ღ ~ naiseus ~ ღ

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

ღ ~ naiseus ~ ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Maalis 2015 18:17


Naistenpäivä lähestyy ja se on vasta ylihuomenna eli sunnuntaina. Niin aloin miettiä mitä naiseuteen liittyvät Raamatun opetukset sanovat naiseudesta? Raamatun mukaan nainen on heikko astia. Mitä se tarkoittaa? Puhuuko Raamattu enemmän naiseuteen liittyvistä jutuista mitä meidän tulisi tietää? Kiinnostaisi tietää kans.

Hyvää naistenpäivää kaikille! :hugehug:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: ღ ~ naiseus ~ ღ

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Maalis 2015 22:54

Naiseus ennen vanhaan, tässä vanhoja mustavalkoisia valokuvia:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: ღ ~ naiseus ~ ღ

ViestiKirjoittaja paa » 14. Maalis 2015 10:49

Vanhat valokuvat ovat kauniita ja mielenkiintoisia.
Mutta tuolla on parilla rouvalla nuttura liian kireällä :lol:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: ღ ~ naiseus ~ ღ

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 17. Maalis 2015 15:23

vanhoissa mustavalko kuvissa ilmeet on niin totiset ...niin totiset ,mutta yksi saa näemmä asiat muuttumaan kuten voimme todeta ja se on ...............................................................polkupyörä ;)
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re:

ViestiKirjoittaja uuhi » 17. Maalis 2015 15:57

Paa, mielestäni kommenttisi oli epäasiallinen kyseisiä naisia kohtaan. Muistuttaisin että:



Neither filthiness, nor foolish talking, nor jesting, which are not convenient: but rather giving of thanks.



[eph. 5:4, kjv, en tiedä mikä on paras käännös kreikan sanalle eutrapelia, en ole tutkinut sitä paljoa, ylt:ssä ja kjv:ssä se on käännetty sanalla jesting]



mikään lause kelvoton suustanne älköön lähtekö, vaan jos jokin hyvä rakennukseksi tarpeen, että antaisi suloutta kuuleville



[ef. 4:29]
uuhi
 
Viestit: 532
Liittynyt: 30. Joulu 2010 14:39

Re: ღ ~ naiseus ~ ღ

ViestiKirjoittaja paa » 17. Maalis 2015 18:17

Aijaa, anteeksi jos loukkasin.

Ehkäpä sadan vuoden päästä joku katsoo minun kuvaani ja hymähtää aikamme hiusmuodille ;)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa

cron