Tekikö Jeesus syntiä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja paa » 27. Kesä 2015 11:42

Ei tehnyt. Aika vaarallisille poluille ihminen lähtee, jos alkaa kyseenalaistaa Jeesuksen synnittömyyden. Joo, kaikkea voi miettiä ja pohtia ja tuoda ajatuksensa julki, mutta totuutta ei tule missään vaiheessa unohtaa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja systeri » 27. Kesä 2015 12:10

Ei ollut tarkoitus kyseenalaistaa Jeesuksen synnittömyyttä, vaan mieluummin osoittaa todeksi keskustelun avulla että Jeesus ei tehnyt syntiä eli oli synnitön, virheetön Karitsa.
systeri
 

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja paa » 28. Kesä 2015 15:02

Ok. Ymmärsin sitten väärin.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Kesä 2015 22:45

Anteeksi että aiheutin väärinkäsityksen,voi olla että itsekkin käsitin väärin jotain jonka vuoksi avasin tämän ketjun :/
systeri
 

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Kesä 2015 17:23

Jeesus oli synnitön. Mutta mua on monesti mietityttänyt Jeesuksen olemus täällä ja nyt ylhäällä. Liian isoja asioita mietittäväksi mun tyhmälle päälleni. :crazy: Kun meissähän on ihmisinä niin sanotusti sisäinen ihminen ja ulkoinen. Jeesuksella oli kaksi puhdasta olemusta alusta asti, sisäinen ja ulkoinen. Molemmat menivät ylösotossa taivaaseen. Että onko siinä jotain sellaista mitä me ei tajuta? Jeesus Jumalan Poikana ja ihmisen Poikana. Onko Hänellä Poikana kaksoisrooli taivaassa?? Uhri karitsa (ihminen) ja Jumalan Poika?? En mä osaa itsekkään nyt selittää mitä yritän ajaa takaa. Kukaan ei varmaan tajua yhtään mitään tästä. :lol:
Isoäiti
 

Re: Tekikö Jeesus syntiä?

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Heinä 2015 20:46

Joo nyt ei kyllä leikkaa mitä sä "äitee" ajat takaa :)
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron