Älkää allekirjoita sitä adressia!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Älkää allekirjoita sitä adressia!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Touko 2015 21:22

*
Erään fb-uskonveljen mukaan Suomen juutalaisjärjestö on vetänyt aiheetta herneen nenäänsä koskien Ilkka Vakkurin kirjoitusta Shalom-lehdessä jo vuonna 2007 ja katkaisseen kaikki suhteensa Israelin Ystävät ry:hyn. Artikkelissa Ilkka suoraan totesi sen, että sama koskee myös kaikkia Juutalaisia, eli että Jeesus on ainoa tie pelastukseen, eikä mitään muuta tietä ole. En itse allekirjoita tuon adressin ja pysyn erossa siitä koska se saattaa luopumaan kristinnuskon tärkeimmästä opinkohdasta ja alkaa myötäillä Yeshuaa vihaavia juutalaisia!

Hän kirjoitti fb:ssa:

Sain äsken kehotuksen allekirjoittaa seuraava adressi:
http://www.adressit.com/a/7073

Kun luin sen läpi, niin totesin Suomen juutalaisjärjestön vetäneen aiheetta herneen nenäänsä koskien Ilkka Vakkurin kirjoitusta Shalom-lehdessä jo vuonna 2007 ja katkaisseen kaikki suhteensa Israelin Ystävät ry:hyn. Artikkelissa Ilkka suoraan totesi sen, että sama koskee myös kaikkia Juutalaisia, eli että Jeesus on ainoa tie pelastukseen, eikä mitään muuta tietä ole.

Olen täysin samaa mieltä Ilkan kanssa, sillä hänen esittämänsä väite ei ole mitään harhaoppia, ei juutalaisten eikä israelilaisten tuomitsemista, kuten Suomen juutalaisjärjestö väittää, vaan kristinuskon tärkein opinkohta! Luemme sen jakeesta Joh. 14:6
>>Yeshua sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.<<

Älkää siis tekään allekirjoittako tuota adressia, kuten en minäkään! En voi koskaan luopua kristinuskon tärkeimmästä opinkohdasta ja alkaa myötäillä Yeshuaa vihaavia juutalaisia!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron