Kahdenlaiset uskovat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kahdenlaiset uskovat

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Helmi 2015 16:48

*
Hauskinta mitä ikinä luin äsken kun fb:ssa heitin kysymyksen 'mitä järjenpäät mahtaa olla? Mitä ne ovat?' Niin eräs uskonsisko vastasi tuohon: 'Ymmärtäisin, että kun ihminen yrittää selittää kaikkeutta järjellä, ilman Jumalaa ja Jumalan ihmetekoja. Ihminen ilman Jumalaa on kuin kärpäsen henkäys maailmankaikkeudessa.' Kärpäsen henkäys :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kahdenlaiset uskovat

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Helmi 2015 20:59

Aamu-Usva kirjoitti:Järjen päätelmät ovat huonoja vain kun ne ovat Jumalan tuntemista vastustavia. Minä uskon että järkeä tulee käyttää, mutta Jumalan tahdon tulee hallita myös järkeämme. Tuosta viikonlopun srk-työstä pitäisi kyllä Jumalan on kyllä ulkopuplisen vaikea mennä sanomaan suuntaan tai toiseen. Sapattiin ei voi vedota koska sapattinakin tulee tehdä hyvää. Alamaisuus miehelle olisi yksi syy jäädä menemättä tai se jos kokee sen uuvuttavana eikä voi iloiten mennä. Iloista antajaahan Jumala rakastaa :-D


No mä kuitenkin olin kahtena päivänä lasten hiihtolomaleirin keittiöllä ja kaikesta väsymyksestä huolimatta tulin noista päivistä ja tehdystä työstä erittäin siunatuksi :) Kymmeniä lapsia innolla mukana ,paljon uskosta osattomienkin perheistä.Aivan mahtavaa :) Sen verran väsähdin että otin eilen illalla parin tunnin "nokoset" ja sitten meinaskin yö mennä vähän plörinäksi, mutta tästäkin työpäivästä on kunnialla selvitty,kiitos Herralle :thumbup:
systeri
 

Re: Kahdenlaiset uskovat

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Helmi 2015 21:00

Ja mies tuskin huomasi poissaoloani...keskittyi niin tiiviisti urheiluun :)
systeri
 

Re: Kahdenlaiset uskovat

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Helmi 2015 21:23

Ihanaa että meni noin mukavasti! :thumbup:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa