Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2015 07:28

*
Annemari Seinäjoelta on saanut Herralta tämän järkyttävän näyn paljastaen Suomen uskovien rukoilemattomuuden:


RUKOUSKEHOTUS SUOMEN USKOVILLE
Tammikuun lopulla 2015, eräänä aamuyönä minulle näytettiin näyssä maailman kartta,ikään kuin suuri juliste. Maailma näytti siinä pimeältä ja oletin, että se on kuvattu yöllä. Ihmettelin ääneen eri värisävyjä kartalla. Pyhä Henki alkoi puhua minulle: Mitä tummempi väri sitä vähemmän rukousta ja mitä keltaisempaa ja kirkkaampaa, siellä on uskovien rukousta ja Pyhän Hengen läsnäolo ja kirkkaus.

Katsoin tarkemmin karttaa ja hain keltaisia kohtia. Israel oli lähes pimeä, muutama valoläikkä näkyi siellä täällä. Meitä kehotettiin erityisesti rukoilemaan Israelin ja sen rajojen puolesta! Yllätyin kun Intiassa oli suhteessa yhtä paljon kirkkautta kuin Suomessa! Pieniä keltaisia länttejä näkyi ympäri maapalloa. Surullista, mutta suurin osa maapalloa oli sini-mustaa! Japani oli todella pimeä.

Kysyin mitkä osat Suomea ovat keltaisia. Suomen kartta "tsuumattiin" eteeni suurennettuna. Näin keltaista aluetta koko Pohjanmaan alueella (Etelä-,Keski-ja Pohjois-Pohjanmaa), osassa Pirkanmaata ja Keski-Suomea. Tämä alue ulottui idässä Jyväskylään. Siitä itärajalle, Oulun yläpuoli ja eteläinen Suomi oli järkytyksekseni yhtä sini-mustaa kuin Japani ja Etelä-Amerikan pimeimmät alueet! Pyhä Henki sanoi että Suomen uskovaisten on herättävä rukoilemaan, se on ainut apu!

Seuraavaksi minulle näytettiin Suomen rajat, raja-alue tuotiin lähemmäksi ja näin, että siellä seisoi enkeliarmeija. Ajattelin että hienoa, kunnes eteeni tuotiin Suomen kartta ensimmäisen maailmansodan ajalta. Siinä näkyi Suomen rajalla valtavan paksu aukoton enkeliarmeija.Tämä kartta vietiin pois ja nyt katsoin taas tätä nykyistä karttaa, jossa enkeleitä oli harvakseltaan. Suomen "lantion" kaaressa, noin Lieksan korkeudella, itärajalla ei ollut enkeleitä ollenkaan!

Ääni sanoi, että uskovaisten on ryhdistäydyttävä jatkuvaan rukoukseen. Se on ainut ase tähän aikaan! Uskovaisten rukous on Suomen turva, se ei tule muualta.

Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2015 08:07

*
Mietityttää mistä johtuu se rukoilemattomuus... Huolestuttavaa eikö ole?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Helmi 2015 08:57

Onko siis valtion rajoilla Jumalalle jotain merkitystä? Hän loi maailman yhdeksi palloksi. Miksi Hän haluaa pitää Suomen rajat sellaisina kuin ne nyt ovat? Olisiko meille todella pahempi asia olla osa Ruotsia tai Venäjää? Minulle Suomi valtiona ei merkitse juuri mitään. En voi rukoilla Suomen itsenäisyyden puolesta, koska Suomen itsenäisyys ei ole minulle yhtään tärkeä asia enkä tiedä onko se Jumalan tahto.

Tässä aiheesta yksi laulu, joka on aina jotenkin vaivannut minua: https://www.youtube.com/watch?v=WAoebLsSr-A

Mutta tietenkin on aina sitä parempi mitä enemmän maailmassa rukoillaan!
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Helmi 2015 11:09

Itse uskon, että suomen itsenäisyys on on ollut Suomelle suuri siunaus. Muutenhan meiillä menisi ttäällä yhtä hyvin kuin Venäjällä. Se miksi ollaan menty eu:hun ja kovaa kohti liittovaltiota, on seurausta suomen kansan synneistä. Ajat tulevat menemään huonommaksi ja menetettyä itsenäisyyttä (joka tapahtui eu:hun liittymisen myötä) ei tulla takaisin saamaan.

Kyllä Jumalan siunaus oli eri tavalla suomen yllä silloin kun oli edes jonkin näköinen Jumalan pelko ja moraali suomalaisilla. Hyvin huomaa, miten suomessa on kaikki asiat menneet huonommaksi, kun ollaan alettu luopumaan Jumalan kunnioittamisesta.

Tosi mun mielestä suomessa on asiat tosi hyvin, on yltäkylläisyys ja terveyden huolto Ym. pelaa silti tosi hyvin verrattuna Afrikkaan ja muihin kolmansiin maihin nähden. Ja jopa etelä-Eurooppaan nähden.

Kyllä mä kiitän niin Herraa siitä, että voin kotona olla lasten kanssa kodinhoidontuella ja lapsilisät tulee. Niillä saadaan paljon ruokaa ja mitä tarvitaan. Samoin kun hanasta tulee lämmintä vettä ja meillä on sisävessa, pesukoneet on ihan luxusta,niinkuin kaikki muukin sen päälle.

Ei täällä suomessa tarvii rukoilla, kun meillä on kaikki niin hyvin, kukaan ei Tuu tappaa meitä kun lähdetään kotonta ulos Ym. Edellämainitut asiat, hyvä työtilanne jne. Me eletään kun kuninkaat ja Se tuntuu olevan itsestään selvyys, vaikka Se onkin Jumalan suurta armoa ja laupeutta, joka voi olla silmänräpäyksessä pois.


Ihmisellä on taipumus olla näkemättä nenäänsä pitemmälle, ehkä jos nähtäis pidemmälle, rukoiltais enemmän ja itkettäis sitä, että mitä muilla ei oo, eikä sitä mitä meillä ei oo.
Lily
 

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Helmi 2015 11:27

Hyvä blogi ja Lily kirjoitti suloisia sanoja .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Helmi 2015 11:32

Toinen syy on ehkä Se, että meidän uskosta voi olla tulossa viihdekristillisyyttä. Ylistystä, korvasyyhysaarnoja, konsertteja, konferensseja Ym.

Uskosta alkaa tulemaan viihdettä joka antaa hyvää mieltä sieluun ja toimii arjen piristeenä.
Lily
 

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja JHK » 19. Helmi 2015 15:33

Onko siis valtion rajoilla Jumalalle jotain merkitystä? Hän loi maailman yhdeksi palloksi. Miksi Hän haluaa pitää Suomen rajat sellaisina kuin ne nyt ovat? Olisiko meille todella pahempi asia olla osa Ruotsia tai Venäjää? Minulle Suomi valtiona ei merkitse juuri mitään. En voi rukoilla Suomen itsenäisyyden puolesta, koska Suomen itsenäisyys ei ole minulle yhtään tärkeä asia enkä tiedä onko se Jumalan tahto.

Tässä aiheesta yksi laulu, joka on aina jotenkin vaivannut minua: https://www.youtube.com/watch?v=WAoebLsSr-A

Mutta tietenkin on aina sitä parempi mitä enemmän maailmassa rukoillaan!


Minä olen tässä samaa mieltä, maailma melskaa mitä melskaa, Herra pitää huolen omistaan. Kukaties olisi Suomen kansalle hyväksi joutua Venäjän vallan alle? Venäjä ei ainakaan hyväksy avioliiton halventamista, toisin kuin maamme hallitus. Kaikella on puolensa, Herra tekee kuten hyväksi näkee. Toki rauhan puolesta sopii rukoilla, siihen apostolitkin kehottivat.

En usko että Suomen kohtaloa ratkaisevat rukoilemattomuuden ohentamat enkeliarmeijat. Seisooko Venäjänkin puolella rajaa enkeliarmeija sitä suojelemassa? Vai onko Suomi jotenkin erityisen pyhä valtio? :roll:
JHK
 

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2015 16:35

*
"Viihdekristityt" eivät näe tosiasioita mikäli ei ole hyvin, täällä Suomessa. Viihdekristittyjä vaivaa hengellinen sokeus. Kyllä jokapäivä hätähuutoja nousetaan Jumalan korviin.

No yli vuosi sitten olin aktiivisesti eräässä fb-ryhmässä. Jaoin lohduttavia ja rohkaisevia sanoja siellä. Koska huomasin että siellä oli ahdistuneita ja väsyneitä uskovia niin siksi päätin lohduttaa ja rohkaista Jumalan sanoilla. Huomasin myös siellä oli uskovat jotka eivät jaksa lukea pitkää kirjoitusta niin päätin kirjoittaa lyhyesti lohduttamalla ja rohkaistamalla heitä. Sain niihen kehut niin ymmärsin että ne auttoi kyllä heitä.

Sinne on myös jätetty rukousaiheita niin kannoin itse rukoillen heidän puolesta. Huomasin hätäisiä rukousaiheita, lähes jokapäivä rukoiltaviksi. Itsemurhiin liittyviä aiheita oli siellä välillä. Niin ymmärsin että täällä Suomessa asiat eivät ole hyvin. Mutta huomasin myös että uskovat ovat väsyneitä rukoilemaan mutta sinnikkäästi rukoilevat silti.

Minä mietin auttaako sanaton huokailu Jumalan puoleen toisten asioiden puolesta jos ei jaksa rukoilla väsymyksen takia? :roll: Mutta surullista huomata että siellä katsotaan henkilöön kenen puolesta kannetaan rukoiltavaksi ja kenen puolesta ei kanneta rukoiltavaksi. Raamattu sanoo: 'Älä katso henkilöön, jos katsoo henkilöön, se syyllistyy myös syntiin'.

Raamatun mukaan kannetaan kuormat toistemme puolesta kunnes täytämme Kristuksen lain. Se on Kristuksen tahto että me kannamme kuormat rukoillen puolestamme.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2015 16:39

*
Rukoilemattomuus mietityttää vielä. Kantavatko viihdekristityt kuormat rukoillen toisten puolesta myös? Tuossa rukouspalstassa ei näy rukoilijoita kuin joskus niin alkaa mietityttää... Minä yleensä rukoilen taustaillen ja aina jätän kirjoittamatta tuossa rukouspalstassa. En tiedä muista...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Lily » 19. Helmi 2015 17:04

Onko uskovilla ylipäätään aikaa olla Jumalan kanssa? On työt, koti, perhe, harrastukset Ym. Luulen, että ajan käytön priorisointi myös vaikuttaa siihen ettei rukoilla.

Harvoin uskovat edes yhdessä ollessa rukoilevat, enemmän tehdään kaikkea muuta.
Monissa maissa jossa on hätä, uskovat käyttävät aikaa yhteiseen rukoukseen jopa tunteja.
Ehkä mekin vielä joskus, kun ajat huonontuu.

Uskovan rukous voi paljon kun Se on harras ja nehän ovat Jumalan alttarin edessä, Hän kuulee joka rukouksen ja varmasti myös huokauksen kun ihminen ei enää edes jaksa rukoilla.

Meidän olis tosiaankin todella tärkeetä kantaa toistemme kuormia.

Minustakin tuolla rukouspalstalla on hirmu hiljaista, voipi myös olla että suomalaisella sisulla yritetään selviytyä ja ihmiset ei paljon apua sielläkään pyytele, edes esirukousta...
Lily
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron