Amerikka hyväksyi homoliitot

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Heinä 2015 15:20

Yhdysvaltain korkeus oikeus hyväksyi 26.6.2015 samaa sukupuolta olevien avioliitot koko maassa. Presidentti Barack Obama twiittasi heti oikeuden päätöksen jälkeen sanoen: "Tämä oli suuri päivä marssilla kohti tasa-arvoa. Homo- ja lesbopareilla on nyt oikeus mennä naimisiin, kuten kaikilla muillakin. Rakkaus voittaa". Valkoisen talon logo muutettiin Twitterissä sateenkaaren väreihin.

Amerikka ja rakkaus ei kuitenkaan voittanut, koska Raamatun Jumalan asettaman luonnonjärjestyksen mukaan vain mies ja nainen voivat solmia avioliiton. Koska elämme Jumalan luomassa ja hallinnoimassa maailmassa, niin Amerikan päätös tietää sitä, että sitä odottaa Jumalan tuomio. Jumala antaa aikaa parannuksen tekoon, mutta jos Amerikka ei nöyrry parannukseen, niin se kohtaa Jumalan tuomion.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/amerikk ... iitot.html

Ps. saatan päivittää kirjoitusta lähipäivinä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 01. Heinä 2015 17:13

Jaahans ...aika näyttää mitä miten hyvä päivä se Amerikalle on.Joko Amerikan mittakuppi alkaa olla täysi .
Se toki pitää muistaa ,että jenkeissä on myös niitä oikeita uskoviakin ja heille tällainen saattaa olla kovapala purtavaksi ,mutta kenties moni heistä jo näkee ,että viimeisiä metrejä mennään ...
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja JHK » 02. Heinä 2015 08:42

Tosiasiahan on se, että Amerikka on "hyväksynyt" homoliitot jo jonkin aikaa, moni osavaltio on tehnyt omilla alueillaan tarvittavat muutokset jo ennen tätä. Vuonna 2003 37 osavaltiota oli tavalla tai toisella mahdollistanut saman sukupuolen liitot, joten päätös oli tehty jo ajat sitten, nyt se vain materialisoitui. 21/207 maailman valtioista on laillistanut saman sukupuolen epäavioliitot. Se on aika vähän, mutta vuonna 2000 tuo luku oli 0/207.
JHK
 

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 02. Heinä 2015 08:49

JHK..kyllä.Ny ku kaikki on virallista ja koskee kokomaata ja nimenomaan se virallista niin.
Toki homoutta ja lesboutta ja kaikenlaista perverssiyttä on ollu koko maailmansivu.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja paa » 04. Heinä 2015 11:50

Jaahas.. mua ärsyttää kun homot ovat pilanneet sateenkaaren. Kerran ostin ärrältä kahvia sellaisessa pahvisessa take away-mukissa, joka oli täynnä sateenkaaren värisiä sydämiä ja kyljessä luki #suvaitsevaisuus. Hävetti kantaa sellaista mukia. No kaikesta voi tehdä ongelman, mutta menee niin yli tämä homovouhkaaminen.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Heinä 2015 13:30

paa kirjoitti:Jaahas.. mua ärsyttää kun homot ovat pilanneet sateenkaaren. Kerran ostin ärrältä kahvia sellaisessa pahvisessa take away-mukissa, joka oli täynnä sateenkaaren värisiä sydämiä ja kyljessä luki #suvaitsevaisuus. Hävetti kantaa sellaista mukia. No kaikesta voi tehdä ongelman, mutta menee niin yli tämä homovouhkaaminen.


Tuon seuraavan alla olevan uutiskirjoituksen lopussa on kuva siitä mukista josta kahvisi jouduit "hörppimään". Paa, saanko kysyä sinulta: olisiko sitten ollut parempi jos et olisi ostanut tuota kahvimukillista ollenkaan sieltä R-kioskilta ?



"Kioskiketju liputtaa suvaitsevaisuuden puolesta - lanseeraa "sateenkaarimukit"":

http://www.marmai.fi/uutiset/kioskiketj ... t/a2253373

"R-kioskin tuoreimman kampanjan teemana on suvaitsevaisuus.

Kioskiketju lanseeraa kahvimukit, jotka liputtavat suvaitsevaisuuden puolesta sateenkaaren väreissä.

"Omassa rekrytoinnissamme ja toiminnassamme korostamme aina suvaitsevaisuutta, tasa-arvoisuutta ja oikeudenmukaisuutta", sanoo R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin tiedotteessa.

"Uusien mukien avulla toivomme, että myös asiakkaistamme mahdollisimman moni osoittaisi tukensa suvaitsevaisuuden puolesta."

Suvaitsevaisuusmukeja saa R-kioskeista 13. kesäkuuta ja 10. heinäkuuta välisenä aikana.

Viime talvena R-kioski lanseerasi sinkkumukit, jotka saivat yhtiön mukaan aikaan "paljon pöhinää" sosiaalisessa mediassa."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja paa » 05. Heinä 2015 11:21

Parempi on olla ostamatta. Kummallinen maailma kun kahvimukikin osoittaa tukensa ja hyväksyntänsä synnille.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 06. Heinä 2015 09:56

Rakkaat kristityt ...tämä kaikki kuuluu asiaan ..myös pahvimukit kaikkine vääryyden pakkosyöttöineen maailmalle.Olkaamme iloisia siitä ,että Jumala on antanut meille silmälasit ,joissa on erikoisvahvuus nähdä tuon valheen lävitse.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja paa » 07. Heinä 2015 17:27

Niin kuuluu, mutta silti ärsyttää :sick:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Amerikka hyväksyi homoliitot

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Heinä 2015 18:26

paa kirjoitti:Niin kuuluu, mutta silti ärsyttää :sick:


Näin on ja nyt oli vuorossa tyttö- ja poikavauvojen neuvolakorttien muuttaminen sukupuolineutraaleiksi väriltään täällä kotosuomessamme:


"Neuvolakorttien kansien väri sukupuolineutraaliksi"

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ ... traaliksi/

"Perinteiset vaaleansiniset ja -punaiset neuvolakortit ovat jo jääneet pois käytöstä osassa neuvoloita.

Suomessa on totuttu siihen, että tyttövauvan neuvolakortin kannet ovat hempeän vaaleanpunaiset ja poikavauvalla puolestaan vaaleansiniset. Uudistuksen myötä jokainen vauva saa jatkossa vihreäkantisen neuvolakortin.

Uusiin kortteihin siirrytään neuvoloissa sitä mukaa kun vanhat kortit loppuvat. Osassa neuvoloita vihreäkantisia neuvolakortteja on jo jaossa.

Tuotevastaava Marja-Liisa Kuronen lapsuusiän terveyskorttia valmistavasta Lekolarista kertoo, että ajatusta kannen värin päivittämisestä pohdittiin yhdessä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen THL:n kanssa.

Hänen mukaansa värin päivittäminen sukupuolineutraaliksi oli toivottu muutos. Nykymaailmassa sukupuolta ei enää haluta erotella väreillä. Uuden neuvolakortin kannen vihreään väriin päädyttiin, sillä vihreä koetaan neutraalina värinä.

Värin vaihdosta ei ole Kurosen mukaan tullut palauteryöppyä, ei kehuja, eikä risuja. Neuvolakortin sisältöä ei ole päivityksessä muutettu."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 33 vierailijaa

cron