Cheekin sanaton sanoma

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01. Joulu 2015 02:44

Lily kirjoitti:
Viimeviikolla vaimo syytti minua sukka terrorismista, eli olin syyllistynyt sukkien heittelyyn enkä vienyt pyykkikoriin.


Tuo taitaa olla yleisimpiä kodinyleissiisteyslakipykälienrikkomus kohtia :)

Teosta tavataan yleensä joko mies taikka perheen alaikäisiä lapsia.


Kröhöm.. Likaisia sukkiani lojuu olkkarissa, makuuhuoneessa, vessan lattialla ja
yhdet on jääny eteisen peilipöydälle.
Taidan olla rikkonut aika pahasti sukkalakipykälää vastaan. :oops:
Tirlittan
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Joulu 2015 09:25

Tirlittan kirjoitti:
Lily kirjoitti:
Viimeviikolla vaimo syytti minua sukka terrorismista, eli olin syyllistynyt sukkien heittelyyn enkä vienyt pyykkikoriin.


Tuo taitaa olla yleisimpiä kodinyleissiisteyslakipykälienrikkomus kohtia :)

Teosta tavataan yleensä joko mies taikka perheen alaikäisiä lapsia.


Kröhöm.. Likaisia sukkiani lojuu olkkarissa, makuuhuoneessa, vessan lattialla ja
yhdet on jääny eteisen peilipöydälle.
Taidan olla rikkonut aika pahasti sukkalakipykälää vastaan. :oops:


:)

Eillen ku tulin töistä niin tein niistä semmoisen pallomaisen ammuksen ja heitin komeessa kaaressa, koitin osua työpöydän alle että menisivät sinne piiloon :D. Nauroin makeasti!

Mutta on niistä hyötyäkin, kerran läikky kahvia lattialle ja kuinka ollakkaan ihan vieressä oli sukka-ammus jolla oli kätevä jalalla luututa kahvit pois, eli tavallaan teen kaikille palveluksen kun pidän tommosia hätä siivousvälineitä saatavilla.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Joulu 2015 09:33

systeri kirjoitti:
Täs illalla mietin että mikä mua täs häiritsee? Maailma on täynnä kaikenlaista pahuutta,kansakunta vetää Jumalan tuomiota päälleen mutta täs nostetaan yks pieni ihminen silmätikuksi ja osoitetaan syyttävällä sormella ihan niin kuin sitä aviorikoksen tehnyttä naista.Eikö me muisteta sitä kun itse oltiin pelastuksen ulkopuolella? Minä ainakin pystyin aika monenlaiseen syntiin.Kansakunnan synneistä voi puhua vähän laajemmin mutta yks pieni ihminen???


Mutta miksi synneistä ei saisi puhua, menohan on kuin ev.lut kirkossa konsanaan jos syntiä ei sanota synniksi.

Miksi niitä ei saisi tuoda päivänvaloon?

Tässäkin on kyse artistista jota kuuntelee kymmenet tuhannet nuoret ja hän on nuorille esikuvana! Nyt jos hän mainostaa jotain meditaatio retriittejä , sekä pilkkaa Jumalaa ottamalla Jumalan arvonimen itsellensä jne harrastaa haureutta monen naisen kanssa niin miksi näitä ei saa tuoda esille?

Pitää muistaa , että hän on julkisuuden henkilö ja näin esikuvana monelle.

Image

Vain Jumala on Alpha ja Omega eli kaiken alku ja kaiken loppu, se on arvonimi sekä kunnianimi, joka kuuluu semmoiselle jota kuvaus koskee.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Joulu 2015 18:54

Mutta kuinka moni uskoo että cheek on jumala tjk. palvoo ne sitä kuitenkin vaikka ei tuota julistaisikaan.Tekee "viihdettä" tosin rajua sellaista.Mutta voisko joku laittaa suoraan postia hänelle vai on varmaan moni laittanutkin?Tykitetään rukouksin että tajuais lopettaa moisen pelleilyn :(
systeri
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Joulu 2015 11:14

systeri kirjoitti:Mutta kuinka moni uskoo että cheek on jumala tjk. palvoo ne sitä kuitenkin vaikka ei tuota julistaisikaan.Tekee "viihdettä" tosin rajua sellaista.Mutta voisko joku laittaa suoraan postia hänelle vai on varmaan moni laittanutkin?Tykitetään rukouksin että tajuais lopettaa moisen pelleilyn :(


Kyse ei ole siitä, että uskooko joku Cheekin olevan jumala, vaan Jumalan pilkasta. Kuuntelijat oppivat että Jumalan nimet eivät ole pyhiä vaan RAP tähdetkin nauravat niille ja julistautuvat itse Luojaksi, Alpha Omegaksi, messiaaksi, kristukseksi jne. Nämä nimet on nyt valjastettu kasvattamaan saatanallisten rap artistien nimeä ja mainetta he uhmaavat Jumalaa pukeutumalla hänen nimiinsä. Pilkka tarttuu ja röyhkeämmin ja röyhkeämmin kuulijat uskaltavat itsekkin pilkata Jumalaa!

Jotkin saatanalliset Amerikkalaiset RAP artistit tekevät tätä samaa, ja Cheek on matkinut perässä.

ESIM:

Rap artisti Taylor the creator ( Taylor luoja) huomaa otsan tatuointi:

Image

Avoimesti satanistinen asap rocky rap ryhmä:

Image

Rap artisti Jay-Z on avoimesti julistanut itsensä jehovaksi samalla mainostetaan Kanye Westin albumia nimeltä Yeezuschrist:

Image

Tässä ketjussa lisää :

viewtopic.php?f=2&t=1480&p=22542&hilit=hollywood#p22542

Eli satanismi ja Jumalanvastaisuus leviää Amerikan musiikkipiireistä ja nyt Cheek on ominut tätä retoriikkaa ja tutustuttaa ihmisiä siihen, Niin kuin Taylor the creator ylösalaisin olevan ristinsä kanssa julistautuu jumalaksi (luoja) niin myös pohjolan Cheek julistautuu Alpha Omegaksi joka on Jumalan kunnianimi.

Oksettavaa Jumalanpilkkaa suoraan saatanan sydämeltä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Joulu 2015 11:26

Jeesukseen uskovakin on lähetetty.

Kysymys kuuluukin, tekemään mitä:
Katsomaan mitä maailma tekee?
...vai nostamaan ylös maahan vajonneet ja viemään toivoa eteenpäin?

Maailmassa on paljon niitä, jotka odottavat toivoa elämäänsä.
Vaikka he voivat olla kuulleet Vapahtajasta, he odottavat näkevänsä laupeutta ja hyvyyttä, myös Jeesuksen omien kautta.
Viimeksi muokannut lonelyrider päivämäärä 02. Joulu 2015 11:34, muokattu yhteensä 1 kerran
lonelyrider
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Joulu 2015 11:33

lonelyrider kirjoitti:Jeesukseen uskovakin on lähetetty.

Kysymys kuuluukin, tekemään mitä:
Katsomaan mitä maailma tekee?
...vai nostamaan ylös maahan vajonneet ja viemään toivoa eteenpäin?


Molempia ja kaikenlaista siihen päälle vielä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja onefortruth » 04. Joulu 2015 20:03

Ja eräs vanha luokkakaverini, joka on nuoriso-ohjaaja (kirkon) Espoossa menee tällaista kuuntelemaan. :? Tänään siis. Missäköhän toi Espoon srk noin muutenkin menee?
Tiettävästi tää on uskova mutta ei oikein siltä vaikuta kun seuraa elämää. Okei, olen ehkä tuomitseva mutta näin kirkon nuorisotyöntekijä, kuuntelee Nightwishia ja Cheekiä.
Jeesus taisi sanoa että ystävyys maailman kanssa on vihollisuutta Jumalaa vastaan?
No, itsekin oon kulkenut vaikka mitä teitä toki, ei ole sanomisen varaa mutta pyrkimys on Jumalan lähelle...ei poispäin.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Joulu 2015 21:07

onefortruth kirjoitti:Ja eräs vanha luokkakaverini, joka on nuoriso-ohjaaja (kirkon) Espoossa menee tällaista kuuntelemaan. :? Tänään siis. Missäköhän toi Espoon srk noin muutenkin menee?
Tiettävästi tää on uskova mutta ei oikein siltä vaikuta kun seuraa elämää. Okei, olen ehkä tuomitseva mutta näin kirkon nuorisotyöntekijä, kuuntelee Nightwishia ja Cheekiä.
Jeesus taisi sanoa että ystävyys maailman kanssa on vihollisuutta Jumalaa vastaan?
No, itsekin oon kulkenut vaikka mitä teitä toki, ei ole sanomisen varaa mutta pyrkimys on Jumalan lähelle...ei poispäin.



Ei pidä luulla että mä kävisin näissä :-P eikä pidä luulla että ketään yllyttäisin menemään mutta tämä mies on vielä synnin orja ja käsittääkseni uskovien taistelu käydään henkivaltoja vastaan, ei lihaa vastaan taistelu mitään hyödytä eikä oo varmaan oikein Sanan mukaistakaan.Maailmas on miljoonasti pahaa jolle kukaan ei voi mitään,kylvetään me hyvää ja tehdään niitä laupeuden tekoja :)
systeri
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja onefortruth » 09. Joulu 2015 18:59

systeri kirjoitti:
onefortruth kirjoitti:Ja eräs vanha luokkakaverini, joka on nuoriso-ohjaaja (kirkon) Espoossa menee tällaista kuuntelemaan. :? Tänään siis. Missäköhän toi Espoon srk noin muutenkin menee?
Tiettävästi tää on uskova mutta ei oikein siltä vaikuta kun seuraa elämää. Okei, olen ehkä tuomitseva mutta näin kirkon nuorisotyöntekijä, kuuntelee Nightwishia ja Cheekiä.
Jeesus taisi sanoa että ystävyys maailman kanssa on vihollisuutta Jumalaa vastaan?
No, itsekin oon kulkenut vaikka mitä teitä toki, ei ole sanomisen varaa mutta pyrkimys on Jumalan lähelle...ei poispäin.



Ei pidä luulla että mä kävisin näissä :-P eikä pidä luulla että ketään yllyttäisin menemään mutta tämä mies on vielä synnin orja ja käsittääkseni uskovien taistelu käydään henkivaltoja vastaan, ei lihaa vastaan taistelu mitään hyödytä eikä oo varmaan oikein Sanan mukaistakaan.Maailmas on miljoonasti pahaa jolle kukaan ei voi mitään,kylvetään me hyvää ja tehdään niitä laupeuden tekoja :)


Oh my :D En tarkoittanut ketään täällä olevaa erityisemmin, vaan erästä lapsuuden tuttuani...en jaksa oikein seurata häntä nyt facessa tai missään, oon vähän pettynyt miten vähän hänen jutuistaan paistaa usko, Jeesus...sen sijaan kyllä Antti Tuiskusta enemmän kuulen kuin Jeesuksesta, Nightwishista jne.
Tavallaan ymmärrän, itsekin olen joskus uskossakin ollessa mennyt näitä teitä että joku maailmallinen bändi on ollut in...mutta kun näitä bändejä hänellä on jo niin monta etten laskuissa pysy mukana. Ja samanikäisiäkin olemme...
Hitsi kun vois kysyä et miten rakas Jeesus on sulle, ilman, että kuulostaisin ärsyttävältä tekopyhältä hihhulilta tms. ja mietityttää et mitäs antia se nuoriso siellä saakaan...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron