Cheekin sanaton sanoma

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Temeph » 29. Elo 2015 00:10

Oletteko huomanneet mitää levottomuutta herättävää Cheekin uudessa tulemisessa? Kirjoitin ylös joitakin asioita jotka pistivät silmään. Arvioikaa veljet ja sisaret.

http://ovenvartija.blogspot.fi/2015/08/mita-cheek-julistaa-sanattomasti.html?m=1
Temeph
 
Viestit: 13
Liittynyt: 17. Heinä 2014 04:39

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja JHK » 29. Elo 2015 08:07

Cheekin musiikki, se vähä mitä olen kuullut, on hänen itselleen laulamaa ylistystä. Se on jo lähtökohtaisesti vastenmielistä, vapaamuurariuden kanssa tai ilmankin.
JHK
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 29. Elo 2015 09:04

JHK kirjoitti:Cheekin musiikki, se vähä mitä olen kuullut, on hänen itselleen laulamaa ylistystä. Se on jo lähtökohtaisesti vastenmielistä, vapaamuurariuden kanssa tai ilmankin.


Komppaan tätä.

Melkein poikkeuksetta uskosta osattomien musiikki sisältää perkeleen "evankeliumin" joka on:

Tee mitä haluat. (on lain täyttymys). Joka korottaa ihmistä itseään ja elämistä ilman mitään alamaisuutta Jumalalle.

Näin myös cheek.

Alpha ja omega on Jumalalle kuuluva arvonimi eikä sitä saa mielestäni kukaan muu käyttää.

Moni avoimesti saatanallinen rap bändi on viime levyissä käyttänyt retoriikkaa , että Rappärit olisivat jumalia tai jumalan veroisia. Aina sitoutuen Raamatun Jumalaan ei siis muiden uskontojen jumaliin.

Tässä ketjussa lisää aiheesta:

viewtopic.php?f=2&t=1480&hilit=hollywood

Levyn kansissa on ristiinnaulittuna esitetty artisti, piikki kruunu päässä oleva artisti, artisti viimeisellä ehtoollisella, jne jne. Kuva kieli näissä kansissa puhuu "Olen suurempi kuin Jumala, ja siksi Jumala on pienempi kuin minä". Tälle linjalle on myös lähtenyt poski (Cheek).
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja paa » 01. Syys 2015 05:11

Varmaan tuolle linjalle melkeinpä täytyy lähteä, jos haluaa maallista menestystä kyseisellä alalla.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja onefortruth » 02. Syys 2015 10:46

paa kirjoitti:Varmaan tuolle linjalle melkeinpä täytyy lähteä, jos haluaa maallista menestystä kyseisellä alalla.


Näilläpä juuri. Mielenkiintoista että joku on havainnut Cheekistä, itse olen kyl huomannut että aika omahyväinenhän tuo mies on. Mikä lie hänen taustallaan, onko lie vapaamuurari kun on päässyt noin hyvin julkisuuteen ja suosioon?
Hyvähän näitä on tietää ja ymmärtää, vaikkei sinänsä hengellisesti kehitä. Olen paljonkin lukenut noista ja hyvin tietoinen siten asioista.
Taitaa olla suosion hinta se oma sielu hyvin monilla artisteilla.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja Temeph » 02. Syys 2015 18:42

Piti ihan ottaa asiaksi kuunnella Cheekiä. Kyllä oli kamalan itsekeskeistä meininkiä. Tuli mieleen että miltähän tuollainen itsensä korottaminen Jumalan edessä näyttää ? Hänhän tatuoi myös kirjaimet A ja O käsiinsä. Mies ottaa itseleen Jumalan nimiä ja leijonakin on pantu pois istumaan miehen alle. Sen jälkeen hänellä tuo leijona logo on ollutkin. Tahtoo kai sanoa "olen kuningas". Tuohan on Saatanan halu ollut alusta asti.
Temeph
 
Viestit: 13
Liittynyt: 17. Heinä 2014 04:39

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja onefortruth » 03. Syys 2015 18:23

Ihmettelen miksi on nimekseen ottanut Poski?
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Marras 2015 08:50

*
Cheekin mystisiin selkäkipuihin löytyi erikoinen lääke 25.11.2015

Räppäri joutui nukkumaan istualtaan.
Räppäri Cheek alias Jare Tiihonen kertoo joulukuun Gloriassa kärsineensä pitkään mystisistä selkäkivuista, joihin ei tuntunut löytyvän mistään apua. Kipujen takia hän joutui jopa nukkumaan istualtaan.

– Juoksin kaksi vuotta lääkäriltä toiselle kunnes yksi Eiran sairaalan spesialisti sanoi, että mun täytyy erottaa artisti- ja siviiliminä toisistaan.

Uransa alkuaikoina Jare painotti, että Cheek ei ole rooli vaan Cheek on osa häntä. Hän jäi kuitenkin miettimään lääkärin erikoista neuvoa.

– Sen jälkeen lähdin hakemaan rauhaa joogaretriitistä Mykonokselta. Kivut loppuivat siihen, Jare kertoo Gloriassa. :shock: :?


http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajanko ... inen_laake
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Marras 2015 17:30

Keskusteltiin tänään tyttären kans Cheekistä ja hänen sanoituksistaan ja tekemisistään :) Mutta eihän meillä oo lupa häntä tuomita kun on vielä pelastuksen ulkopuolella,synnin orja.
systeri
 

Re: Cheekin sanaton sanoma

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Marras 2015 21:13

systeri kirjoitti:Keskusteltiin tänään tyttären kans Cheekistä ja hänen sanoituksistaan ja tekemisistään :) Mutta eihän meillä oo lupa häntä tuomita kun on vielä pelastuksen ulkopuolella,synnin orja.


En ole huomannut, että täällä joku tuomitsisi Cheekin.
Eihän se ole tuomitsemista, jos kertoo että mitä mieltä on jonkun maailman ihmisen tekemisistä?
"Ei saa tuomita"-asiassa on menty hiukan liiallisuuksiin.

(Mt.7)
1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
4. Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?


Eikö tuo edellä oleva tarkoita, että ei saa syyttää veljeä?
Ihan eri asia on tuomita ja tuoda julki synnit mitä maailmassa tehdään ja tapahtuu.

Eikö ole lähimmäisen rakastamista, että sanoo tämän tekevän syntiä ja synnin seurauksen olevan kuolema.
Ei se ole kenenkään tuomitsemista.

Vain Jeesuksella on oikeus tuomita kadotukseen, mutta jokaisella on oikeus ja velvollisuus kertoa, jos
joku tekee syntiä. Varsinkin jos toinen ei sitä edes tajua. Cheek tuskin tajuaa tekevänsä syntiä.

Tällaisen kirjoituksen löysin asiaan liittyen:
http://www.heinola.org/~patato/haipola1.html

Tässä ote tuosta kirjoituksesta:

Jokaiselle uskovaiselle pitäisi olla automaattisesti selvää, ettei kenellekään meistä ole annettu
valtaa tuomita ketään kadotukseen, koska se valta on yksin Jeesuksella Kristuksella. Room
8:34, Joh 5:28-30 Toisen hengellisen tilan arvioitseminen ei ole siten kadotustuomion
lausumista vaan jumalattoman tai eksyneen veljen varoittamista, mikä on rakkauden teko eikä
syntiä. Seurakunta on langennut tässä asiassa suureen ulkokultaisuuteen ja typerään toinen
toisensa syyttelyyn, missä kielletään tuomitsemasta muita oikein perustein ja vanhurskaasti eli
tuomitaan tuomitseminen. Silti jokainen langettaa sydämessään tuomioita toisista ihmisistä,
välillä erehtyen ja välillä oikeaan osuen. Mitä enemmän uskova on kasvanut vanhurskauden
sanan tuntemisessa, sitä paremmin hän pystyy erottamaan ihmisissä asuvia henkiä, ovatko ne
Jumalasta vai eivät.


Ei ole Systeri mitenkään tarkoitus päteä tms.
Olen itse vielä ihan täysin kasvamaton ja tietämätön monessa asiassa, joten en voi enkä edes halua ketään
opettaa tai ojentaa. Mulla on niin iso malka omassa silmässä, että ei ole tosiaan varaa. Tämä asia vaan nousi sydämelle. Varmasti ymmärrät mitä tarkoitan.
:hugehug:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa