Jutta Gustafsberg

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jutta Gustafsberg

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Elo 2015 16:30

Facebookista poimittua, Aki Moilasen julkaisu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 717&type=1

Image

Mitä pimeyttä! Päivän juorulehdessä oli juttu Fitnes-yrittäjä Jutta Gustafsbergistä. Hän sanoo olevansa tekemisissä henkimaailman kanssa. Jutta ei ole Jeesusta tunnustava Kristitty, joten Raamatun mukaan hänen "henkioppaansa" eivät ole Jumalasta, vaan ne ovat langenneita henkiolentoja, joiden mestarina itse saatana toimii. Ennustajilla ja muilla enkeli-parantajilla käynti on ihmiselle erittäin vaarallista, josta tulisi pysyä erossa. Monet ihmiset hylkäävät Jeesuksen armon tarjouksen, jonka kautta he saisivat myös suojelun tätä ajallista elämää varten ja iankaikkisen elämän kuoleman jälkeen, ja ryntäävät etsimään "hyvää oloa" ja "rauhaa" juuri näistä vainaja ja tietäjä-hengistä. Myös Katri Helena on kertomansa mukaan tekemisissä vainaja-henkien kanssa, saaden heiltä viestejä. Jutan menestyksen takana voi olla hyvinkin riivaaja-henkien johdatus, sillä hänhän sanoo, että hänellä on oppaita henkimaailmasta. Mikseivät ne neuvoisi tietä ajalliseen menestykseenkin?

"Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Luuk.4:5-6

Saatana omistaa tämän maailman rikkaudet ja voi täten jakaa niitä tahtonsa mukaan (Luuk.4:6) Tämä on siis Raamatun opetus asiasta, eikä mun "oma tulkinta". Rahallinen rikkaus ja ihannoitu asema ihmisten edessä ei yleensä edes ole Jumalasta, vaikkakin Raamatussa on muutamia POIKKEUKSIA varakkaista uskovista (esim.Aabraham) Tämän näkee selvästi siitä, kuinka Raamattu varoittaa uskovia rikkauksien viettelyksistä. (Matt.13:22)

"Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen" 5.Moos.18:10-11
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 04. Syys 2015 16:57, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Meediot ja henkimaailma

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Syys 2015 20:26

Jutta Gustafsberg kertoi Seura-lehdessä saaneensa meedion kautta yhteyden kuolleeseen mieheensä. Mistä on kyse kun puhutaan meedioista ja kuolleista ihmisistä, joihin saadaan meedion kautta yhteys? Kirjoituksessani tarkastelen asiaa Raamatun sanan opetuksen valossa, koska Raamattu kertoo tästä asiasta todella paljon ja yksityiskohtaisen tarkasti. Syy miksi otin Jutan nimen esille, johtuu siitä että hän on itse tullut asian kanssa julkisuuteen ja yhä useampi ihminen on tulossa lähiaikoina saman asian kanssa julkisuuteen. Tarkoitukseni ei ole osoitella ketään sormella, ei syyttää, ei tuomita, vaan tuoda esille sen mitä Raamattu sanoo tästä asiasta. Et ehkä ole koskaan todella tutkinut tai perehtynyt siihen mitä Raamattu sanoo ja opettaa ja siksi tulet hämmästymään sitä kuinka ihmeellisen tarkasti Raamattu kertoo ajasta, jossa elämme sekä asioista, joita tapahtuu nykyisessä yhteiskunnassa.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/meediot ... ailma.html


Ps. Kirjoitus on tarkoitettu jumalattomien evankelioimiseen. Jos koet sydämessäsi niin jaa eteenpäin sielujen pelastumiseksi.
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 28. Elo 2017 15:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: yhdistetty ketjut
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Meediot ja henkimaailma

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 02. Syys 2015 09:31

Sellaista tekstiä melko tiiviissä muodossa ,että suosittelisin painatettavan lappusia ja niitä jaettavan ihmisille ,jotka elävät tässä maailmassa ja mielessä miljoona kysymystä ,miksi maailma on tällainen .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Meediot ja henkimaailma

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Syys 2015 11:56

*
Käsittääkseni kuolleeksi tekeytyvä riivaajahenki yrittää viedä uskon johonkin valheeseen saamalla hänet pois Jumalan yhteydestä sillä Raamattu sanoo että meillä on yksi usko Jumalaan (Ef. 4:5). Ja se yrittää johtaa uskomaan valheeseen joka kuulostaa melkein lohdulliselta ikäänkuin se olisi Jumalasta vaikka ei ole. Raamatun mukaan se on varas joka varastaa uskoa ja vie sen johonkin valheeseen (Joh. 10:10) ja lisäksi se on mestari naamioitumaan esittämällä kuollutta sillä Raamatun mukaan se osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi (2Kor. 11:14)

Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Meediot ja henkimaailma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Syys 2015 12:30

vaisuliini kirjoitti:*
Käsittääkseni kuolleeksi tekeytyvä riivaajahenki yrittää viedä uskon johonkin valheeseen saamalla hänet pois Jumalan yhteydestä sillä Raamattu sanoo että meillä on yksi usko Jumalaan (Ef. 4:5). Ja se yrittää johtaa uskomaan valheeseen joka kuulostaa melkein lohdulliselta ikäänkuin se olisi Jumalasta vaikka ei ole. Raamatun mukaan se on varas joka varastaa uskoa ja vie sen johonkin valheeseen (Joh. 10:10) ja lisäksi se on mestari naamioitumaan esittämällä kuollutta sillä Raamatun mukaan se osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi (2Kor. 11:14)

Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.


Kyllä näin on, ja riivaajat tuntevat Raamatun sanan läpikotaisin ja täydellisesti ja siksi he osaavat tehdä semmoisia eksytyksiä, joissa on käsitteitä jotka vaikuttavat (mutta ei ole) aivan kuin suoraan Raamatusta.

Moni eksyy kun vainajahenget puhuvatkin rakkaudesta ja hyväntekemisestä jne hyvistä asioista. Ihmiset ajattelevat demonien ja perkeleen aina näyttäytyvän kiljuvana petona jolla on punaiset silmät , ja näin luulevat että ne on helppo tunnistaa.

Armeijjassakin käytetään maastopukua ja muista välineitä naamioimaan sotilas ympäristöönsä, jotta vihollinen ei sitä huomaa. Näin myös hengellisessä maailmassa, mutta siellä naamioidutaan sanoihin eikä maastopukuun.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jutta Gustafsberg

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Huhti 2018 09:45

*
TV-sarjan 'Kaunis elämä' kautta katsojien myötä varmaan eksytys meediosta leviää ja tämä huolettaa. Moni katsoo sitä tv-sarjaa. Surullista, että Riittä Väisänen myös uskoo meedioon ja luulee yhä saaneensa tavattua Spede Pasasen meedion välityksellä. Se on valheenhengen huijausta. Rukoillaan Riitta Väisäsen puolesta, että hän aikoinaan alkaisi tajuta, että se on valheenhengen huijausta ja saatanallista petosta. :shock: :( :?

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/riitta-vaisanen-kay-meediolla-saadakseen-yhteyden-spede-pasaseen-tuntui-lampoiselle-ja-ihanalle

PS. mitä TV-sarjaan tulee; ainoastaan uskova missineito ei ole mukana siinä, se on Anne Pohtamo. Mutta hän olisi voinut olla mukana voidakseen kertoa ja todistaa Jeesuksesta ja pelastuksesta. Se voisi koskettaa ja myös katsojia. Muistui äsken myös se uskova missineito Virpi Miettinen. Olen tavannut häntä livessä ja hän on evankelista. Hän ei ole myös mukana. Miksi uskovat missineidot ei ole mukana? Se olisi tapa kertoa uskoontulosta, Jeesuksesta ja pelastuksesta. Luulen, että heidät ei ole kutsuttu mukaan - uskon tähden.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jutta Gustafsberg

ViestiKirjoittaja Jukka » 14. Huhti 2018 00:00

Vaisuliini kirjoitti:Ainoastaan uskova missineito ei ole mukana siinä, se on Anne Pohtamo.


Hauska sana tuo käyttämäsi missineito. Anne Pohtamo on ollut rouvasihminen ja hänellä on neljä lasta miehensä Arto Hietasen kanssa.

[korjataanpas havaitsemani kirjoitusvirhe. Siis näin piti kirjoittaa. "Anne Pohtamo on ollut rouvasihminen jo vuosikymmeniä..." 14.4.2018 klo 02:41/Jukka Einon poika Virtanen ;-) ]
Jukka
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa