"taivaskävijä"ei käynytkään Taivaassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

"taivaskävijä"ei käynytkään Taivaassa

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 17. Tammi 2015 13:33

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201501 ... 7_ul.shtml :( :( :(

Mutta tuonhan jo melkein kaikki eläväs uskos olevat tietävät että helvetti/taivasnäyt ovat aina erilaisia ja eivät pidä koskaan yhtä.. Voisin melkein lyödä vetoa että samoja näkyjä on kirjoitettu tähän tapaan.. "kävin taivaassa, näin allahin ja Muhammadin..jne" ja "Kävin kuoleman rajalla..näin siellä Buddhan.-." jne..
pehmytpusu777
 

Re: "taivaskävijä"ei käynytkään Taivaassa

ViestiKirjoittaja paa » 18. Tammi 2015 14:26

Eikö kukaan suhtautunut skeptisesti 6-vuotiaan juttuihin.. lapsilla voi olla aika värikäs mielikuvitus.

Hyvä että hän itse painottaa sitä, että Raamatussa on ainut totuus mitä ihminen tarvitsee. Tässäkin taas näkee kuinka joillain on valtava halu etsiä Jumalaa ja totuutta kaikkialta muualta paitsi Jumalan omasta ilmoituksesta meille.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: "taivaskävijä"ei käynytkään Taivaassa

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 18. Tammi 2015 14:33

Sekin on muuten kumma juttu että mikä tahansa muu "hengellisyys" ja "jumala" kelpaa mutta ei raamatun Jeesus! Kun Herraa Jeesusta tarjotaan se on kuin punainen vaate härälle tai avanto kissalle tai kuiva hiekkakasa kalalle.. :( "Eieieieiei..ei tätä..mitä tahansa muuta mutta EI EI tätä.." Kaikki epämääräiset opmanpään tuottamat "jumalat" käyvät kaupaksi kuin veri itikoille lapis mutta Totuus ei kelpaa.. silloin kun sitä' tarjotaan.. alkaa heti tuo äsken kuvattu kiemurtelu.."mitä tahansa muuta..mutta ei tätä.."
pehmytpusu777
 

Re: "taivaskävijä"ei käynytkään Taivaassa

ViestiKirjoittaja Janne » 18. Tammi 2015 18:38

Minusta tämän uutisen mahtava juttu oli pojan rehellisyys. Hieno ja rohkea poika!

Vaatii melkoisesti sisua lähteä oikomaan noin vanhaa asiaa kun ajatellaan miten levinnyt kirjakin on ollut. Tässä olisi mallia itse kullekin.
Uskon että pojallakin on helpottunut olo kun on saanut tämän asian pois sydämeltään. Totuus tekee vapaaksi!

1. Johanneksen kirje 2
4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron