Tekniikasta tietoa?? Raamattu kännyyn??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Tekniikasta tietoa?? Raamattu kännyyn??

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 20. Helmi 2011 14:14

Rauhaa!

Ei kenelläkään sattuisi olemaan tietoa, voiko Raamattua ladata kännykkään? Minulla on sellainen vuoden vanha Nokian 6072 kännykkä ja siinä on kyllä vaikka mitä hienoa sälää, jota ei kaikkea tarvitsekaan. Mitään käyttöjärjestelmää siinä ei ole. En ole tekniinkan "ihmemies". Osaan kyllä teknisten laitteiden peruskäytön, kuten esim. tietokoneen, mutta jostain olen kuullut, että kännyyn saisi Raamatun. Tottakai ei ihan mihin tahansa kännyyn. Mutta saattaa olla niin, että se vaatisi jonkinlaisen käyttöjärjestelmän. Olisi vaan niin kätevää kulkiessa tuolla kadulla, kun voisi kännystä Raamatun esiin kaivaa :) Kännykkä on niin pieni ja vaivaton taskuun mahtuva toisin kuin iso Raamattuni. Onhan niitä miniraamattuja kai, mutta ikänäkö tekee jo tehtävänsä, eikä sellaista pientä tekstiä näe tälläinen likinäköinenkään lukea, vaikka ottaisi miinuslinssit pois. Monitehot minulla on käytössä. No, se siitä. Mutta jos joku tietää, niin kertokoon vaikka tähän keskusteluketjuun.

Siunausta :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Tekniikasta tietoa?? Raamattu kännyyn??

ViestiKirjoittaja Ukko » 23. Helmi 2011 18:25

En muista mikä Nokian malli tuo 6072 on, mutta noissa halvemmissa Nokian puhelimissa on S40 käyttöjärjestelmä, jossa voi käyttää java-ohjelmia. Sivulta http://personal.inet.fi/koti/pmanninen/raamattu/ löytyy ohjelma java-tuellisiin puhelimiin.
Ukko
 

Re: Tekniikasta tietoa?? Raamattu kännyyn??

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 24. Helmi 2011 07:56

Ukko kirjoitti:En muista mikä Nokian malli tuo 6072 on, mutta noissa halvemmissa Nokian puhelimissa on S40 käyttöjärjestelmä, jossa voi käyttää java-ohjelmia. Sivulta http://personal.inet.fi/koti/pmanninen/raamattu/ löytyy ohjelma java-tuellisiin puhelimiin.


Kiitos paljon Ukko tiedosta! Olen yrittänyt katsella netistä, mutta en ole löytänyt. Kyllä tuohon minun puhelimeeni pitäisi onnistua Raamatun asentaminen. Tuota sivua en ole aiemmin löytänyt. Kokeilen ja ilmoittelen, miten käy :)

Siunausta ja Rauhaa!, JP
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron