Vastaukseni Emil Antonille

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2015 11:38

JHK: Toin jo aikaisemmin esille sen mitä Alberto Rivera on tuonut esille RKK:n suunnitelmista jo 70-80 luvuilla ja se on tarkasti toteutunut. Bouffard sanoi, että Alberton tiedot on pyyhitty pois RKK:sta ja hänelle luultavasti tehdään samoin. Kun tietää millainen murhajärjestö RKK on ja mitä se on tehnyt historiassa, niin Riveran tai Bouffardin tietojen poispyyhkiminen ei ole sille mikään ongelma.

Jokainen uskokoon mitä haluaa. Riveran ja Bouffardin sanoma on tosiasioiden valossa täysin uskottava. RKK:n koko perustus perustuu valheelle. Minä en usko valheellista järjestelmää, mutta uskon Raamatun Jumalaan sekä Jeesuksen opetuslasten todistusta, jotka puhuvat ja kertovat totuudesta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja JHK » 19. Tammi 2015 17:33

Kukin toki uskoo mitä tahtoo, mutta on absurdia puhua "todisteista", kun mitään todisteita ei ole, vain syytöksiä. En kehtaisi puhua "luotettavasta tiedosta", kun Bouffardin tarina on täysin vapaa päivämääristä, opiskelupaikoista ja työpaikoista - hän on kuin auto, jonka osista on viilattu pois sarjanumerot, jotta minkään väitteen alkuperää ei ole edes teoriassa mahdollista tarkistaa.

Vatikaanilla ei ole mitään tarvetta poistaa tietoja Bouffardista, koska käytännössä Bouffard itse suojelee vatikaania salaamalla tiedot, joiden avulla hänen tarinansa voitaisiin vahvistaa. Lisäksi tuorein Bouffard-juttu taitaa olla vuodelta 2010, ja suurin osa lähteistä 6-8 vuotta vanhoja - mikä lie syynä tähän, hän on varmaan vankina kuun pimeällä puolella natsien lentävässä lautasessa.
Viimeksi muokannut JHK päivämäärä 19. Tammi 2015 18:39, muokattu yhteensä 2 kertaa
JHK
 

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja Blum » 19. Tammi 2015 18:27

Peräänkuulutan edelleen lähdekritiikkiä. Jokaista hyvältä kuulostavaa lähdettä ei tule käyttää vain siksi, että se voisi tuoda mielenkiintoisia lisiä kritiikkiimme. Jos sitten onkin niin, että tuo lähde on vain keksitty juttu, olemme mahdollisesti huolimattomuudellamme tulleet aiheuttaneeksi paljon pahaa. Tällöin tulee tehdä parannus, mutta sekään ei poista elämästämme meidän suurta vastuutamme omista sanoistamme, joita yleensä ottaen esitämme. Parannus ja erehtymisen myöntäminen ovat ikään kuin lääke, huolellisuus, varovaisuus ja lähdekritiikki taas ennaltaehkäisyä.
Blum
 
Viestit: 217
Liittynyt: 17. Syys 2014 00:02

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2015 19:35

Blum:

Kun tiedän millaisia tekoja RKK on tehnyt historiassa ja yhä tekee ja sen kuinka esim. Alberto Riveran todistus jo 70-80 luvulta on ousnut oikeaan koskien RKK:n suunnnitelmia, niin en voi pitää Riveraa huijarina, vaan Jeesuksen opetuslapsena, jonka RKK:n portto ja peto murhasi sekä on sen lisäksi poistanut hänet tiedostoistaan. Näin RKK tekee jokaiselle katoliselle, joka uskaltaa paljastaa RKK:n todelliset kasvot. Kaikkia ei varmasti poisteta tiedostoista, mutta jokaista heistä mustamaalataan ja heistä valehdellaan.

Riveran todistukset RKK:sta ovat osoittaneet sen, että hän puhunut totta RKK:sta.

Asettamalla Riveran ja Bouffardin kyseenalaiseksi tai syyttämällä heitä huijareiksi osallistuu ja hyväksyy RKK:n saatanalliset synnit ja juonet, ainakin koskien näitä miehiä ja heidän todistuksiaan.

RKK:n tavoite ja päämäärä on saada ihmiset pois totuudesta uskomaan katolisia valheita on sitten kyse perimätiedosta tai ihmisten mustamaalaamisesta. Tähän kelkkaan Herraan Jeesuksen opetuslapsi ei saa lähteä mukaan, eikä tukea sitä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2015 19:59

Emil Anton on vastannut minulle osaan 2. Emilin vastauksen voi lukea hänen sivultaan Pentti Heiskan kirja-arvion kommentointiosasta. Emilin vastaukset olivat sen verran Raamatun sanan totuudesta poikkeavia, että niihin on syytä ottaa kantaa edelleen julkisesti. Tutki ja koettele kirjoitukseni Raamatun sanan avulla rukouksen kera.

Kyse ei ole taistelusta lihaa ja verta vastaan, vaan katolisen kirkon petoksen paljastamisesta, joka tulee huipentumaan ekumenian kautta antikristuksen tunnustamiseen sekä hyväksymiseen. Kirjoitukseni ei kuitenkaan käsittele pelkästään petosta ja eksytystä, vaan asettaa sen rinnalle Raamatun sanan totuuden sekä Herran Jeesuksen sovitustyöhön perustuvan pelastuksen, joka on Jumalan armoa uskon kautta Herraan Jeesukseen.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/vastaus ... ille3.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja Blum » 19. Tammi 2015 22:15

Asettamalla Riveran ja Bouffardin kyseenalaiseksi tai syyttämällä heitä huijareiksi osallistuu ja hyväksyy RKK:n saatanalliset synnit ja juonet, ainakin koskien näitä miehiä ja heidän todistuksiaan.


Mielestäni tämä on käsittämätön väite. Itse en ota kantaa tällä hetkellä siihen, ovatko Rivera ja Bouffard puhuneet totta. Tapanani on koetella se, mitä minulle sanotaan, ja voisi todeta, että minulla on meneillään tällä hetkellä koettelu Riveran ja Bouffardin suhteen. Minun mielestäni väitteet voivat olla kyseenalaisia niin kauan, kunnes niiden tueksi esitetään hyviä perusteluja.

Minusta JHK on tuonut esille ajattelemisen arvoisia seikkoja ja kysymyksiä kyseessä olevasta aiheesta. Ne ovat saaneet ainakin minut miettimään näiden asioiden todenperäisyyttä. Pohtikoon kukin tahollaan sitä, miten eri osapuolten perusteet ja argumentit vaakakupissa asettuvat.

On ikävää jälleen joutua todistamaan sitä, että eteeni (jos ymmärsin oikein) asetetaan syytteet katolisen kirkon hyväksymisestä. Toivon todella, että tällä foorumilla ymmärrettäisiin yksi asia. Jos minun mielestäni jokin argumentti, jota käytetään katolista kirkkoa vastaan, on huono, se ei vielä millään muotoa tarkoita sitä, että minä kannattaisin katolista kirkkoa tai hyväksyisin sen. Kyse ei ole ollenkaan samasta asiasta. En sulje pois niiden hyvien argumenttien olemassaoloa. Päinvastoin, toivon edelleen, että juuri ne saisivat tuoda laadukkuutta keskusteluun yhä enemmän.
Blum
 
Viestit: 217
Liittynyt: 17. Syys 2014 00:02

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2015 22:41

Blum:

Jos luit kirjoitukseni tarkasti niin sanoin: Asettamalla Riveran ja Bouffardin kyseenalaiseksi tai syyttämällä heitä huijareiksi osallistuu ja hyväksyy RKK:n saatanalliset synnit ja juonet, ainakin koskien näitä miehiä ja heidän todistuksiaan.

Jos uskoo RKK:n valheita koskien Riveraa, Bouffardia ja monia muita ex-katolisia, niin silloin osallistuu ja hyväksyy näihin ihmisiin kohdistuvat RKK:n saatanalliset valheet. Kyse ei siis ole siitä, että tarkoitin että uskoisit ja hyväksyisit koko RKK:n systeemin ja opin.
On hyvä tässä kohden ottaa esille muutama RKK:n pimeä puoli.

RKK:n sisällä on ollut pappien keskuudessa laajamittaista pedofiliaa useiden vuosisatojen ajan. RKK on kirkon korkeinta johtoa myöten toistuvasti pyrkinyt kieltämään ja salaamaan RKK:n pedofilian synnit. Kun ne tulivat ilmeiseksi ja niitä ei voitu enää salailla, niin katolinen kirkko on myöntänyt ne ja pyytänyt anteeksi.

Tähän moni voi sanoa, että katolinen kirkko katuu näitä virheitään. Kuten kävi edellä ilmi, niin katolinen kirkko salasi ja vähätteli pedofilian syntejään ja katui vasta sen jälkeen kun tapaukset ovat vyöryneet kaikkialla maailmassa laajassa mittakaavassa yleiseen tietoisuuteen. Raamatun opetuksen mukaan pedofilian syntiä ei saisi edes harjoittaa. Samoin jokaisen todellisen uskovan tulisi paljastaa ja tuomita pedofilia heti saman tien, eikä piilotella ja vähätellä sitä kuten katolisen kirkon johto ja papit ovat tehneet.

Katolisen kirkon katumus asiassa ei ole aitoa ja oikeata, sillä jos tietää jonkin olevan väärin ja siitä huolimatta tekee ja salailee sitä ja sanoo katuvansa vasta sen jälkeen kun jää kiinni siitä, niin sellaisen katumus ei ole Raamatullista katumusta. Tällainen ihminen myös varmasti jatkaisi vääryyden tekemistä ellei hän jäisi siitä kiinni. Raamatun opetuksen mukaan synti tulee hylätä heti ja välittömästi, vaikka siitä ei jäisikään koskaan kiinni ihmisten silmissä.

On tunnettu tosiasia kuinka katolisten nunnien keskuudessa nunnat ovat tappaneet synnyttämänsä lapset. RKK nunnat ja munkit ovat luostareissa harrastaneet mitä kauheimpia seksisyntejä.

Yhä edelleen RKK:n kädet ovat ihmisten veren tahrimat. RKK:n verityöt eivät ole vain historian jäänne tai muisto. Paljon muutakin voisi kirjoittaa, mutta jääköön tällä kertaa tähän.

Minä en luota RKK:n tiedonantoon, sillä koko sen perustus ja oppi perustuu valheeseen ja petokseen. Luulen että tämä riittää minun osaltani koskien sitä miksi en luota RKK:oon.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja Blum » 19. Tammi 2015 22:46

Jonkin valheellisuus ei tehne automaattisesti kaikesta tämän jonkin vastaisesta totuutta. Valheen on mielestäni mahdollista päästä soluttautumaan kummallekin puolelle.
Blum
 
Viestit: 217
Liittynyt: 17. Syys 2014 00:02

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2015 23:14

Blum kirjoitti:Jonkin valheellisuus ei tehne automaattisesti kaikesta tämän jonkin vastaisesta totuutta. Valheen on mielestäni mahdollista päästä soluttautumaan kummallekin puolelle.


Tämä on totta rakas veliseni. Minäkin olen erehtynyt ja tehnyt parannusta kuten on tehnyt moni muukin uskova. Kun on kyse RKK.sta on kyse kierosta ja kavalasta järjestelmästä, joka perustuu petokseen ja elää petoksesta ja se pyrkii puolustamaan itseään petoksen ja valheen kautta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Vastaukseni Emil Antonille

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Tammi 2015 23:59

en ota tähän itse aiheeseen kantaa ,mutta tuo katolisuus ja se kirkko ja etenkin siellä pääpaikalla .Mitä hyvää siinä systeemissä on ?? itse en ole vielä löytänyt mitään ,mutta jos joku viisaampi kertoo.
Itselle se on paikka ,jossa yhdestä ihmisestä vuorollaan tehdään epäjumala ,jota montamiljoonaa käy kumartamassa kuin Jumalaa.Raamatun henkilöt ,joissa Jumalan Henki on ovat aina olleet hyvin tarkkoja siitä ,että heitä ei saa kumartaa ja ei missään olosuhteissa vaan kunnia ja kumarrus kuuluu aina Jumalalle tehdä ,kuten myös enkelitkin tekevät.

Mitä kaikkea muuta pahaa siellä pääjehujen paikalla tapahtuu ?? Lista lie loputon .
Näin aikoinaan Paavin valinnasta näyn ja siinä näyssä sen pääpaikan ,josta savu lähtee piipusta.Sen edesssä maassa oli kolmion muotoinen likaviemärin kansi .Se hyvin kuvasi sitä kolminaisuusoppia ,jota siinä "firmassa harrastetaan ja saasta kuvastaa sitä hyvin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron