Koetelkaa kaikki...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Elo 2018 09:47

*
Shabbat shalom! No Raamatussa sanotaan, että Kristus ei tule, ennenkuin luopumus tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy. Paavali kirjoitti sen. Niiden profeetallisten kehotuksien mukaan on oltava valmis ja pysyttävä saastamattomana Jeesuksen tulemusta varten. Niissä sanotaan, että Jeesus tulee hyvin pian. Mutta Paavalin mukaan ei tule antaa minkään hengen tai sanan pelästyttää, että Herran päivä olisi jo ovella. Ja lisäksi Paavalin mukaan ensin laittomuuden ihminen ilmaantuu, niin se tietää, että Herran päivä on jo ovella.

2Tess. 2:2 ettette anna minkään hengen tai sanan tai minkään muka meidän lähettämämme kirjeen pelästyttää itseänne, niin että heti menetätte malttinne, ikään kuin Herran päivä olisi jo käsillä.

3 Älkää antako kenenkään millään tavoin eksyttää itseänne. Ensin näet tapahtuu luopumus ja ilmestyy laittomuuden ihminen, kadotuksen lapsi,

4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai palvottavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5 Ettekö muista, että puhuin teille tästä, kun vielä olin luonanne?

6 Ja te tiedätte, mikä häntä nyt pidättää, niin että hän vasta ajallaan ilmestyy.

7 Laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa, kunhan vain poistuu tieltä se, joka sitä on vielä pidättämässä.

8 Silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa kirkkaudella.

9 Tuon laittoman tuleminen tapahtuu Saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla tunnusteoin ja ihmein,

10 kaikin vääryyden viettelyksin niille, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua. RK

Mutta ne profeetalliset kehotukset puhuvat saastamattomuudesta ja siitä, niin tulee pitää huolen, että on nuhteeton ja saastamaton. Se on hyvä kehotus, mutta missä profeetallisissa kehotuksissa sanotaan, että tulee vaikea vihan aika? Vain Jeesuksen tulemuksesta ne puhuu mainittamatta sitä vihan ajaa. Laittomuuden ihminen ilmaantuu luultavasti vihan ajan lopussa.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Loka 2018 16:43

*
No kai tänne sopii erään uskonsisaren saama profetia? Tässä osiossa esitin kysymystä, miten profetialla voi profetoida ilman vihan ajan mainintaa? Se minua vaivaa, koska yhden profetian mukaan Jumala jätti lohdutuksen ja sanoi lupaavan olla kanssamme vihan ajan loppuun asti, siinä Jumala ilmoitti vihan ajan ja lohdutuksen sanan vihan ajan päälle. Mutta lopuksi muissa profetoissa vihan aika ei mainittu, eikä sitä, että Jumala on luvannut olla kanssamme vihan ajan loppuun asti.

Mutta mieleeni juolahti se, onko nyt jo vihanaika alkanut, koska muissa maissa uusi maailman järjestys on kai jo alkanut? Laitan tänne erään uskonsisaren profetian Sanalla koeteltavaksi, jos ylläpidolle sopii. Pyytäisin koettelemaan sitä Sanalla, onko se Jumalasta vai ei. MInua vaivaa se juttu, että suuri osa profetoista ei maininnut siitä vihan ajasta, kuin siitä, että Jeesus tulee pian. Se tuntuu ohittavan sitä vihanaikaa, koska Raamatun mukaan joudumme kestämään vihanaikaa loppuun asti ja siten vihanajan lopussa Jeesus tulee.

Voisitko vähän auttaa, miten osataan tunnistaa Sanalla koettelemalla, onko profetia Jumalasta ja mikä profetia voi olla Jumalasta? :bible: Kiitos!
.................................................

Herran sana Suomen kansalle!

Suomi, elämme viimeisiä aikoja, jolloin parannuksen teko on enää mahdollista ja Jumalan puoleen kääntyminen on enää mahdollista.
Olemme vaikeiden, kauhistuttavien aikojen kynnyksellä. Ei mene kauaa kun sodat pauhaavat täydellä voimallaan ympäri maailmaa eikä Suomikaan tällä menolla jää siitä osattomaksi.

Jumalanne, kaikkivaltias Luojanne kutsuu teitä poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta liittymään Jumalan perheeseen ja tekemään parannuksen synneistä ja astumaan Jumalan valmistamalle tielle, joka on kaikkia varten valmistettu.

Herätkää jo Suomen kansa! Ettekö mitään nää ettekä kuule, ristilipun alla elätte ettekä edes usko minuun enää! Herätkää jo minun omani rukoilemaan maanne puolesta, että pahimmalta välttyisitte! Kääntykää luokseni kun vielä voitte, etsikää tieni ja tehkää parannus synneistänne!

Tahdon vielä kutsua teitä uppiniskaista sukupolvea tulemaan minun omikseni, että voin teidät pelastaa, niiltä teiltänne jotka vievät kadotukseen ja ikuiseen eroon minusta, teidän Luojastanne! Huutakaa puoleeni katuen, Jeesuksen Kristuksen nimessä, niin teidän armahdetaan.

Aika on lopussa, älkää pitäkö halpana rauhanne aikaa, vaan tehkää tilaa minulle elämässänne niin rauhanne saa jatkua! Pian ei valoa teidän maassanne näy, huuto ja valitus vaaltaavat katunne, ruoka ja puhdas juomavesi ei enää olekkaan itsestään selvää, eikä mitään taloudenhoitoa enää edes tunneta!

Auttakaa ja rakastakaa toinen toistanne ja lopettakaa toistenne sortaminen, valheiden puhuminen ja juomingeiden parissa irstailu ja kaikki muu saastainen menonne! Ettekö näe mihin se johtaa? Minä rakastan teitä ja autan teitä kun vain käännytte puoleeni ja annatte minun auttaa!

Olen vihastunut ja murheellinen teidän hävyttömästä menostanne enkä enää kauaa anna armoni levätä keskuudessanne, omani kyllä varjelen pahimmissakin myrskyissä, mutta te, Jumalattomat, teidän ei käy hyvin ellette muuta vaelluksenne suuntaa kohti minua ja minun tuntemistani!

Teille on annettu totuus kautta sukupolvien, joka on minun sanani, Raamattu, ja seurakuntia löytyy maastanne melkein jokaista syrjintäkin kolkkaa myöten.

Vielä vähän aikaa, Suomen kansa, teillä on mahdollisuus kääntyä. Minä Herra, olen puhunut lukuisien prooffeettaini kautta, kuulkaa tai olkaa kuulematta. Pelastus on lähellä, JEESUKSEN PALUU ON LÄHELLÄ, Tuomio on lähellä.

Älkää enää odottako, vaan tulkaa luokseni, te eksyneet lampaat ja kadotuksen lapset. Ja te, jotka olette jo omakseni tulleet, mutta jatkatte synneissänne vaeltamista, hävetkää ja tehkää parannus!

Ja te, jotka minun nimessäni opetatte valheellisesti, omaa etuanne tavoitellen tai pienenkin asian raamatun totuudesta poiketen ja evankeliumin muuttumattomasta sanomasta poiketen hävetkää ja oikaiskaa valheellinen opetuksenne ja lopettakaa ihmisten eksytys!

On tuomio oleva suuri sen kaltaisille, jotka omiani eksyttävät! Vaeltakaa totuudessa, jonka olen teille ilmoittanut sukupolvien ajan, älkääkä omaa etuanne tavoitelko vaan minun teitäni ja tahtoni toteutumista! Minä, Herra, olen puhunut.

-Laura Närhen sanoma 24.9.2015-
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Loka 2018 18:38

*
Minua vielä vaivaa se juttu. Luopumuksen merkki lisääntyy. Raamatun mukaan ensin luopumus tapahtuu ennen Jeesuksen tulemusta. Nyt näen luopumuksen merkkiä ja mieleeni nousi Raamatun kohta, jonka mukaan luopumus ensin tapahtuu ennen Jeesuksen tulemusta, mutta missä vihan aika on ja missä on se uusi järjestelmä, joka hallitsee vihan aikana? Vai vihan aika on jo alkanut, vaikka täällä uusi järjestelmä ei ole vielä alkanut vaan muissa maissa meidän tietämättä?

Raamatun mukaan ei kukaan tiedä, milloin Jeesus tulee, eikä itse Jeesus. Vain Isä Taivaallinen. Mutta Raamatun mukaan vihan ajan lopussa Jeesus tulee. Olen siitä asiasta vielä ymmälläni ja siksi se juttu minua vaivaa. :?

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 06. Loka 2018 07:52

Uskon ,että Jeesus tietää millilleen ,milloin Hän palaa .Nyt on eri tapahtumat kuin n 2000v sitten.
Nyt on vaihe uskosta luopuminen ja saatanan antikristuksen henki vaikuttaa ja länsimaissa se henki kääntää esim raamatun opin ylösalaisin ja sitä tapahtuu NYT koko ajan .Päätökset lakeihin iskettynä tekevät se tuomion ,joka pitää.Uskovat toki rukoilevat ja hyvä niin sillä rukous voi muuttaa asioita pienessä mittakaavassa ,mutta se mikä raamatussa on pitää paikansa siis isossa kuviossa.

Tämä saatanan voima lisääntyy ja sitten valutaan niihin vaikeisiin aikoihin ,jossa uskovat ovat ahdingossa ja tulee se pedonmerkki loppuvaiheessa meidän "elinkaarta" ja todella suuri ahdinko ja todennäköisesti sota ja pimeät päivät ,jolloin pimeyden (konkreettisen )keskellä näkyy ihmisen poika taivaalla ja silloin nousee maasta Herran omat ja heti perään Kristuksen morsian ja Jumalan lapset nousee Herraansa vastaan taivaalle .
Noinniiku tuumailen tätä kuvioo .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2018 10:05

*
Minua vaivaa se Raamatun kohta, jonka mukaan ensin luopumus tapahtuu ennen Jeesuksen tulemusta, ei siinä mainita vihanajan tapahtumaa. Tiedän kyllä, että Jeesus tulee noutamaan vasta vihanajan lopussa. Mutta ymmärränkö oikein, että ensin luopumus tapahtuu ja siten kadotuksen lapsi tulee ja vihanaika uusine järjestelmineen alkaa ja siten viimeksi siis vihanajan lopussa Jeesus tulee noutamaan?

Mutta minua vaivaa myös se juttu, että profetiat sanoivat, että Jeesus tulee pian, mutta vihanajan kesto on 3,5 tai 7 vuotta. Toiset uskovat sanoivat, että se on 7vuoden vihanaika ja toiset taas sanoivat, että se on 3,5vuoden vihanaika. Ajattelen, että kun vihanaika alkaa niin voi laskea, kuinka kauan aika menee ajatellen ja odotellen Jeesuksen tulemusta, No ehkä laskeminen on mahdotonta, koska vihanajassa riittää paljon kestämistä, niin siinä tilassa ei mitään pysty laskemaan vihanaikaa.

No toiset eivät keskity vihanaikaan odotellen Jeesuksen tulemusta, kun heidän mukaan Jeesus ei itse tiedä, mikä päivä Jeesus tulee noutamaan, eikä siihen tarvita vihanajan laskemista mitään. Mutta mitä Jeesuksen tulemukseen tulee; odottaminen ilman vihanajan laskemista edesauttaa kai kestämään.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja Juhani » 06. Loka 2018 22:20

Vaisuliini,
Niin, en tiedä miksi sitä Jeesuksen tulemuksen ajankohtaa pitäisi alkaa sen tarkemmin veikkaamaan, kun me ei tiedetä sitä eikä Jeesuskaan, vaan ainoastaan Isä. Tärkeintähän on se, että olemme valveilla ja meillä on tarpeeksi öljyä lampussa…

Olen ymmärtänyt lopunjan tapahtumien menevän suunnilleen niin kuten kerroit. En silti loukkaannu siitä, jos joku ajattelisikin asioita eri tavalla.
Olen valitettavasti kuullut monia eri versioita ylösotosta, ihan niin kuin niitä olisi olemassa monia.
Itse en ole löytänyt Raamatustani kuin vain yhden, jossa nukkuvat (uskossa kuolleet) ensin ja sitten elossa olevat temmataan yhdessä Kristusta vastaan. Sen olen ymmärtänyt tapahtuvan aikojen lopussa. Raamattu ei mielestäni kerro useasta ylösotosta, vaan vain ainoastaan yhdestä.

Eräs tempausoppi, johon valitettavasti en voi uskoa, on se että kaikki uskovat temmataan pois ennen antikristuksen ilmestymistä ja pedon suorittamia vainoja kristittyjä kohtaan. Se herätti minussa monia kysymyksiä: eihän pedolle jäisi silloin maan päälle yhtään pyhiä (uskovia) jota se voisi vainota ja miten voisi silloin tulla marttyyreja? Se olisi myös outoa, jos kaikki vaan äkkiä häipyisi ja peli jäisi kesken…

No, nää oli vain tälläistä vanhan, mutta vielä uskossa nuoren ajatuksia…
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 07. Loka 2018 08:41

Kun nyt olemme luopumuksessa sen alkuvaiheissa niin näemme varmasti sen kehityksen ,mikä siitä seuraa eli antikristus astuu näyttämölle ,mutta en itsekkään virittele kelloa tai laske päiviä ja vuosia sillä se aika kun vyöryy kristittyjen päälle täydellä saatanan voimalla niin heikko tilanne on ja ilmestyskirja viittaa siihen ,että kristityillä on se osa kelläkin mikä on eli näillä mennään mitä on loppuun saakka ..joillakin on kuolema teloituksella .
Se aika ,jossa kristitytkin siis on vaikea ja sitten ku kristityt on nostettu yhden kerran yläilmoihin vapautuu vielä Jumalan viha ,mutta ei koko maailma tuhoudu silloin .

Tarkan ajan ja hetken "laskeminen "ei kuulu meille ...näin ainakin itse sain oppitunnin aikoinaan suoraan taivaasta .Mutta ajan seuraaminen ja tarkkaaminen kuuluu jokaiselle meille ja sekin on se Hengen merkki eli niissä ,joissa Henki on niin he seuraavat Hengessään asioita kun Henki itse opettaa niin tekemään ja toisaalta ne ,jotka lihallisesti taivaltaa niin ne pyyhkii rukkasella koko asian ja tuumaa kenties ...sitä maailman loppua on nähty joka sukupolvessa eikä oo näkyny yms .

Nyt on kaikki palapelin palaset maailmassa sitä varten ,että kaikki on nyt mahdollista ja ne toteutuu ja yksi suurimmista tekninen sivilisaatio eli teollinen vallankumous kaikkine härpäkkeineen ja mitä vielä onkaan tulossa kun vuosia mennään eteenpäin.Tämä vallankumous pamahti aivan yht äkkiä ja se on se tärkein maallinen etappi ..nyt siis mennään eikä meinata.
Luopumusta tuppaa joka ovesta ja lakien osalta suomessa ja ehkä saamme kenties pian kuulla Jumalan pilkkaa ihan virallisilla foorumeilla eikä kukaan korvaansa lotkauta .Näillä mennään .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Loka 2018 09:43

*
Juhani, osaisitko sanoa, kuinka kauan vihanaika kestää Raamatun mukaan? Toiset sanoivat että 7 vuoden vihanaika ja toiset taas 3,5 vuoden vihaaika. :wtf: Kumpiko olisi Raamatun opetuksen mukaan? Ilmestyskirjassa ei kerrota mitään. Se minua mietityttää, miksei ilmestyskirjassa kerrota mitään. Vain Danielin kirjassa, jossa kerrotaan kai vihanajan kestoajasta. Sehän on VT:n puolella. Se minua mietityttää. :wtf:

Mr Kerimäki, miten voisi lohduttaa uskonsisaria ja veljiä, kun sanoisi, 'koittakaa kestää, älkää luopuko uskosta. Kyllä Jeesus tulee noutamaan pian. Ei hätiä'. 'Jeesus tulee pian', sitä lausetta ei voi käsittää siinä pitkässä kestoajassa. 'Pian' - sana ahdistaa ja vaivuttaa epätoivoon.

Kuvittellaan, jos laiva haaksirikkoutuu johonkin ja joutuisi elämään asuttomalla saarella, eikä siellä mikään toimisi. Vain kalliojyrkänne, jolle merkittäisiin kivellä päivämäärä voidakseen laskea päivämäärät, kuinka kauan viettäisi asuttomalla saarella. Päivättömyys olisi tietoisessa tilassa pahempi. Sama asia pätee Jeesuksen tulemukseen.

Mitä profetoihin tulee; niiden pitäisi olla lohdullinen, niinkuin Raamatussa sanotaan, että profetia on lohdutukseksi, kehotukseksi ja rohkaisuksi. Mutta niissä profetoissa sanottiin, että Jeesus tulee pian. Se toi aina hämmennystä, siinä ajatteltiin, että huomennako? Mitä tarkoittaa, että Jeesus tulee pian? Missä on vihanaika ja missä on uusi järjestelmä? Profetiat tuovat aina hämmennystä. :wtf: :roll:

Juhani, olet oikeassa, että valvominen riittää. Mutta mihin profetiat tarvitaan, kun ne tuovat hämmennystä? Niitä tulee koetella Sanalla. Hämmentäviä profetioita minä aina hylkäisin pois, enkä pitäisi niitä Jumalalta tulleina.

Miksi juuri se lause 'Jeesus tulee pian'? Osaisiko kukaan kertoa siitä?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Loka 2018 13:20

*
Nyt tajuan. Joo, se lause 'Jeesus tulee pian!' johtuu siitä, ettei Jeesus itsekään tiedä, milloin tulee, siksi Hänen on tapana sanoa se, että tulee pian. :idea: :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koetelkaa kaikki...

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 07. Loka 2018 13:22

5-6v sitten sain voimakkaan ilmestyksen ,joka oli kristallin kirkkaalla näyllä ja puheella koskien Jeesuksen paluuta ja siinä ilmoitettiin ,että asia on pian ja ovella yms ,mutta hetkeäkään itselle ei tullut Henkeen sellainen oletus ,että Jeesus olisi huomenna oven takana vaan nyt on se jakso ,joka on raamatussa ilmoitettu ja se ,että siinä aivan lopunhetkessä tapahtuu paljon asioita pienessä ajassa .Toivoisinkin niin ,että se aika olisi lyhyt tai lyhennetty ,mutta se kestää sen ,minkä kestää.

N vuosi sitten sydämmelle laskeutui myös varoitus siitä ,että kristittyjen ei pidä sitoa/sydäntään ja olemustaan johonkin päivään tai ajatukseen ,että nyt itsellä asiat on ihan päin mäntyä ja oletan ,että Jeesus tulee kk tai vuoden päästä ja pelastaa ja vie minut pois täältä.
Asia tulisi olla päinvastoin ...elää normaalia elämää ja tehdä sitä osaa mitä Pyhä Henki osoittaa ja katsella ikkunasta ,mitä tapahtuu .Jeesuksen ja Paavalin ja Joh ilmestyskirjan sanomat kertoo hyvin selvästi asian .Sen tai ne asiat voi kirjoittaa vaikka erilliselle paperille ja seurata esim ihmisten raakuutta ,kuinka se lisääntyy koko ajan kun saatanan henki ottaa käyttöönsä pikkuhiljaa ne ,jotka sen ovat ja varmaan lähes kaikki ei sitä tajua ,ketä tulevat palvelleeksi ja sitten Jeesuksen omat valmistautuu ja on valmiina joka päivä ,mutta aralla sydämmellä hoitaa Kuninkaan antaman toimen oli se mikä tahansa tai miten pieni tai suuri tahansa .

Kenenkään ei siis pidä itseään sitoa siihen ,että pian pian vaan tehdä työnsä nöyrästi ja hymyillä ja nostaa leuka ylös ja katse taivaalle ja tietää ,että aika lähestyy ja merkit täyttyy ja kun evankeliumi on julistettu ja raamatun merkit täyttyneet niin .....sitte se ihme tapahtuu ja voi olla aikamoinen meno silloin.

Tuo liika kyttääminen ja Jeesuksen tietyn päivän odottaminen vaikka verikuihin tai neitsyt synnyttää yms niin sellaisiin ei pidä missään tapauksessa edes sotkeutua mieleltään vaan katsoa ne raamatun ilmoitukset ja kaikki tapahtuu ajallaan .
Jeesus taitaa heittää pienen varoituksen aiheesta vinkkinä niistä palvelijoista ,jotka odottaa Herran saapumista ja kun sitten MUKA asiat ei tapahdu ajallaan niin palvelija tuumaa sydämmessää...(kusetusta koko homma) ja hylkää uskonsa Jeesukseen (selvällä päätöksellä ) selvä päätös muuttaa sitten olosuhteet ja siunaukset vaikka kiroukseksi jos palvelija on paha sydämmeltään ja kun päätös (väärä) on tehty niin saattaa se entinen hyvä palvelija alkaa ryypätä muiden kanssa ja saa sen palkan ,minkä ansaitsee.
Valvokaamme siis ja olkaamme raittiit ja jos lipsahdamme niin tiliväli lyhyenä Taivaan Isän kanssa ja nöyrästi eteenpäin.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa