Iinuliinun kysymys liittyen puhujaan Vantaalla.

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Missä menee harhaopin ja poikkeavan tulkinnan raja?

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 01. Maalis 2015 15:33

Tietääkö tai tunteeko kukaan millainen seurakunta on Korson helluntaiseurakunta? onko siellä raitista toimintaa?
Siellä kirjoissa oleva mies henkilö kuulema liikkuu eri seurakunnissa ja sairauksia paranee. Tulossa meidän seurakuntaamme ja
olisi hyvä tietää vähän taustoja :?
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Missä menee harhaopin ja poikkeavan tulkinnan raja?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Maalis 2015 17:14

iinuliinu kirjoitti:Tietääkö tai tunteeko kukaan millainen seurakunta on Korson helluntaiseurakunta? onko siellä raitista toimintaa?
Siellä kirjoissa oleva mies henkilö kuulema liikkuu eri seurakunnissa ja sairauksia paranee. Tulossa meidän seurakuntaamme ja
olisi hyvä tietää vähän taustoja :?


Pystytkö sanomaan hänen nimen? Niin että tietäisimme ketä tarkoitat. Mutta siellä on myös tuttava joka on vammainen. Ei itse tullut vielä parannettua sori :D En ole varma käykö hän aktiivisesti siellä mutta tunnen hänet :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Missä menee harhaopin ja poikkeavan tulkinnan raja?

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 01. Maalis 2015 17:30

vaisuliini kirjoitti:
iinuliinu kirjoitti:Tietääkö tai tunteeko kukaan millainen seurakunta on Korson helluntaiseurakunta? onko siellä raitista toimintaa?
Siellä kirjoissa oleva mies henkilö kuulema liikkuu eri seurakunnissa ja sairauksia paranee. Tulossa meidän seurakuntaamme ja
olisi hyvä tietää vähän taustoja :?


Pystytkö sanomaan hänen nimen? Niin että tietäisimme ketä tarkoitat. Mutta siellä on myös tuttava joka on vammainen. Ei itse tullut vielä parannettua sori :D En ole varma käykö hän aktiivisesti siellä mutta tunnen hänet :)


Ai kiva :)

Miehen nimi on Hannu Salminen.
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Iinuliinun kysymys liittyen puhujaan Vantaalla.

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Maalis 2015 21:23

Siirretty tämä omaan ketjuunsa viestiketjusta "Missä menee harhaopin ja väärän tulkinnan raja"
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Iinuliinun kysymys liittyen puhujaan Vantaalla.

ViestiKirjoittaja paa » 04. Maalis 2015 18:31

Google ei ainakaan osannut kertoa tarkemmin.. aika yleinen nimikin vielä. Ole tarkkana iinuliinu :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron