Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Marras 2015 16:57

*
Kiitos Lilylle linkistä. Tosi hyvä kirjoitus joka pani miettimään saammeko nähdä tai kuolemme ennen Jeesuksen päivää. Raamatun mukaan elämme vai kuolemme, olemme silti Jeesuksen omia.

Me saamme olla aitiopaikalla näkemässä, miten Isä toteuttaa suunnitelmiaan tässä viimeisessä ajassa. Sen keskellä meitä kehotetaan olemaan rohkeita ja nostamaan päämme.


Luulen että Jumala ei varmaan anna minun nähdä Jeesuksen päivää koska Jumala on jo antanut minun nähdä paljon asioita niin siksi Jumala ei halua että ylpistyisin näkemästä.

Ajatus Jeesuksen päivästä on aika kiehtovaa. Entä sinä? Onko sinusta Jeesuksen tulopäivä kiehtova juttu? Jos eläisin siihen asti kun Jumala sallii niin silloin nostaisin pääni katsoakseni Jeesuksen tuloa. :)

Room. 14:8 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7936
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Helmi 2016 18:06

"Eduskunta hyväksyi uuden avioliittolain vaatimat muutokset – näin kansanedustajasi äänesti"

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... ti/5743814

"Eduskunta on hyväksynyt uuden avioliittolain vaatimat muutokset muihin lakeihin. Taustalla on eduskunnan joulukuussa 2014 hyväksymä kansalaisaloite tasa-arvoisesta avioliittolaista.

Niin sanotut liitännäislait hyväksytiin eduskunnassa äänin 106-42. Poissa oli 51 kansanedustajaa.

Puolueista kokoomus, vihreät, vasemmistoliitto ja RKP äänestivät odotetusti liitännäislakien hyväksymisen puolesta. Myös paikalla olleet SDP:n edustajat äänestivät yhtä lukuunottamatta hallituksen esityksen mukaisesti.

Kaikki hallitusryhmien edustajat eivät poikkeuksellisesti tukeneet hallituksen esitystä.

Perussuomalaisista jopa 24 kansanedustajaa äänesti hallituksen esitystä vastaan, kolme edustajaa äänesti liitännäislakien puolesta.

Poissa oli kymmenen perussuomalaista edustajaa. Heidän joukossaan muun muassa asian eduskunnalle vastentahtoisesti lokakuussa esitellyt oikeus- ja työministeri Jari Lindström. Perussuomalaiset vastustivat yhtä lukuunottamatta kansalaisaloitetta oppositiossa viime vaalikaudella.

Myös keskustan eduskuntaryhmässä äänet jakautuivat. Liitännäislakien puolesta äänesti 22 edustajaa, eri mieltä oli 12 edustajaa. Poissa oli 15 keskustan kansanedustajaa.

Kristillisdemokraatit vastustivat odotetusti yksimielisesti uuden avioliittolain liitännäislakeja.

Avioliittolain edellyttämiä lakimuutoksia on poikkeuksellisen paljon.

Lakimuutoksien jälkeen muun muassa rekisteröidyn parisuhteen voi muuttaa ilmoituksella avioliitoksi ja uusien parisuhteiden rekisteröinnistä luovutaan. Transseksuaalin sukupuolen vahvistamisesta annetusta laista puolestaan poistetaan edellytys, jonka mukaan sukupuolen vahvistamista pyytävä henkilö ei saa olla avioliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa.

Laki sukupuolineutraalista avioliitosta astuu voimaan maaliskuussa 2017, niin myös siihen liittyvät liitännäislait."


Kuvassa Suomen eduskuntatalo:

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Huhti 2016 15:49

Ilm. 18:

4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

..................................

4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: te. minun kansani, lähtekäät ulos hänestä, ettette hänen synneistänsä osallisiksi tulisi, ettette myös jotakin hänen vitsauksistansa saisi. Biblia.






"Norjan kirkko hyväksyy samaa sukupuolta olevien parien vihkimisen"

http://yle.fi/uutiset/norjan_kirkko_hyv ... en/8803194

"Norjan kirkko muuttaa käsitystään avioliitosta.

Norjan kirkon ylin päättävä elin on hyväksynyt homoparien kirkollisen vihkimisen, kertoo Norjan yleisradioyhtiö NRK.

Kirkolliskokouksessa samaa sukupuolta olevien parien vihkimisen puolesta äänesti 88 edustajaa, kun 32 äänesti vastaan.

Norjassa on kiistelty vuosien ajan avioliiton käsitteesta ja avioliiton muuttaminen sukupuolineutraaliksi on nostattanut kovaa vastustusta. Sukupuolivähemmistöjen edustajat ovat iloisia ratkaisusta.

Trondheimin kirkolliskokouksessa puhui mm. 21-vuotias Kai Steffen Østensen.

– Unelma on käynyt toteen. Olen oppinut, että kaikki ovat Jumalan lapsia, mutta aina en ole kokenut niin. Joskus olen kuullut ikään kuin kaikuja koulun käytäviltä. Sellaista kuin "pirun homo". Nyt voin itsekin mennä naimisiin kirkossa. En ole erilainen. Olen ihminen, joka rakastaa toista ihmistä, Østensen puhui kirkolliskokouksessa."



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Huhti 2016 20:21

Nyt alkaa olla sellaista menoa jo ilmassa ristilippujen alla ,että .....katsotaan kuin käy.Suunta on annettu.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Huhti 2016 08:45

*
Niin... no minulle tuli ajatus. En osaa sanoa tuliko se itseltäni. Ehkä varmaan itseltäni... Niin haluaisin kysyä onko asia totta mitä ajattelin että ihmisten asettama laki ei koskaan pysy pystyssä. Se itsestään raukeaa ja kaatuu, siis jonkuna päivänä. Suomen kansa ja ehkä myös koko maailman kansa tulee katsomaan ihmetellen sitä ja alkaa ymmärtämään ja katumaan kans. Sellainen ajatus tuli minulle. :oops: Voisitko koetella tätä?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7936
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja onefortruth » 12. Huhti 2016 11:25

Ei sille voi mitään. Laittomuuden pitää näköjään nyt sitten tapahtua ja tulla valtaan. Pidetään me huoli omasta vaelluksestamme ja pää pystyssä.
Adressia ei voitu viedä eduskuntaan puoleen vuoteen äänilaskennan jälkeen, en tiedä koska sen pitäisi sinne tarkalleen mennä, Pasi Turunen jotain tilannepäivitystä siitä kertoi.
Pidetään me siitä kiinni, mikä on totuus. Tiedän, että kyseiset lakimuutokset johtavat hyvinkin siihen, että suut pyritään tukkimaan vastaansanojilta.
Ihmettelen mä vaan tätä maailmaa...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja roosa » 12. Huhti 2016 16:30

Johanneksen ilmestys 22

11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. (Raamattu 1933/38)

Kyllä tämä maailmanmeno vain hullunee tässä loppua kohden. Kyllä alkaa ihmisten syntimitta olla varmaankin täynnä Jumalan mittarissa ja tuomiot ovat tulossa, rangaistus siis. Itse ajattelen, että rangaistukset ovat jo alkaneet; taloudellinen ahdinko maassamme, valtava maahanmuutto viime vuonna, joka kohta varmaan taas alkaa uudestaan. Ja lisää raippaa on tulossa.

Tämän kaiken pitää silti tapahtua Jumalan käsikirjoituksen mukaan, ennen Jeesuksen tuloa. Nostakaamme siis päämme, vaikka ei tämä niin helppoa ole tätä menoa aina seurata.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Huhti 2016 16:34

Minulle sydämmestä nousee kysymys ja monta kertaa.....Vertaa sitä Suomea ,jolloin Laki asetettiin ja Suomen Pyhyyttä ja ojentautumista silloin ....pidä se vertailukohtana ja etsi vaikka tietoa noista Suomen alun Pyhistä päivistä ja vertaa sitä nykyhallitukseen/eduskuntaan niin ......äkkiä huomaa sen ällistyttävän eron jos katsotaan uskon kannalta....kuin yö ja päivä.
Entäpä vaikka mtv3 uutisotsikot ja vertaa niitä ja sitä mennyttä aikaa.Suomessa tehdään surmia entistä raaemmilla tavoilla ,eikä kukaan korvaansa lotkauta..on kuin säätilaa katselisi.

Vangeille annettiin ennen kovennettua pakkotyötä ,jotta rangaistus tuntuu kuten sen pitääkin tuntua.Nyt sovitellaan pantaa jalkaan ja toivottais olevan kotona ja jos ei ole niin puolen kaupungin poliisit etsii kun vanki on ollut tuhma ...ehkä ilta tikkari jää pois rangaistuksena ja piirrettyjä ei saa katsoa .
Ylijohtaja sanoi kirkkain silmin tv ssä ,että kun monet vangit siirretään kotiin niin rahaa säästyy ...ha hah haa ja ihan oikeesti tämmöistä hulluuuta tapahtuu.

Tuo porukka raiskaus ,jossa nainen raiskattiin keskellä kirkasta päivää........lieventävä asianhaara oli ,että kyseinen raiskaus oli saanut media huomiota ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tähän kohtaan keventävää musiikkia ........... Sanat eivät riitä kertomaan.(kiitos)

Ei siis ihme sinänsä vaan Raamatun teksti paljastuu millilleen paikkansa pitäväksi.....tältäkin osin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Huhti 2016 11:47

Mr Kerimäki kirjoitti:Minulle sydämmestä nousee kysymys ja monta kertaa.....Vertaa sitä Suomea ,jolloin Laki asetettiin ja Suomen Pyhyyttä ja ojentautumista silloin ....pidä se vertailukohtana ja etsi vaikka tietoa noista Suomen alun Pyhistä päivistä ja vertaa sitä nykyhallitukseen/eduskuntaan niin ......äkkiä huomaa sen ällistyttävän eron jos katsotaan uskon kannalta....kuin yö ja päivä.
Entäpä vaikka mtv3 uutisotsikot ja vertaa niitä ja sitä mennyttä aikaa.Suomessa tehdään surmia entistä raaemmilla tavoilla ,eikä kukaan korvaansa lotkauta..on kuin säätilaa katselisi.

Vangeille annettiin ennen kovennettua pakkotyötä ,jotta rangaistus tuntuu kuten sen pitääkin tuntua.Nyt sovitellaan pantaa jalkaan ja toivottais olevan kotona ja jos ei ole niin puolen kaupungin poliisit etsii kun vanki on ollut tuhma ...ehkä ilta tikkari jää pois rangaistuksena ja piirrettyjä ei saa katsoa .
Ylijohtaja sanoi kirkkain silmin tv ssä ,että kun monet vangit siirretään kotiin niin rahaa säästyy ...ha hah haa ja ihan oikeesti tämmöistä hulluuuta tapahtuu.

Tuo porukka raiskaus ,jossa nainen raiskattiin keskellä kirkasta päivää........lieventävä asianhaara oli ,että kyseinen raiskaus oli saanut media huomiota ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tähän kohtaan keventävää musiikkia ........... Sanat eivät riitä kertomaan.(kiitos)

Ei siis ihme sinänsä vaan Raamatun teksti paljastuu millilleen paikkansa pitäväksi.....tältäkin osin.


Näin on.

Suomenkansa on kulkenut kauaksi Herrasta, ei enää presidentit rukoile, eikä valtaapitävät pidä esille Jumalan sanaa.

Rukoukset ovat vaienneet kansalaisilta ja sitä mukaa myös toivo Jumalan avusta ja rakkaudesta on varastettu kansalaisilta. Se lohdutus ja tieto, mikä uskovalla on siitä että Jumala näkee, kuulee ja on kanssamme on VALTAVA voimavara hyvinä ja huonainakin päivinä. Se on viety nyt kansalta kun sen tilalla on evoluutio -uskomusjärjestelmä sekä tiede.

Uskosta osattomat luulee (haaveilee) , että tiede olisi tehnyt tyhjäksi Raamatun sanan ja kaikki uskovat valheet evoluutiosta ja häpeävät Jeesuksen nimen mainitsemistakaan.

Lisää tarvittaisiin puhetta evoluutio uskontoa vastaan , sillä tämä on täysin naurettava ja täysin uskomista vaativa maailmankatsomus, ja mahdollistaa Jumalan unohtamisen ja sivuttamisen.

Evoluutio -uskomus ja tieteestä Jumalan tekeminen, on yksi pääsyy siksi miksi kansakunta on vaeltanut kauas Herrasta. Samoin kun Pol-potin ja natsien aikana evoluutio uskomus mahdollisti hirmuteot, samoin se myös meidän aikanamme mahdollistaa iljettäväien syntien hyväksymisen.

On myös surullista kuinka uskovat tai Jumalasta kiinnostuneet, ovat ulkoistaneet Raamatun opiskelunsa ja jumalsuhteensa kaikenmaailman valheopettajille ja eksyttäjille, he kuuntelevat jotain mieleistään saarnaajaa ja mitä hän heille latelee, eivätkä itse etsi Jumalaa ilman muita välimiehiä kuin Jeesus Kristus. Näin ei itse tarvitse lukea Raamattua eikä olla suhteessa Jumalaan, sillä se on ulkoistettu jollekkin saarnamiehelle ja unohdetaan henkilökohtainen suhde Herraan.

Tämmöisiä syitä on mielestäni taustalla siinä , että myös tasa-arvoton avioliitto esitys meni lävitse.

Uskon, että moni äänesti sen puolesta ja tukee sitä koska on vihainen siitä, että Jumalan sana saa heidän olonsa tuntumaan syntiseltä, heidän omatuntoansa kolottaa kun he saavat trakun käteen tai kuulevat evankeliumin, ja tuo syyllisyys on Jumalan aikaasaamaa kolotusta ihmisen omassa tunnossa ja he vihaavat sitä ja tahtovat hiljentää kaikki lähteet, jotka saavat tuon ikävän omantunnon äänen soimaamaan.

Vaikka tuo ääni on todellisuudessa pelastuksen ja toivon ääni sillä siihenkin on lääke, Jeesus Kristus joka kantoi syntimme ja hiljentää syytökset maksamallaan hinnalla.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Tasa-arvoisen avioliittolain menestys

ViestiKirjoittaja markku » 19. Huhti 2016 12:20

Hyvä Jumala armahtakoon nukkuvaa kristikuntaa. suola estää mätänemisen jos myös pahuuden esiintulon. missä se suola on. tehkää homojen eteen yhtä paljon työtä heidän sielujensa pelastumiseksi kuin olette kuukausikaupalla keränneet nimiä vai ettekö edes usko että he voivat muuttua. . se on kyllä ihan oikea aloite mutta minun Jumalani on sama kuin oli Joonalla. ei pennin pyörylää ja matkakaan ei maksanut penniäkään ja 200000 ihmistä tuli uskoon ja teki parannuksen. Jumala sanoi suuttuneelle joonalle he EIVÄT TIEDÄ KUMPI KÄSI ON OIKEA JA KUMPI VASEN , se on saatanan pettämän ihmisen sokeus. meidän tehtävä on avata sokeitten hengellisesti silmät vai kuka siellä sydämessä oikein asuu kun siitä ei kenelläkään kerrota suurin osa tekee näin. Missä synti on suureksi tullut siinä ARMO ON YLENPALTTIseksi.leonard ravenhill kirjoitti vika yleismaailmaaliseen rappeutumiseen ei ole televisiossa ja radiossa se on seurakunnassa joka on menettänyt suolansa. ja tähän minä sanon täydellisesti aaaaaamen1
markku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa