Vertaistuki avioerossa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Vertaistuki avioerossa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 08. Huhti 2015 21:35

Voi miten ihanaa, systeri! Minusta pitkät avioliitot on jotain todella kunnioitettavaa. Siinä tietää, että molemmat ovat joutuneet kuitenkin joustamaan ja taipumaan. Pitkä avioliitto saa ihmisen kypsymään ihan eri tasolle kuin sellainen juokseminen suhteesta toiseen.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Vertaistuki avioerossa

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Huhti 2015 21:44

Aamu-Usva kirjoitti:Voi miten ihanaa, systeri! Minusta pitkät avioliitot on jotain todella kunnioitettavaa. Siinä tietää, että molemmat ovat joutuneet kuitenkin joustamaan ja taipumaan. Pitkä avioliitto saa ihmisen kypsymään ihan eri tasolle kuin sellainen juokseminen suhteesta toiseen.


Täytyy sanoa että oon ylpeä (sori :) ) ja tosi kiitollinen Jumalalle siitä että ollaan edelleen yhdessä.Kypsymistä on kyllä tapahtunu ja on Hän on paras isä meidän lapsille, paras puoliso mulle (kaikesta huolimatta,en oo itsekkään ollu ihan helpoimmasta päästä :P ) ja paras paappa meidän pienille lapsenlapsille :) Avioliiton puolesta kannattaa taistella ja rukoilla ja tehdä kaikki kiittäen! Meillä oli toinenkin ero jo ennen avioliittoa,kun olin raskaana.Silloinkin palattiin yhteen :)
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron