Takinkääntöä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Huhti 2015 20:16

Tuli jostain mieleen tämä paikka 1 Moos 18

20 Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.
21 Sentähden minä menen alas katsomaan, ovatko he todella tehneet kaiken sen, josta huuto on minun eteeni tullut, vai eivätkö; minä tahdon sen tietää."
22 Ja miehet kääntyivät sieltä ja kulkivat Sodomaan päin, mutta Aabraham jäi vielä seisomaan Herran eteen.
23 Ja Aabraham lähestyi häntä ja sanoi: "Aiotko siis hukuttaa vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa?
24 Entä jos kaupungissa on viisikymmentä vanhurskasta; aiotko hukuttaa heidät etkä säästä paikkaa siellä olevain viidenkymmenen vanhurskaan tähden?
25 Pois se, että sinä näin tekisit: surmaisit vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa, niin että vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman! Pois se sinusta! Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?"
26 Ja Herra sanoi: "Jos löydän Sodoman kaupungista viisikymmentä vanhurskasta, niin minä heidän tähtensä säästän koko paikan".
27 Aabraham vastasi ja sanoi: "Katso, olen rohjennut puhua Herralleni, vaikka olen tomu ja tuhka.
28 Entä jos viidestäkymmenestä vanhurskaasta puuttuu viisi; hävitätkö viiden tähden koko kaupungin?" Hän sanoi: "En hävitä, jos löydän sieltä neljäkymmentä viisi".
29 Ja hän puhui vielä hänelle sanoen: "Entä jos siellä on neljäkymmentä?" Hän vastasi: "Niiden neljänkymmenen tähden jätän sen tekemättä".
30 Aabraham sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että vielä puhun. Entä jos siellä on kolmekymmentä?" Hän vastasi: "En tee sitä, jos löydän sieltä kolmekymmentä".
31 Mutta hän sanoi: "Katso, minä olen rohjennut puhua Herralleni. Entä jos siellä on kaksikymmentä?" Hän vastasi: "Niiden kahdenkymmenen tähden jätän hävittämättä".
32 Ja hän sanoi: "Älköön Herrani vihastuko, että puhun vielä tämän ainoan kerran. Entä jos siellä on kymmenen?" Hän vastasi: "Niiden kymmenen tähden jätän hävittämättä".
33 Ja Herra lähti pois, senjälkeen kuin hän oli lakannut puhumasta Aabrahamin kanssa, ja Aabraham palasi kotiinsa.


..ja ajatus että jos hallituksessa on monta vanhurskasta niin se on väkevä juttu :)
systeri
 

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 21. Huhti 2015 13:43

Aamenet siskolle! :) Laittakaa nimiä kansalaisaloitteeseen. Ja tulostakaa listoja, että voi kerätä nimiä. Vois olla väkevä juttu todistellakkin samalla ihmisille nimiä kerätessä. :) Itse en ole vielä tulostanut niitä. Pitäis hommata eka uusi tulostin. Monet vanhukset kauhistelee tätä lakialoitetta. Oman sukuni vanhuksetkin. Heillä ei ole mahdollista netissä allekirjoittaa, kuten ei monella muullakaan vanhuksella.
Isoäiti
 

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja paa » 21. Huhti 2015 17:36

Minä olen viime päivinä vähän väsähtänyt koko Suomeen taas vaihteeksi. En todellakaan olisi suonu Keskustan saavan tuollaista kannatusta minkä se nyt sai. Kunnon lahkolaisia. Tai mites vasemmistoliiton Katja Hänninen, pedofilian uhri itsekin ja ihan pokkana puolustelee miestään, joka siis pedofiili. En tietenkään sotaa toivo, mutta kyllä tämä kans sais vähän polvilleen nöyrtyä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Huhti 2015 19:50

Vaalivilppi paljastui 2015 vaaleissa

Kaksi Itsenäisyyspuolueen (Ipu) ehdokasta oli menossa läpi eduskuntaan ja
heillä oli ääniä toisella 9051 ja toisella 7600. Sitten yht'äkkiä äänimääriksi ilmoitettiinkin
toisella 66 ja toisella 54...

http://www.nwohavaintoja.blogspot.fi/20 ... eissa.html

No, onneksi Jumala voi tehdä asioita ja vaikuttaa asioihin ja ihmisiin, vaikka olisi miten valheelliset
vaalit ja ääntenlaskenta.

Itse en kylläkään mihinkään hyvään käänteesen tämän maan asioiden suhteen usko.
En ennenkuin tulee sota tai muu suuri koettelemus. Vasta sitten kansa (ja johtajat?) alkavat
hapuilla Luojan puoleen.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 22. Huhti 2015 19:54

Minun on vaikea uskoa, että jotkut itsenäisyyspuolueen tyypit olisivat saaneet tuhansia ääniä. Jälkimmäiset luvut kuulostavat uskottavammilta.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Huhti 2015 20:04

Lainaus tuosta Tanun laittamasta linkistä:

"Mitä se Stalin jo sanoi aikoinaan;

"Hän joka äänestää ei merkkaa mitään, vaan se joka laskee äänet".

Sillä jos tällä ns. äänestämisellä voisi oikeasti eri valtioiden ihmiset vaihtaa kokonaisia korruptoituneita hallituksia, niin silloin tämä koko äänestäminen kiellettäisiin kokonaan."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Huhti 2015 20:09

Aamu-Usva kirjoitti:Minun on vaikea uskoa, että jotkut itsenäisyyspuolueen tyypit olisivat saaneet tuhansia ääniä. Jälkimmäiset luvut kuulostavat uskottavammilta.


Miten selität nuo kuvakaappauksissa näkyvät luvut?

Minä taas en jaksa uskoa, että Suomen edellisellä vaalikaudella tuhonnut ja myynyt kokoomus
olisi saanut läheskään noin paljon ääniä mitä väitetään. Tai että vihreät olisi myöskään saanut noin paljon.
Helsingissä ehkä, mutta ei muualla. Toisaalta ihan sama mitä mikäkin puolue sai, koska kaikki nykyiset
suuret puolueet ovat "samassa veneessä" ja syövät samasta kädestä. Raha puhuu.

Sen sijaan uskon että monet muutosta haluavat olisivat äänestäneet hyvinkin tuota Ipua.
Muutosta ei voi tulla nykyisten isojen puolueiden kautta, eikä tule. Sen takaa puoluekuri ja
vinoutunut puoluetuki yms. kähmintä.

Tyhmää toisaalta koko puolue-järjestelmä. Itse äänestin ihmistä enkä puoluetta.
Suomessa ei ole mitään oikeaa demokratiaa. Samanlainen plutokratia tämä Suomi on kuin
kaikki muutkin maat. Silmänlumetta koko demokratia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Plutokratia
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Huhti 2015 20:15

pekka kirjoitti:Lainaus tuosta Tanun laittamasta linkistä:

"Mitä se Stalin jo sanoi aikoinaan;

"Hän joka äänestää ei merkkaa mitään, vaan se joka laskee äänet".

Sillä jos tällä ns. äänestämisellä voisi oikeasti eri valtioiden ihmiset vaihtaa kokonaisia korruptoituneita hallituksia, niin silloin tämä koko äänestäminen kiellettäisiin kokonaan."


Kuva



Näin se vaan on, että näennäisdemokratiassa eletään.
Mark Twain sanoi jo sata vuotta sitten: Jos äänestämällä voisi vaikuttaa, ei meidän annettaisi äänestää.

Ihmisten huijaamista nämä äänestykset ja niitä edeltävät gallupit ja vaalisalaisuudet yms.
Mutta valheella on lyhyet jäljet.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Huhti 2015 20:34

Näin on asia Tanu. Ihmisten huijausta koko demokratia.



Talouselämä:

”Tiedemiehet: Demokratia ei toimi, koska ihmiset eivät ole tarpeeksi älykkäitä”

http://www.talouselama.fi/uutiset/tiede ... a/a2089693

”Demokratia on hyvä idea... teoriassa. Käytännössä se toimii huonosti, koska ihmiset eivät yksinkertaisesti ole riittävän älykkäitä.”


Kuva






Demokratian päivä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Demokratia#Lainauksia

”Yhdistyneet kansakunnat on julistanut 15. syyskuuta vietettäväksi Demokratian kansainvälistä päivää.”


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Takinkääntöä?

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Huhti 2015 20:48

Kuva





"Demokratian vahvistaminen Euroopan Unionissa"

http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 021_fi.htm


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa