James Whiten opetukset

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja paa » 14. Maalis 2015 11:27

Minä luotan Jumalaan näissä käännössotkuissakin; Hän kyllä ohjaa eteenpäin ihmisten tahalleen tai vahingossa tekemistä käännöksistä eikä jätä meitä harhaluuloihin. Monen uskovan pitäisi enemmän vain 'sokeasti' luottaa Jumalaan, yksinkertaisesti ja naiivisti.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja PetriFB » 15. Maalis 2015 10:49

paa kirjoitti:Minä luotan Jumalaan näissä käännössotkuissakin; Hän kyllä ohjaa eteenpäin ihmisten tahalleen tai vahingossa tekemistä käännöksistä eikä jätä meitä harhaluuloihin. Monen uskovan pitäisi enemmän vain 'sokeasti' luottaa Jumalaan, yksinkertaisesti ja naiivisti.


Amen, selkeästi sanottu. Jumala johdattaa juuri tällä tavalla omiaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja uuhi » 17. Maalis 2015 14:27

Mielestäni jhk syyllistyi sellaiseen ilkeilyyn ja pilkkaamiseen petriä kohtaan että jhk:n pitäisi pyytää anteeksi. Mielestäni tällaisella foorumilla pitäisi olla hyväntahtoisuutta eikä ilkeilyä ja kiusaamista. Väitän myös että on monia sellaisia asioita joita voi tutkia ilman yliopistokoulutusta.


Ja hedelmä hengen on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, hyväntahtoisuus, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsehillintä
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja JHK » 17. Maalis 2015 15:12

Jos Petri on sitä mieltä että häntä on kohdeltu väärin, sanokoon, niin esitän anteeksipyynnön sekä kirjallisesti että vaikka ihan henkilökohtaisesti. Mielestäni en ole mennyt sen pitemmälle kuin Petrikään tässä keskustelussa on mennyt. Sävyni on paikoin ollut aika hapan, sen myönnän. Keskustelu ei alkanut kovin rakentavalla tavalla.
JHK
 

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Maalis 2015 08:44

Kyse ei ole siitä koenko minä onko minua kohdeltu oikein tai väärin, sillä ihmisen kokemus voi olla oikea tai väärä. Kyse on enemmänkin siitä, että meidän jokaisen tulee mennä Herran Jeesuksen eteen avoin mielin ja kysellä Jumalan edessä olemmeko tehneet väärin tai oikein.

1 Kor 13:
4 ¶ Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja toni t » 12. Helmi 2016 15:03

Dr. Kent Hovind - "Big White Lies: James White a False Accuser?" By Gail Riplinger

Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja toni t » 20. Kesä 2016 16:32

James White on todennäköisesti jesuiitta.

Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: James Whiten opetukset

ViestiKirjoittaja Iustus » 21. Kesä 2016 22:37

Löysin James Whiten kommentit tuohon videoon

https://www.youtube.com/watch?v=MERwxgS ... .be&t=4204
Iustus
 
Viestit: 283
Liittynyt: 29. Huhti 2015 13:10

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron