailmaan tai sellaista syntielämää joka hyväksyy henkimaailman pahat teot kuten esim. väkivaltaviihde, seksuaalisynnit ym.

Eikä nuo tuollaiset pahuuden huipentumat henkimaailmoissa näy välttämättä sillä tavalla, että demonit hilluu täällä valtoimenaan vaan ehkä sen huomaa siinä miten ihmiset käyttäytyy ja elää.
Henkivallathan pyrkii juurikin sitomaan ihmisiä erillaisiin synteihin, jopa uskovia...
Lily
 

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Syys 2015 17:08

*
Ok, minä pelästyin ja luulin riivaajien opiksi. Anteeksi vaan! :)
No tuli mieleen että VT:n tähtitieteilijät tutkivat taivaan tähtiä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Lily » 11. Syys 2015 17:12

vaisuliini kirjoitti:*
Hei onko tämä ihan riivaajien oppi? Tämä kuulostaa demonologialta. On syytä muistaa että lopunajan viimeisinä päivinä riivaajien opit (eksytysopit) nostetaan esiin niin uskovat lähtevät seuraamaan tutkien noita oppeja tietämättä että itseasiassa he ovat luopuneet terveestä opista joka on Raamatun pohjasta. Meidän uskon kohteena ja keskipisteenä on yksin Jumalan Sana Raamatussa, joten pysykäämme loppuun asti Sanassa joka on valaistunut tie ja se vie meidät perille turvallisesti Isän Taivaallisen luokse. Anteeksi, pakko kirjoittaa tämän koska olen huolissani... En voi sille mitään kun minua huolettaa tämä. Anteeksi kovasti!

1Tim. 4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja



Se että ihmiset lähtevät seuraamaan riivajien oppeja ei tarkoita sitä, että tutkitaan aikamme ilmiöitä, eri uskontoja tai harhaoppeja, vaan sitä että lähdetään niihin mukaan. Luovutaan sanan puhtaasta opista, esim. menemällä mukaan torontolaisuuteen, joogaan, soukkaamiseen, kristilliseen meditaatioon, uskovassa voi olla demoni oppiin ym. Eihän täällä muuten saa kukaan edes paljastaa mitään väärää oppia jos se on heti tuota demonologiaa.

Ehdottomasti enemmän sanaa tutkitaan kuin paholaisen töitä, mutta myös paholaisen juonet pitää paljastaa.
Lily
 

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Lily » 11. Syys 2015 17:17

Mulle on tullut tuosta vt:n tähtien tutkimisesta mieleen aina horoskoopit, nehän on magiaa ja nyhkyisin kun se on ihan sekoittunut new ageen myös, niin on paljon kaikennäköistä kanavointia ym. Eli joku ihminen vastaan ottaa tietoa joltain joka väittää asuvansa jossain päin universumia jollain planeetalla. Kysehän on siis ihan demonien kanssa puuhailusta.

Mayathan on harrastanu sitä paljon...
Lily
 

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Syys 2015 17:27

*
Kristus -keskeisinä meidän tulee kyllä paljastaa ne eksytysopit mutta en ymmärrä miksi niitä täytyy tutkia omin käsin? Riittää kun paljastamme ne kunhan ne tulevat kohdallemme. Sukukirousoppi kutsutaan vääräksi demonologiaksi, samoin JDS-oppi, koska niissä demonologia on. Voisiko hieman tarkemmin valaistaa minua?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Syys 2015 17:57

JHK kirjoitti:Vakaasti siinä uskossa että 23.9. tulee ja menee, eikä mitään tapahdu.


Tai mitään ei tapahdu, ellei Jumala sitä salli.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Lily » 11. Syys 2015 20:21

Ahaa, mä en ole kuullu käytettävän jds ja sukukirousopin kanssa tuota termiä, tai muidenkaan eksytysten. Mulla on nyt siis aukko "sivistyksessä" tässä kohtaa. Kiitos Vaisuliini kun toit esille tuon :thumbup: Olen ennemmin kuullut puhuttavan ihan katolilaiseen ja pakanalliseen yhteyteen tuon demonologian.
Lily
 

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Syys 2015 22:15

en usko ,että tapahtuu yhtään enempää kuin housuissa kun kaasu vapautuu.Ei välttämättä edes niinkovaa ääntä pääse.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja onefortruth » 12. Syys 2015 11:05

En kyllä itsekään usko tapahtuvan tuolla konstilla mitään järisyttävää. Hiukkasia tömäytetään yhteen eikä ihmeempiä tapahdu. Se on kun yks laittaa huhun liikkeelle, syntyy lumipalloefekti.
Kyseessä kenties ns. False flag hämäys että aletaan huhumyllyä pyörittää. Tuolla tekniikalla ei ihan helposti tuhoa saada aikaan. Jos musta aukko saadaankin tehtyä se häviää saman tien.
Enemmän mua vaan askarruttaa miksi tän ympärille on saatu mystiikkaa ja herkkäuskoiset uskovat että nyt on jotain kauheata tulossa.
Toisaalta ei auta kyllä päätään liikaa tällaisella vaivata.
Etenkään keskittyminen pimeyden töihin ei kehitä ketään uskossa ja tässä on kyseessä paljon melua tyhjästä asiaan jälleen. Jos saisi kysyttyä tuolta Turkialta et mikäs nyt sun mielestä tässä on järkeenkäypää kun kirjoittelet tästä asiasta...kirjeiden lukijana askarruttaa miksi tämmöistä uutista jaat...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: CERN hiukkaskiihdytin käynnissä 23.9 Jom Kippur-päivänä

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Syys 2015 22:25

se tietysti on ,että kuten monissa tieteellisissä suurhankkeissa ,jossa etsitään tai yritetään tehdä jotain ylimullistavaa niin täytyy aina tekijöiden muistaa ne veronmaksajat ,jotka moiset hankkeet on rahoittanut sillä poikien leikkikalut on nyt kalliita .
Jotain mullistavaa on siis pakko löytyä ainakin siihen saakka kun tiede taas kumoaa omat ns viisautensa Universumista ja siinä vaikuttavista voimista.Täytyyhän veronmaksajille jotain löytyä ...sillä se on lähes pakko.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron