Ilmestykset, kokemukset ja näyt

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Touko 2015 15:44

paa kirjoitti:Minäkään en usko noihin helvettijuttuihin. Mutta mietin vaan, että eikö Paavali (?) käynyt taivaassa? Tai joku kävi jossain, vai onkohan tämä jotain Raamatun ulkopuolelta luettua :roll:


Toinen kirje korinttilaisille 12:

1. Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.

2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.

3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -

4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.

.....................................

1. Ei minun ole hyvää kerskaamisestani; tulen kuitenkin näkyihin ja Herran ilmoituksiin.

2. Minä tunnen ihmisen Kristuksessa ennen neljäätoistakymmentä ajastaikaa, (oliko hän ruumiissa, en minä tiedä, eli oliko hän ulkona ruumiista, en minä sitäkään tiedä; Jumala sen tietää:) se temmattiin ylös hamaan kolmanteen taivaasen.

3. Ja minä tunnen sen ihmisen, (jos hän ruumiissa taikka ulkona ruumiista oli, en minä tiedä; Jumala sen tietää:)

4. Hän temmattiin ylös paradisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ei yhdenkään ihmisen sovi puhua. Biblia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja JHK » 11. Touko 2015 16:24

Mielenkiintoisena erona Paavalin "taivasmatkalla" (2. kor 12) ja näillä helvettimatkoilla on se, että Paavalin ei ollut lupa puhua siitä mitä hän siellä kuuli puhuttavan.
JHK
 

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 11. Touko 2015 17:45

JHK kirjoitti:Mielenkiintoisena erona Paavalin "taivasmatkalla" (2. kor 12) ja näillä helvettimatkoilla on se, että Paavalin ei ollut lupa puhua siitä mitä hän siellä kuuli puhuttavan.


Kyllä näin on, että hän ei saanut puhua niistä asioista, mitä siellä oli.

Huomionarvoista on myös se, että paavali ei mainitse tästä kuin yhden kerran, eli hän ei jaa sanomaa Jumalan valtakunnasta taivaskokemuksensa pohjalta, vaan evankeliumin pohjalta.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja onefortruth » 15. Touko 2015 23:25

Huh helpotusta että olen päässyt tästä "yli" jo. Silti toki halusin käsitellä loppuun asti kokemuksen tuosta todistuksesta ja kirjoitin jo blogiinikin varoituksen tästä näkyjutusta. Voisin vielä muokata ja lisätäkin sinne eri huomioita.
Mutta eräs huomio tosiaan oli se, että tämän tytön väitettiin kuolleen mutta todennäköisesti hän oli vain sellaisessa transsitilassa, jossa ihminen vaikuttaa kuolleelta. Eräs tuttuni joka on aiemmin ollut tekemisissä tuollaisten asioiden kanssa, vahvisti mulle tämän luettuaan läpi tuon jutun.
Itse kokemus/näky vilisi oikein epäraamatullisuuksia.

JHK kirjoitti:Mielenkiintoisena erona Paavalin "taivasmatkalla" (2. kor 12) ja näillä helvettimatkoilla on se, että Paavalin ei ollut lupa puhua siitä mitä hän siellä kuuli puhuttavan.

Hyvä huomio se, että Paavali ei kertonut taivaskokemuksestaan. Miksi Jumala antaisi myöhemmin tuollaisen kokemuksen vasten tahtoa kun toinen varta vasten pyytää että haluaa nähdä vain sen taivaan...? Tahtoisiko hyvä Jumala viedä omansa helvettiin kiertomatkalle ja käskisi kertoa sen vielä ihmisille toivossa että joku kääntyisi ja tekisi parannuksen?
Säikytellen tuollaisella helvettinäyllä varmaan tosi moni kääntyisi?

Kuten sanottu, ei helvetissä vielä kenenkään pitäisi olla saati taivaassa, vaikka näin me ihmiset usein oletetaan ja puhutaan. Tietty harvempi haluaa sanoa tai ajatella että joku omainen olisi edes helvetissä...
Aivan totta, ei noissa paikoissa vielä ketään pitäisi olla.
No, enivei, en lähde kertaamaan kokemusta. Jos joku uskaltaa tutkikoon jutun itse mutta itse en kehota edes lukemaan koko juttua, säästyy vaivalta.
Itse tutkin ja analysoin, sanonpa jälkikäteen näin että seuraavat 2 viikkoa meni lähes penkin alle. Olin niin järkyttynyt koska menin uskomaankin tuon kokemuksen todeksi.
Sen jälkeen en kyennyt enää miettimään mitään hengellistä asiaa kunnolla, kauhusta menin niin "tilttiin" että se jopa haittasi uskonelämää.
Eräässä facebook- ryhmässä kertovat näkyjään auliisti toivossa että joku selittäisi ne, tai unensa. Jo sellaisetkin vahvasti alkoivat tökkimään.
Sellainenkaan opetus ei enää mene läpi, että Jeesuksen sovitustyö ei ristillä riittäisikään.
Sellaista kuuluisat puhujat nykypäivänä opettavat, valitettavasti.

Mä häivyin tuollaisesta ryhmästä, jossa puolustavat jopa uhkaamalla kuolemalla ja kadotukseen joutumisesta mikäli pilkkaa Pyhää Henkeä sanomalla että joku juttu on eksytystä.
Eräs nainen nimittäin sellaisia puhui ja sitäkin, että kun hänestä levitettiin valhetta, oli sen perheen poika lähestulkoon kuolla.
Hän koki että Pyhä henki toimii näin, mutta aika hurjalta mun korviini kuulostaa että PH toimisi noin.
En koe kovinkaan hengellisesti virkistävänä ja rakentavana, kun ei saa enää arvostella kenenkään toimintaa vaan nostetaan suorastaan arvostelun yläpuolelle, kuulutetaan et nyt jos arvostelet, loukkaat Pyhää henkeä. Ja niin lukee jossain kirjassa kuulemma myös, hengellisessä kirjassa. Sorry vaan mutta ei sellainen kirjan kirjoittaja käytä ko. Raamatunkohtaa siinä oikein.
Tästä lienee on keskustelua jossain toisessa ketjussa, mutta haluan tuoda esille sen, että KAIKKI SAA JA TULEE koetella.
Jos ei saa, sellaisesta paikasta on poistuttava.
Tässä Angelica Zambranon todistuksessa on hyvin sopiva sanoma Uuden viinin opetuspiirin kannattajille. Latter rain-opetuksen tai sellaisen myöhäissateen perinnön kannattajille.
Se myös puoltaa sitä opetusta, mitä mm. Dr. Owuor julistaa, eli että kun Jeesus palaa, on meidän puettava valkoiset vaatteet tyyliin ja tehtävä PARANNUSTA mutta näköjään sitten ilman JEESUKSEN RISTINTYÖTÄ.
Se on vakava eksytys!
Olisin suonut että mikäli tuo tyttö olisi aidosti nähnyt taivaan ja helvetin, hän opettaisi myös OIKEIN miten pelastutaan ja tullaan Jumalan lapsiksi.
Hän suomi uskovia sen näyn perusteella, että kaikki eivät seurakunnista pelastu, yleensä jonkun synnin tähden. Oli se sitten huorin teko, pihiys ettei anna Jumalalle varojaan, tai mikä tahansa asia.
En halua edes palata siihen, mitä tyttö näki helvetissä, mutta niin kamalia asioita hän kertoi että kuka tahansa olisi jonkin aikaa pois tolaltaan.
Valitettavasti evankeliumi tässä jäi varsin hyvin peittoon...
Teen kuten kehotettiin, en hyväksy koko näkyä vaan hylkään sen, koska todella paljon oli outoa opetusta ja helvetistä sellainen kuva, että saatana demoneineen siellä hallitsisi ja piinaisi kaikkia ihmisiä.
Näin olen ymmärtänyt että se on tarkoitettu saatanan ja hänen enkeleiden tuhopaikaksi, jossa ne myös kärsivät ikuisesti.
Tuossa näyssä oli siis kaikki mahdollinen pielessä...mutta se on osa näiden aikojen eksytyksiä.
Meidän tulee tosiaankin olla valppaat ja valvoa, eikä ottaa vastaan vierasta oppia eikä toista evankeliumia vaikka mikä enkeli taivaasta sitä julistaisi.
Ihme juttu, mutta aikamoista teatteria tuo pimeä puoli osaa ja esiintyä valkeuden enkelinäkin. Eihän uskovaiset lähtisi ilmiselvän pirun vedätettäväksi, joten on keksittävä vaikka mitä muuta eksytystä joka viekoittelee hyväuskoiset mutta Raamattuaan tuntemattomat kristityt, tai sanotaanko että ne ketkä ovat valmiita ottamaan vastaan verettömän evankeliumin...
Jeesuksesta toki puhutaan mutta ei sillä tavalla kuin pitäisi.
Kaipa suurin osa teistä tajusi...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja paa » 16. Touko 2015 09:36

Erikoista, että jotkut ajattelevat, että helvetissä saatana demoneineen rälläisi menemään ja kiduttaisi ihmisiä. Uskon, että kaikki Jumalan viholliset ovat siellä yhtä huonossa asemassa.

Minä olen myös yliherkkä ihminen, helposti ahdistuva ja saatanaa pelkäävä. En edes viitsi lukea noita helvettikokemuksia, kun tiedän että saan niistä vaan traumoja :sick: Ilmestyskirjakin on mulle pelottava enkä sitä tällä hetkellä juurikaan lue. Tuntemattomista ihmisistäkin "haistan" aika helposti millä mielellä/aikeilla he ovat. Kuitenkin lohduttaudun tällä Raamatun kohdalla, jonka erään uskovan kautta sain pian sen jälkeen kun olin tullut uskoon:

(Jes 43:1-21)
1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
5 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
6 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä-
7 kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
8 Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat.
9 Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta".
10 Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
12 Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
13 Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?
14 Näin sanoo Herra, teidän lunastajanne, Israelin Pyhä: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.
15 Minä, Herra, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.
16 Näin sanoo Herra, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,
17 joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:
18 Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
19 Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
20 Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.
21 Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani.

Jumalan sana kantaa pitkälle. Tämä Raamatun kohta on minulle kultaakin kalliimpi; se muistuu aina mieleeni kun jokin asia alkaa liikaa pelottaa mieltä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Loka 2015 19:54

*
No kai erään uskonsisaren ilmestys sopii tähän ketjuun?

Voisitteko koetella tätä Sanalla?

Lean näky 16.10.2015
Eilen illalla 16.10.2015 olimme ystäviemme kodissa vierailulla ja rukoilimme yhdessä. Läsnä oli voimakas ilmestyksenhenki. Näin hengessä näyn. Tuli ihanan kirkasta ja kuulin sanat: “AAMUN KIRKKAUS! YÖN PIMEYS VÄISTYY JA SEN VARJOT PAKENEVAT. MINUN KANSANI ON LÄHTENYT LIIKKEELLE KOHTI KIRKKAUTTA. MINÄ KOKOAN HEIDÄT KAIKISTA MAAN ÄÄRISTÄ.” Samassa näin kuinka valkopukuista kansaa alkoi vaeltaa.

Heitä tuli kaikkialta valkoisissa puvuissaan ja rauhallisen arvokkaasti he vaelsivat kohti lisääntyvää kirkkautta. He vaelsivat ja vaelsivat ja vaelsivat... Ja minä katselin heitä iloiten ainakin 10 minuutti , kun he siinä vaelsivat edessäni ilmassa.

Taivaalle ilmestyi 5-6 suurta enkeliä kultaiset pasuunat kädessään valmistuen puhaltamaan niihin, ja Herra sanoi heidän olevan aamunairueita, jotka kokoavat hänen morsiamensa kaikkialta. Ymmärsin, että tulemme kuulemaan uutisia, jotka liittyvät Herran paluuseen noutamaan omansa.

Herra sanoi, että nämä ovat hänen rakkaitaan, jotka ovat saaneet syntinsä anteeksi ja valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä. “He ovat minun rakkaitani, joista olen pitävä huolen, he ovat juhlajoukko, minun morsiameni, johon en anna Saatanan koskea. He ovat erikoisasemassa, niin kuin morsian on suhteessa Ylkäänsä.

Toisessa osassa näkyä Herra näytti merkillisen asian. Hän ilmoitti, että kansassamme piileksii pahuudenydin, ikään kuin joku yksi henkilö, hän oli painunut maan alle ja vaikutti sieltä katalasti kuin suuri puu, jonka juuristo oli kietoutunut kaikkeen ja piti yllä sitä pahuutta, jota olemme kaiken aikaa ihmetelleet.

Herra sanoi repivänsä sen irti juuri juurelta ja tuhoavansa sen juuri nystyrätkin. Hän sanoi, ettemme ymmärrä mistä oikein on kysymys, mutta hän on tarttunut siihen kiinni, eikä sen teot ole hänelle tuntemattomat. Tulemme näkemään mitä Herramme tekee ja ihmettelemään sitä. Jäin ihmettelemään sitä yhtä henkilöä, mutta päättelin sen jotenkin tarkoittavan pahuuden keskittymää.

En ole pitkään aikaan nähnyt mitään ja tämä kokemus oli voimakas ja jätti sellaisen pyhyyden tunteen, että vähään aikaan ei tehnyt mieli puhua mitään.

Katsellessani pyhien rauhallista ja päämäärätietoista vaellusta kohti kirkkautta Herra selitti, että hän tulee tekemään aroista rohkeita ja pelkureista sankareita henkensä kautta, aivan kuten kävi Pietarille. Hänhän kielsi mestarinsa hiilivalkealla, mutta Pyhän Hengen vallassa helluntaina saarnasi rohkeasti ja sinkosi päin pärstää totuuden juutalaisille niin, että 3000 sielua pelastui. Katseltuani näkyä tulin itsekin niin täyteen rohkeutta, että olisin voinut tehdä vaikka mitä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Marras 2015 14:17

*
Voisitteko koetella Sanalla tämän uuden profetian? Mitä sanotte tästä?

profetia 15.11.15: Olin puhuttelussa! Koin Herran vievän minut paikkoihin joissa näin maanvyöryjä, ihmisten raakoja surmia, kristittyjen vainoa(näin sen, jossa kristityt olivat vuoren pääällä eikä heillä ollut liikkumatilaa ja isis vartioi jokaista virhettä milloin tulitus alkaa), kirkkotuhoja,lumivyöryjä, tsunamia jne...

Kaikissa näissä kuoli ihmisiä eikä kukaan tehnyt elettäkään muistaakseen niitä ihmisiä jotka kuoli. Tai tehden mitään niin näkyvää, että jossain kohdin olisi saatu raakuudet kuriin maailman mielenosoituksen vuoksi. Esim. Ranska, joka sortanut juutalaisia kovin ottein, niin miksi silloin ei ihmiset surun kautta puuttuneet asiaan?
Kaikki näistä näytetyistä asioista on ollut uutisissa eikä kukaan ottanut asioihin kantaa millään tavalla.

Nyt kun Ranskassa kävi näin, jossa kuoli 120 mikä on suhteessa vähemmän kuin noissa edellisissä, niin kyllä otetaan kantaa.
Miksi nyt? Tätä koin kysyttävän, johon vastasin, en tiedä.

Koin seuraavaa sanottavan; Ettekö ole puolueelliset, kun toiset unohdatte ja näytätte surunne siinä missä muu maailma tai menette tunteenne varassa? Missä oli kantanne silloin, kun sitä oikeesti olisi tarvittu Jumalan lasten auttamiseen? Minä suren jokaista tapahtumaa, sillä ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema.

Rikkaalle te kyllä annatte ylhäisen paikan, mutta köyhälle sanotte, istu tuonne jalkajakkaralle. Eikö juuri rikkaat sorra teitä? Katsokaa miten ranska on sortanut Minun kansaani ja jopa sallinut sen, koska siihen ei puututtu niin kuin olisi pitänyt.Minä Herra olen tuomion Jumala ja äkisti se pakanakansoja kohtaa.

Olen kokenut pitkään, että Ranska, Englanti, Saksa ja Venäjä(järjestys epämääräinen) kohtaavat isoja onnettomuuksia ja kaikki alkaa Ranskasta. Tämä sama asia taas nostettiin esille ja koin, että nyt on sitten aloitettu jotakin suurempaa. Herra katsoo ylhäältä ja tarkkaa koko maanpiiriä, myös sen osalta, että Hänen sanansa toteutuu.

Rukoilkaa, valvokaa(myös omaa uskon tilaa) ja tehkää parannusta, sillä pahemmat ajat koittavat. Menkää ja tehkää tätä kansaa(Suomi) Minun opetuslapsikseni. Älkää mukautuko tämän maailman menoon, sillä se on paha. Pese kätesi kaikesta vääryydestä ja anna Minun suoristaa tiesi. Minä pelastan ne, jotka Minua seuraa totisella sydämellä ja pesee vaatteensa Karitsan Verellä.

Ole valmis luopumaan isästäsi, äidistäsi, lapsistasi, veljistäsi ja menemään siihen maahan jonka Herra sinulle antaa. Älä etsi hekumaa, jota tämä maailma rakastaa.

Katso äkisti onnettomuus kohtaa jumalatonta, mutta omani Minä pelastan. Kuuntele ja odota Herraa, sillä Hän on ohjaava laumaansa niin oikealle kuin vasemmalle. Hän johdattaa askeleemme tarkkaan, jos vain kuuntelemme Häntä. Älkää olko kuin mielettömät vaan niin kuin viisaat, joilla rauha on. Pelkää Herraa ja karta pahaa. Katso Minä seison ovella ja kolkutan ja jos joku päästää Minut sisälle, niin Minä atetioitsen yhdessä hänen kanssaan. Karitsan häät koittavat pian, valmistaudu ja pidä kruunustasi kiinni ja katso ettei kukaan vie sitä sinulta. Minä olen tulossa pian.
Aamen!

Jatkuu: "Tämä oli niin vakavaa puhuttelua ja se mitä näin mursi sydämeni. Jokaisessa tapahtumassa ihmiset kokivat kauhunhetkiä ja läheisiä jäi suremaan. Tässä rukoillessa tuli sanat; olkaa oikeudenmukaiset, älkää puolueelliset. Jotenkin koen, että Suomella on vielä hetki aikaa ja se hetki on annettu meille pyhille, tehdäksemme jotakin tämän maan osalta."
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Marras 2015 23:47

*
Jeesuksen silmin

5.11 Sain 20 minuuttia kestävän profetian, missä Herra puhui miten hän näkee maailman. Kokosin tärkeimmät kohdat siitä yhteen, koetelkaa, arvostelkaa. :)

Maailman tilanne on vaakalaudalla. Ei ole enää kauaa aikaa ihmiskunnalla, kunnes minun tuomioni astuvat voimaan. Minun sieluni on niin surullinen tästä näystä, miltä maailma näyttää minun silmissäni. Kaikkialla on vain laittomuutta. Mihintahansa katsonkin, ihmiset tekevät sitä, mikä on väärin minun silmissäni. Pieniä valon pilkahduksia siellä täällä.

Niin vähän on valoa jäljellä tässä pimenevässä maailmassa. Minun omiani he ovat, jotka puhtaalla sydämellä tekevät sitä, mikä on hyvää. Voi lapsia, voi lapsi raukkoja, heitä minä itken eniten, minkä keskellä he joutuvat elämään, viattomat lapsi parat. Voi köyhiä, kuinka heitä sorretaan. Rikkaat heitä sortavat. Viimeisetkin heiltä viedään.

Kaikkialla leviää myrkky, joka tuhoaa koko ympäristön, eikä mitään tervettä jää tämän myrkyn pyyhkiessä ylitse. Kaikki kulkevat silmät sokeina, eivätkä mitään näe, eivätkä ymmärrä, eivätkä edes tahdo. Maailma on täynnä pahuutta. Minun tuloni on lähellä. En enää kestäisi katsella minun omiani tämän pimeyden keskellä. Tietenkin joidenkin asioiden pitää vielä tapahtua.

Kaikki kansat on löydettävä ja tavoitettava evankeliumia heille vietäessä. Herätys on alkanut jo. Luonnon katastrofit alkavat kiihtymään. Minun Isäni ravistelee tätä maailmaa. Minä kärsin katsoessani tätä maailmaa, minä rakastan kaikkia näitä ihmisiä, minä rakastan jokaista. Jokaista pahan tekijääkin minä rakastan. Kaikki he ovat luotujani, jotka vihollinen on minulta vienyt.

Minä tahtoisin pelastaa heistä jokaisen, mutta he eivät tahdo löytää edes minua. He kääntävät minulle selkänsä, kerta toisensa jälkeen. Totisesti, hyvin vähän on valoa jäljellä. Minä puhdistan seurakuntaani. Eivät he likaisin vaattein voi tulla minun hää aterialleni. Kaukana ollaan minun tuntemisestani, jopa minun oma seurakuntani. Keskinäinen rakkautenne puuttuu, ihmisekunta, seurakunta, joka on kaikista tärkeintä..

Toinen aiheeseen liittyvä näky erään siskoni saama, oli kuinka Jeesus itki katsoessaan uskovia, jotka vain tappelevat kun pikkulapset ja kinastelevat mitä ihmeellisimmistä asoista keskenään, ja vielä surullisempaa oli se, että ei uskovat katsoivat uskovia ja nauroivat ja pilkkasivat heitä heidän käytöksensä takia ja pitivät uskovia aivan älyttöminä.. Minkä kuvan annamme itsestämme maailmalle? Olemmeko Kristuksen tuoksu niin kuin meidän tulisi olla ja maailman valo?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Joulu 2015 17:02

*
Vakavaa sanaa Herraltamme 30.11.2015

Koetelkaa, arvostelkaa, näin aamutuimaan, paastotessani sain tämän sanan Herraltamme.

Tämä maa tulee näkemään minun Isäni vihan. Tämä maa tulee kokemaan kamalia asioita. Todella kamalia, joita ette osaa edes kuvitella. Minä varoitan teitä. Monien sanansaattajieni kautta minä olen teitä varoittanut. En minä turhaan teitä varoita, enkä ohjaa tulemaan minua lähemmäksi. Näinä aikoina minä tarvitsen todella niitä, jotka tekevät minun tahtoni pelkäämättä, vaikeidenkin asioiden esiin tuomiseksi. Teidän suhteenne minuun tulee olla kunnossa, tai muuten teidän olonne tulee olemaan todella vaikeat koetuksen aikana, joka on alkamassa teidän maassanne. Aika tulee todella olemaan paha ja se yllättää liian monet. Ja minä puhun nyt omistanikin, en ainoastaan niistä, jotka ovat kääntäneet selkänsä minulle täysin, vain myös niistä, jotka huulillaan kunnioittavat minua mutta sisimmässään ovat kaukana minun tuntemisestani. Milloin minä olen hyväksynyt synnin, eikä siitä ole täytynyt tehdä parannusta? Kuka on kuullut minun sanovan jotakin sellaista, joka oikeuttaisi teitä elämään synneissänne tekemättä niistä parannusta? Olen pettynyt paimeniin ja opettajiin, jotka eivät pidä huolta niistä, joita paimentavat ja opettavat, eivät oikaise laumaansa pyhyyteen, vaan välittävät vain siitä, että kaikki varmasti pitävät heistä ihmisinä. Tämä ei ole leikkiä, vaan totisinta totta. Kauas on poikettu siltä tieltä, jonka minä tulin teille näyttämään ja valmistamaan. Laittakaa lamppunne kuntoon ja tulkaa esiin, älkääkä kätkekö valoa niiltä jotka sitä eniten tarvitsevat. Te olette maailman valo! Tai niin teidän kuuluisi olla, lapseni. Minä rakastan teitä ja olen niin surullinen kun näen tämän epäjärjestyksen joka keskuudessanne vallitsee. Ottakaa ristinne ja kantakaa se loppuun saakka, niin pelastutte ja selviätte koetuksen ajat, eivät kaikki pääse taivastenvaltakuntaan jotka sanovat Herra, Herra, monet ovat kutsutut mutta harvat valitut. Te tiedätte tien, tuntekaa se myös niin teidän käy hyvin.

Sain myös Herralta kehoituksen, että kaikkien kannattaisi tutkia ilmestyskirjaa, jota elämme todeksi näinä päivinä, tutkia seitsemää seurakuntaa, ja sitä mistä niistä löydätte itsenne. Siunattua päivää ja alkanutta viikkoa sisaret ja veljet Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestykset, kokemukset ja näyt

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 01. Joulu 2015 20:50

Hyväntuntuista tekstiä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa