*
Kultahammas, kultapöly tukassa ja timanttien tippuminen seurakunnissa. Ne edustaa saatanaa mutta seurakunnan jäsenet pitävät niitä tulleina Jumalalta ja ylistivät Jumalaa. Raamattu sanoo; 'Älkää juosko ihmeiden ja merkkien perään!' Mutta uskovat siteerasivat ja sanoivat, että Raamattu opettaa merkeistä ja ihmeistä, jotka seuraavat kristittyjä. Nyt pysähdytään miettimään, mitä Raamattu tarkoittaa merkillä?!
Jeesus katsoi ylös ja huokasi kun fariseukset ja lainoppineet pyysivät Häneltä merkin. Jeesus vastasi: 'Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.' Joonaan merkki edustaa Kristusta, sillä se puhuu Kristuksen ristiinnaulitsemisesta, kuolemasta ja ylösnousemuksesta. Ihmiset erehtyvät luullen, että pitää tavoittaa merkkejä ja ihmeitä, mitä Raamattu antaa johtamaan väärinkäsitykseen, vaikka Raamattu ei puhu juuri mitään siitä. Raamattu tarkoittaa vain, että Joonaan merkki edustaa Kristusta.
Mitä kokouksiin ja tapahtumiin tulee, meidän tulee tavoittaa ~ kääntämällä katseemme Kristukseen Hänen merkin; eli puhuuko niissä kokouksissa ja tapahtumissa Kristuksen ristiinnaulitsemisesta, kuolemasta ja ylösnousemuksesta. Jos puhuu, niin silloin Kristus on totisesti meidän keskellämme niissä kokouksissa ja tapahtumissa ~ tietääksemme, että ne ei johda eksytykseen ~ omaksi turvaksemme.
Niin tällä tavalla Raamattu ei puhu muunlaisista merkeistä ja ihmeistä, kuin vain Joonaan merkistä, joka edustaa Kristusta. Jos Raamattu puhuu muunlaisista merkeistä ja ihmeistä, muistakaa, mitä Jeesus varoitti. Hän varoittaa turhasta juoksemisesta ~ hakemalla niitä ihmeitä ja merkkejä.
Matt. 24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Minä uskon, että Jumala tulee käyttämään tavallisia ja Kristuksessa alasjuurtuneita uskovia, eikä meidän tartte juosta kauempaan paikkaan hakeaksemme esim. ihmeparantumisen. Jumala käyttää niitä, jotka ovat omasta kotipuolesta parantaakseen sairaita ja vammaisia uskovia. Jumala nostaa tietyn armolahjan esiin parantaakseen jonkun sairaan tai vammaisen... Mutta Raamattu ei tarkoita sitä merkiksi. Merkki edustaa Kristusta. Mitä tuumitte?