Homoseksuaalisuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Jukka » 08. Maalis 2017 02:46

Aamu-Usva kirjoitti:"Aina kun joku tulevaisuudessa näkee 13 vuotiaiden poikien suutelemassa toisiaan intohimoisesti vaikkapa kadulla ja he näkevät tämän ja siitä tulee oksettava olo kuin todistaa perversiota silmiensä edessä ja ihmisillä tulee paha olo niin he muistavat, että uskovat olivat kyllä tätä ilmiötä vastaan silloin aikoinaan ja että asia on luonnoton ja Jumalan vastainen."

13-vuotiaiden harrastama intohimoinen suuteleminen ei kyllä ole sen hyväksyttävämpää jos sitä harrastavat tyttö ja poika keskenään. Sen ikäisten kuuluu vielä olla tekemässä jotain ihan muuta!


Niinpä :thumbup:

Itse en muista nähneeni kertaakaan kadulla enkä missään muuallakaan 13-vuotiaiden poikien suutelevan toisiaan, ja kohtalaisen harvoin 13-vuotiaan pojan tyttöäkään. Viimeeksi mainitut tapaukset liittyvät pääosin nuorien tarpeeseen erottua joukosta sekä tuoda itseään tykö. Tietenkin kiihkeä suudelma kadunkulmassa tekee sen tehtävän... ja toivottavasti ei osu tytärtään suojeleva isä siihen paikalle :lol:
Jukka
 

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 08. Maalis 2017 09:04

Mietin kuinka minun tulisi suhtautua homoihin joiden kanssa joudun työskentelemään..rukoilin että Herra auta minua
toimimaan/puhumaan oikein..silloin sain mieleeni tämän Sananpaikan;

1. Kor. 5:12

Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Maalis 2017 09:28

*
Niin Murpatti. Synnintunto tulee vasta kun kuulee julistettua veren evankeliumia mutta nykyään kirkko julistaa korvasyyhy evankeliumia ja sielullista evankeliumia niin synnintunto jää pois eikä synti -käsite vielä avaa heille. Minä ajattelen niin.

Olen paineen alla kun minulla on muutamat kamut jotka ovat homoja. Muistan vielä yhtä päivää kun otin hänet kyytiini ja vein hänet raamattupiiriin mutta kyydissäni hän sanoi minulle ettei ole vielä valmis eikä halunnut mennä raamattupiiriin. Siten hän paljastui homoksi. :wtf: :? Siten toinen kamu joka paljastui lesboksi ja se oli kova shokki. Hän tietää uskoani ja kysyi minulta mitä mieltä olen ja vastasin että olet minulle rakas.

Uskovana tämä asia ei ole helppoa kuin rakastaa heitä lähimmäisenrakkaudella. Se kamu joka on lesbo, kysyi minulta mitä minä ajattelen jos hän ottaa pullot mukaan meille juomaan. Hän testasi lähimmäisenrakkauttani häntä kohtaan kun kysyi kiusotellen. :? Minä vastasin että vain sinä olet minulle tärkeä.

Onko täällä foorumissa ketään jonka kamu on joko homo tai lesbo? Nyt on Lootin aika ja pelkään jos joku heistä lähettää hääkutsun. En voi ottaa sen vastaan uskoni takia.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Jukka » 13. Maalis 2017 21:33

Olen seurannut tämän osion alla käytävää keskustelua, mutta kokenut oikeaksi pysytellä taka-alalla. Nyt kuitenkin muutama sana vastineeksi vaisuliinin viimeeksi kirjoittamaan tekstiin.

vaisuliini kirjoitti:Synnintunto tulee vasta kun kuulee julistettua veren evankeliumia mutta nykyään kirkko julistaa korvasyyhy evankeliumia ja sielullista evankeliumia niin synnintunto jää pois eikä synti -käsite vielä avaa heille. Minä ajattelen niin.


Itse lähestyn asiaa hieman toisesta näkökulmasta. En usko, että läheskään aina voimme sanoa koska ja millä tavalla Jumalan työ itsessämme tai lähimmäisessämme alkoi. Jossain elämän vaiheessa ihminen (toivottavasti) alkaa kokemaan selittämätöntä syyllisyyttä, levottomuutta ja rauhattomuutta vaikka ei olisikaan langennut julkisynteihin. Tai hänessä herää siinä määrin jumalkaipuu, että rupeaa hapuilemaan Jumalan puoleen jos ehkä voisi hänet löytää. Näin tapahtuu sielläkin, missä ihminen ei ole vielä kuullut evankeliumin julistusta. Johtuneeko siitä, että "iankaikkisuuden Hän on pannut meidän sydämiimme" vai mistä? Nuorena minulla oli tähänkin kysymykseen varmat vastaukset, mutta vanhetessa sanani ovat käyneet harvemmiksi. En tiedä mistä Jumalan työ alkoi naapurin kohdalla, kun en tiedä edes sitä mistä se alkoi omalla kohdallani..., mutta se alkoi ja Herra johdatti minut monien vaiheiden kautta kohtaan, jossa sitten kuulin evankeliumin puiston penkillä istuessani. Se päivä ei unohdu mielestäni -siunattu olkoon Herran nimi.

Minua on pitkään vaivannut meidän uskovaisten taajaan viljelemät sanat ja sanontatavat keskustellessamme uskosta osattomien kanssa. Terminologiamme voi olla oikeaa, mutta kuulija elää "eri maailmassa" jossa ei käsitetä sanojemme sisältöä. Olemmeko langenneet jakelemaan hurskaita kliseitä ympärillemme. Pelastumaton pakana ei ymmärrä, mitä tarkoittavat puheet "veren kautta" tai "veren evankeliumi". Eihän meillä ole ollut, kuten juutalaisuudessa, pitkiä perinteitä eläinuhreista (siis meillä ei ole ollut kristillisessä mielessä niitä ollenkaan), joita juutalaiset uhrasivat syntien anteeksisaamiseksi. Ihmisen tekemä rikos, jonka rangaistus oli kuolemantuomio, siirrettiin esikuvallisesti viattoman eläimen päälle ja se surmattiin rikoksentekijän sijasta. Surmaaminen toteutettiin vuodattamalla uhrieläimen veren niin, että se kuoli. Tämä veri tuotti sovituksen, koska uhrieläimen sielu eli elämä oli tuossa vuodatetussa veressä. Tämä esikuvallinen vanhan liiton aikainen uhritoimitus sai täyttymyksensä Jeesuksessa Golgatan ristillä, kun Hän tehtiin sijastamme syntiuhrikki. Raamatussa verenvuodatus merkitsee siis sielun eli elämän antamista kuolemaan. Olen sitä mieltä, että meidän tulee kertoa Jeesuksen sovitustyö aivan yksinkertaisin sanoin kuulijoille. Me olemme tehneet syntiä ja ansainneet niiden palkkana kuoleman ja kadotustuomion, mutta "Herra heitti Jeesuksen päälle kaikkien meidän syntivelkamme". Vasta sisäpuolelle päästyämme aloimme ymmärtää Raamatun pyhiä ilmoituksia ja Sanan aarteet avautuivat ja yhä avautuvat lisää "pala palalta".


Vielä vaisuliini kirjoitti:Onko täällä foorumissa ketään jonka kamu on joko homo tai lesbo? Nyt on Lootin aika ja pelkään jos joku heistä lähettää hääkutsun. En voi ottaa sen vastaan uskoni takia.


Otaksun useimmilla uskovilla ihmisillä olevan homoseksuaaleja naisia ja miehiä tuttavapiirissään. Tämä johtaa käänteisesti siihen hyvään asiaan, että homoseksuelleilla on uskovia ihmisiä ympärillään. Homoseksuellin suurin ongelma ei ole homoseksuaalisuus vaan se, että hän elää erossa Jumalasta. Me uskovat olemme kovin säälittäviä jos koemme tärkeimmäksi velvollisuudeksemme auttaa homoseksuellia vapautumaan luonnottomasta tavastaan, kun tärkeintä on kertoa hänelle/heille evankeliumi. Siihen on kätketty se yliluonnollinen Jumalan voima, jonka kautta ihminen pelastuu. Jumalalla on "sama vastaus" kaikkien ihmisten syntiongelmaan ja se on Jeesus Kristus ja Hänen ristinsä. Tätä Jumalan apua -Jeesusta- meidän tulee pitää esillä synnissä ja jumalattomuudessa eläville ihmisille. Homoseksuaalisuus on luonnotonta, mutta samoin kaikessa muunlaisessakin haureudessa elävät hukkuvat. Haureus ja ahneus ovat epäjumalan palvelusta.

PS. Itse todennäköisesti kutsuttuna menisin juhliin, joihin on kerääntynyt pääosin homoseksuelleja. Minulla on sellaisista syntynyt muutama kokemus vuosikymmenten matkalla. He ovat torjuneet evankeliumin, mutta kahden kohdalla kävi niin, että pyysivät muistamaan heitä rukouksissa.

(Tästä tekstistä tuli taas kerran rönsyilevä, mutta laitan kuitenkin luettavaksi).
Jukka
 

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 14. Maalis 2017 09:12

Komppaan Jukan ajatusta siitä, että olisi hyvä välttää tarpeetonta "kaanaankielen" ja uskonnollisen sanaston viljelyä. Sen lisäksi että ne ovat ei-uskoville usein täyttä hepreaa, niin myös uskovilla on usein niistä hatara käsitys ja uskovien kesken on paljon erilaisia tulkintoja siitä mitä mikäkin termi oikeastaan tarkoittaa. Ihan peruskäsitteistä alkaen, kuten "synti" tai "vanhurskaus" tai "herätys". Tietenkään näitä sanoja ei sinällään tarvitse hylkiä, sillä meidän Raamatussamme näitä sanoja esiintyy paljon, mutta mielestäni on hyvä mahdollisimman paljon käyttää kommunikoinnissa selventäviä ilmaisuja ja avata termien merkitystä kun se vain on mahdollista. Muuten päädytään puhumaan vain hienolta kuulostavaa uskonnollista slangia, josta ei välttämättä itsekään ymmärretä mitä oikeastaan tarkoitetaan.

Siitä olen myös samaa mieltä, että seksuaaliset vääristymät ovat loppupeleissä vain synti muiden joukossa. Meidän ei tule nähdä ja leimata ihmisiä sen kautta, minkälaisissa synnin siteissä he mahdollisesti ovat. Helposti uskovat puhuvat seksuaalisynnin siteissä olevista "homoina", tai huumeiden käyttäjiä "narkkareiksi", mutta eivät kuitenkaan nimittele vaikkapa mammonan siteissä olevia "ahneiksi". Toki Raamattu tekee tietyllä tavalla eroja syntien välille, mutta pointti mitä yritän sanoa on että ei katsota ihmisiä sen kautta miten synti heitä on vääristänyt ja rikkonut. Jumalan edessä jokainen meistä on yksinkertaisesti "syntinen", mutta kun Jeesus tulee elämän Herraksi, jokainen pestään yhtälailla puhtaaksi ja parannetaan kaikista synnin ilmenemismuodoista.
Peace In Rest
 
Viestit: 468
Liittynyt: 09. Loka 2016 21:47

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Jukka » 14. Maalis 2017 14:41

Peace In Rest kirjoitti:Komppaan Jukan ajatusta siitä, että olisi hyvä välttää tarpeetonta "kaanaankielen" ja uskonnollisen sanaston viljelyä. Sen lisäksi että ne ovat ei-uskoville usein täyttä hepreaa, niin myös uskovilla on usein niistä hatara käsitys ja uskovien kesken on paljon erilaisia tulkintoja siitä mitä mikäkin termi oikeastaan tarkoittaa. Ihan peruskäsitteistä alkaen, kuten "synti" tai "vanhurskaus" tai "herätys". Tietenkään näitä sanoja ei sinällään tarvitse hylkiä, sillä meidän Raamatussamme näitä sanoja esiintyy paljon, mutta mielestäni on hyvä mahdollisimman paljon käyttää kommunikoinnissa selventäviä ilmaisuja ja avata termien merkitystä kun se vain on mahdollista. Muuten päädytään puhumaan vain hienolta kuulostavaa uskonnollista slangia, josta ei välttämättä itsekään ymmärretä mitä oikeastaan tarkoitetaan.


Juu, samoilla linjoilla liikutaan. Evankeliumin voi ja se pitää julistaa yksinkertaisesti. Paavali teki sen tällä tavoin: "Minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan... näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet" (1.Kor. 15:2-4,11b) ja "Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" (Room. 10:12-13). Raamatussa on runsaasti yksinkertaista evankeliumin sanaa, mutta apostolien kirjeet on kirjoitettu uskovaisille ja niiden opetus kuuluu pyhille. Ulkopuoliset eivät ymmärrä itse asiassa sanaakaan niistä. Ehkä ne voivat herättää jonkunlaista janoa ja hapuilua Jumalan puoleen, mutta vain evankeliumin kuuleminen ja vastaanottaminen johtaa anteeksiantamuksen kokemiseen ja uudestisyntymään -jota paitsi ei kuaan voi nähdä Jumalan valtakuntaa, saati sitten päästä sinne sisälle. "Mä kuuro, sokea, sain ihmeen kokea, nyt kuulla, nähdä voin."

Uskovat käyttävät runsaasti sanastoa jota eivät itsekään ymmärrä; ne ovat pelkkiä ulkoa opittuja kliseitä. Kaikilla meillä on näissä asioissa opittavaa ja uskon Herran opettavan meitä, kun pysähdymme kuuntelemaan. Lupaushan Uuden Liiton kansalaisille kuuluu: "Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra'. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä" (Jer. 31:34). Kaiken hengellisen elämän lähtökohta ja perusta on syntien anteeksisaaminen, joka perustuu Jeesuksen uhriin Golgatalla.
Jukka
 

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Maalis 2017 11:41

*
Jukka ymmärrän sinun pointtiasi. Ja toinen juttu siitä että sinua vaivaa veren evankeliumi. Että pelastumaton ihminen ei ymmärrä veren evankeliumia mitä se tarkoittaa. En tarkoita sitä että pelastumattomalle menee puhumaan määritellen veren evankeliumia. Vaan pelastumattomalle saarnataan vesitettyä evankeliumia joka mitätöidään Jumalan voimaa.

Evankeliumin julistaminen tapahtuu ihmisviisauden varassa jolla mitätöidään Jumalan voimaa voidakseen synnyttää ihmisessä tervettä synnintuntoa ja aikaansaamaa uskoa. Ihmisviisauden varassa julistaminen saa korvasyyhyn evankeliumin aikaan mieltymykseksi lihan mukaan eikä tällä tavalla voi saada ihmisessä tervettä synnintuntoa aikaan mitään.

Jos saa terveen synnintunnon vesittämättömän ja väärentämättömän evankeliumin kautta niin ihminen alkaa tajuta olevansa matkalla kadotukseen ja hätääntyä oman hengen edellä ja etsii Jumalaa ja tällä tavalla hän tulee uskoon ja siten uskoontulon kautta ymmärtää olevansa armahdettu syntinen rakastavan Isän edellä ja ymmärtää kans varmaan mitä synti tarkoittaa ja sitä että homous on syntiä.

Niillä viimeisillä päivillä julistetaan korvasyyhyyn 'toista jeesusta' omaksi mieltymykseksi korvasyyhyyn sillä he eivät kestä kuulla totuutta kärsiäkseen. Sillä väärentämätön Sana on kaksiteräinen miekka, joka tunkeutuu lävitse ja erottaa sydämen lihalliset ajatukset ja aikeet aiheuttamalla lihan vierotusoireita, joita kärsittäväksi he eivät enää kestä ja haluavat kuulla vain omaksi mieltymykseksi korvasyyhyn evankeliumia ja vesittämätön evankeliumi aiheuttaa lihallisissa uskovissa närästystä.

Totuuden kuulemisen kautta liha alkaa kärsiä parannuksen hedelmäksi, mikä on hyvä asia. Sillä kaksiteräinen miekka on Sana totuudesta niin vierotusoireet voivat tuntua epämiellyttävältä kuullessaan totuutta mutta parannuksen hedelmä on siunaukseksi ja se saattaa pelastukseen [1Piet. 2:2].

Hilja Aaltonen meni luterilaiseen kirkkoon ja kuuli korvasyyhyn evankeliumia ja hän pettyneenä sanoi näin:
- Tämä aika on kadottanut vanhanaikaisen evankeliumin. Jeesuksen veren voimasta puhutaan niin, että se on niin kuin otsakkeena, mutta se ei ole tuossa.

– Kaipaan sitä jykevyyttä, jota ennen oli. Kokouksissa oli sellainen henki, että niissä itkettiin ja oltiin hiljaa. Se oli syntisen itkua Jumalan tuulen alla.

Veren evankeliumi eli vesittämätön evankeliumi saa aikaan ihmisessä tervettä synnintuntoa, se parasta ja tehokasta kuin nykyajan evankeliumi. Ei ihme että moni homo ei vielä saanut terveen synnintunnon istuessaan kirkossa.

Mutta sinä sanoit että meidän tulee kertoa Jeesuksen sovitustyö aivan yksinkertaisin sanoin kuulijoille. Me olemme tehneet syntiä ja ansainneet niiden palkkana kuoleman ja kadotustuomion, mutta "Herra heitti Jeesuksen päälle kaikkien meidän syntivelkamme".

Joo olen kans samaa mieltä. :thumbup: Jeesuksen sovitustyön tähden on julistettava kaikille parannusta syntien anteeksisaamiseksi ja uskoa Jeesukseen pelastukseksi.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Elo 2017 22:42

Nythän kun homoavioliittoja solmitaan niin tuo sana avioliitto sisäistetään koskemaan myös homoseksualeja.

Mitähän seuraisi jos uskovat ottaisi käyttöön jonkin toisen sanan puhuessaan semmoisesta avioliitosta joka on Raamatussa Jumalan uskoville säätämä ja jonka solmii Jumalaan uskovaiset ?

Vaikkapa "Raamatunliitto" , "Miehen ja naisen liitto", "Aatamin ja Eevan liitto" taikka joku parempi kuvaava sana.

Näin tuo Jumalan Raamatussa asettama liitto joka solmitaan miehen ja naisen välillä olisi taas kristittyjen käytössä, ja homoseksualeilla olisi oma systeeminsä.

Kaikki myös tietäisivät heti, että on kyse avioliitosta Jumalan sanan mukaisesti ymmärrettynä eikä siis nykyisestä avioliitosta joka sanana ei mielestäni enään kuvaa Jumalan raamatussa säätämää liittoa.

Homoseksualithan kirjoituttivat itselleen vääristellyn Raamattun (QJV) ja heidän liittonsa voisi kulkea tuolla heidän omimallansa nimellä.

Näin uskovat voisivat eroittautua tuosta asiasta yksinkertaisesti, mutta selkeästi. Kenellekkään ei jäisi selväksi että on kyse heteroliitosta jos sanoisi että on "Aatamin ja Eevanliitto" kyseessä. Tarkoitus ei ole varastaa ja viedä homoseksualisilta iloansa , vaan lopettaa riitely rauhan askelin, että he saavat pitää omimansa termin ja me alistumme osaamme ja keksimme oman termin kuvaamaan omaa "vanhanaikaista" liittoamme.

Luulisi , että kaikki olisivat tähän tyytyväisiä?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Sukupuolineutraaliystävälliset firmat

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Syys 2017 15:06

*
No en löytänyt sopivan osion. Kai tämä osio kelpaa? No tiedätkö mistä pride sateenkaarivärit tuli? Koska Jumala loi sateenkaaren muistutukseksi ihmiskunnalle siitä, ettei hukuta maata. Siksi pride otti tämän, "ettei homoja hukuta". Niin haluaisin vain kertoa sen minkä tänään googlettaessani törmäsin siihen asiaan.

Katsoin tänään kakkosohjelmaa joka käsittelee homoseksuaalisuutta niin siten mietin vastakohtaista asiaa. Se ei liity homoseksuaalisuuteen. Se on eheytynyt suuntautuminen Jumalan kuvan kaltaiseksi niin on vaikeampi avautua uskovien keskuudessa ja vaikeampi kertoa olevansa eheytynyt hetero.

Ei ole sanaakaan eikä kaikuakaan siitä eheytyneestä suuntautumisesta uskovien keskuudessa. Oletko törmännyt sellaiseen uskovaan joka todistaa rohkeasti olevansa eheytynyt hetero? En ole vielä törmännyt. Niin mietin että se on sama asia kuin kaapissa pysyminen. Eli ei ole siitä sanaakaan eikä kaikuakaan uskovien keskuudessa.

Ehkä sinun piirissä on sellainen uskova joka todistaa rohkeasti olevansa eheytynyt hetero. Voisitko tuoda hänen asiaa tänne niin haluaisin lukea kans? Ei tarvitse kertoa nimestä julki. Anonyymi käy hyvin.

No kun katsoin tänään kakkosohjelmaa niin siinä kerrottiin miten heteroa esittäminen vei kaikki energiat ja samoin kaapissa pysyminen. Niin sitä vastakohtaista juttua minä mietin viekö energia myös siihen että eheytynyt hetero olisi syntymästä saakka ollut aina hetero? Saatan itse olla tyhmä tässä asiassa mutta kiinnostaisi tietää viekö se energiat?!?

Mietin että uskovat eivät tiedä hänen taustasta mitään niin luulevat hänen olevansa hetero jo syntymästä saakka. Miksi jättäisi kertomatta että itse on eheytynyt hetero eli tervehtyi itse Jumalan kuvan kaltaiseksi? Silloin Jumala olisi totisesti meidän keskuudessa jos kertoisi olevansa eheytynyt hetero eikä pitäisi Jumalaa kaapissa. Anteeksi tällainen tekstini!

Ilahtuisin varmaan jos joku kertoo olevansa eheytynyt hetero ja silloin meillä on Jumala jolle ei ole mikään mahdotonta että homo tai lesbo voi eheytyä heteroksi. Koska Jumala on luonut ihmisen Hänen oman kuvansa kaltaiseksi, siihen kiteytyy terve seksuaalinen suuntautuminen.

Totuus on se että Jumala on alunperin luonut meidät Hänen oman kuvansa kaltaiseksi, johon sisältyy terve suuntautuminen eli heteroseksuaalisuus. Vääristynyt seksuaalisuus on syntiinlankeemuksen seurausta.

Miksi on paljon homoja ja lesboja uskovia mutta on liian vähän niitä jotka eheytyivät heteroiksi? Tämä minua mietityttää. Minä ajat sitten törmäsin uskoviin jotka ovat homoja ja lesboja ja he tukevat siitä vääristynyttä suuntautumista. He taitavat pitää Jumalaa kaapissa jolle ei ole mikään mahdotonta eheyttää terveeksi eli Hänen kuvan kaltaiseksi. Anteeksi taas tämä tekstini!

Toivottavasti en suututtaisi homoja ja lesboja uskovia. Anteeksi, tämä kyllä minua mietityttää vielä. Keskinäinen rauha olkoon keskuudessamme sillä ilman rauhaa ei kukaan ole näkevä Jumalaa!

:hearts:
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 20. Syys 2017 17:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Sopii tähän ketjuun paremmin. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Homoseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja eetu » 20. Syys 2017 17:04

Miehimykset eivät peri taivasten valtakuntaa eli jos on uskoviksi itseään sanovia miehimyksiä, niin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen jos eivät tee parannusta miehimys-synnistään. Sama juttu jos on uskoviksi itseään sanovia taskuvarkaita, huorintekijöitä, murhaajia yms. niin eihän he sillä pelastu että sanovat olevansa uskossa vaikka elävät synnissä.

Apt. 3:19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois

"Eheytymisestä" puhuminen vie harhaan, ihan kuin miehimys synti olisi jokin "vika" tai "sairaus" jonka voi korjata tai josta voi "eheytyä". Miehimys on homoseksuaalisuuden synnissä elävä ihminen.

Homoseksuaalisuus on valinta ihan samoin kuin varastaminen on valinta.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 25 vierailijaa

cron