Professori Matti Leisola radiorockin haastattelussa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Professori Matti Leisola radiorockin haastattelussa

ViestiKirjoittaja toni t » 30. Tammi 2015 20:18

Mattia haastatellaan korporaatiossa noin tunnin verran mm evoluutioteoriasta, luomisesta ja maailman iästä jne.... Haastattelu oli todella mielenkiintoinen. Tässä linkki - etsi sivulta otsikko: http://www.radiorock.fi/#!/podcast - "Emeritusprofessori Matti Leisola: Tiedemiehet eivät varmoja evoluutioteoriasta"
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Professori Matti Leisola radiorockin haastattelussa

ViestiKirjoittaja tanu » 30. Tammi 2015 23:44

Juuri kuuntelin tuon nauhoitteen.

Ihailtavan rauhallisesti, juurta jaksain ja kiihtymättä Leisola jaksoi vastailla toimittajien kysymyksiin.
Hienoa että on tuollaisia uskovia, pitkän uran tehneitä tiedemiehiä, joilla ei mene sanat sekaisin ja sormi suuhun minkään kysymyksen edessä.(kiitos Herralle!)
Valitettavasti vaan ei tuntunut kumpikaan toimittajista ymmärtävän mitä Leisola yritti selittää.
Toivottavasti joku etsikkoajassa oleva kuuntelija otti jotakin vastaan.

Tämä maailma on ihan daswinismin ja evoluutioteorian aivopesemä.

Mutta onneksi Jumala silti voi muuttaa jakaisen ihmisen. Ja onneksi jokainen saa etsikkoaikoja, että
voi suurinkin epäilijä otollisella ajalla ottaa Totuuden vastaan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori Matti Leisola radiorockin haastattelussa

ViestiKirjoittaja paa » 31. Tammi 2015 19:11

Olikohan joskus vuosi tai kaksi sitten Radiorockissa puhumassa samasta aiheesta ihminen, en nyt muista kuka enkä ole ihan satavarma oliko just radiorock vai joku toinen vastaava, no kuitenkin.. alkoi ottaa niin nuppiin ne radiojuontajat, jotka yrittivät olla muka hauskoja "nokkelilla" kommenteillaan ja koittivat pilkata haastateltavaa jne. Oli kuitenkin mahtavaa kun tämä haastateltava vastaili leppoisasti kysymyksiin, ei piitannut toimittajien näpäytyksistä eikä ärsyyntynyt :thumbup: Vielä kun itse oppisi käyttäytymään noin; mun ei tarvi kun lukea yksi "pidän uskovia älyllisesti typerinä" -kommentti joltain keskustelupalstalta niin alkaa raastamaan typerät ihmiset :oops:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Professori Matti Leisola radiorockin haastattelussa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Helmi 2015 17:12

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa