Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja Markareetta » 20. Helmi 2015 18:51

''
Hyviä ajatuksia, Vaisuliini.

Ap.t. 4:32
Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu;

1Piet. 3:8 Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä,
veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
Markareetta
 
Viestit: 209
Liittynyt: 17. Loka 2014 09:38

Re: Järkyttävä Suomen rukoilemattomuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Helmi 2015 19:10

*
Hali Markareetalle! :toghether:

Toinen juttu vielä mitä tänään koin...
Mie koin tänään kaksi asiaa syyksi. Fb:ssa oli silmiin pistävä rukoilemattomuuden profetia kehoitukseksi,
että tekisimme parannuksen siitä rukoilemattomuudesta, niin rukoilemattomuuden syy voi olla yksimielisyyden
puute, mikäli estää toimimasta Jumalan tahdonmukaista elämää sydämet vihmottuina puhtaaksi ja liittää kädet
yhteen ilman vihaa ja epäilystä ja rukoilla yksimielisesti. Toinen syy johtuu rukoilemattomuudesta, se on hyväksyttävästi läpimennyt homoliitto. :shock: :(

Minä olen valmis muutokseen ja parannukseen ottamalla uskonaskel vastaan, en tiedä muista uskovista. Koska olemme toistemme jäseniä ~ Kristuksen ruumiissa. Minä jäsenenä tarvitsen teitä siihen muutokseen ja parannukseen, niin Suomen itsenäisyys terveellä pohjalla säilyy, samoin hengellinen hyvinvointi koskien Jumalan tahtoa avioliittoon nähden.
Minä-keskeisyys puolestamme saa unohtaa, siksi olen valmis muutokseen ja parannukseen ~ tukien ja kantaen kuormat toistemme puolesta, kunnes Kristuksen laki täyttyy.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron