Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja Blum » 26. Marras 2014 18:26

Koin, että vielä ennen perjantain äänestystä minun tulisi ottaa kantaa asiaan. Tein sen kommentoiden Jari Tervon blogikirjoitusta avioliittolaista ja kristityistä. Kirjoituksessa vastaan uuden avioliittolain tukemiseksi käytettyihin yleisiin huonoihin perusteisiin ja pohdiskelen kristityn asemaa yhteiskunnassa: tulisiko kristittyjen pyrkiä tekemään kristillistä lainsäädäntöä?

Kirjoitus: http://childwhospoke.blogspot.fi/2014/1 ... uuden.html
Blum
 
Viestit: 217
Liittynyt: 17. Syys 2014 00:02

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Marras 2014 11:44

Hyviä ja tärkeitä ajatuksia sinulla tuossa kirjoituksessasi.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 27. Marras 2014 12:12

Täytyy sanoa ,että tuo Tervo saa savun tulemaan korvista ....ihan sen pilkkapuheiden ja asenteen ja sen typerän ilmeen takia ku pilkkaa tulee suusta .Olen kirjoittanut tekstiä tuosta tyypistä palstoille ,mutta jostain syystä ei pääse tekstit läpi.
Tilanne on se mediassa ,että Jumalaa saa pilkata oikein olan takaa ,mutta Jumalan puolustus puheet näkyy blogattavan.Entistä enemmän naisia lehtien ja palstojen naruissa ja tuhoa tuhon perään on luvassa.
Kristittyjen tulisi ostaa yksi tv kanava .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja JHK » 27. Marras 2014 16:47

Onhan meillä jo tv7 :D
No joo, myönnetään että tv7 näyttää paikoin aika huonoa ohjelmaa.
Netti-tv tai jokin muu systeemi ois ihan jees. Minä seuraan kahdesti viikossa Alpha and Omega ministriesin "Dividing Line" ohjelmaa. https://www.youtube.com/user/AominOrg/videos
JHK
 

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja paa » 27. Marras 2014 16:50

Mr Kerimäki kirjoitti:Täytyy sanoa ,että tuo Tervo saa savun tulemaan korvista ....ihan sen pilkkapuheiden ja asenteen ja sen typerän ilmeen takia ku pilkkaa tulee suusta .Olen kirjoittanut tekstiä tuosta tyypistä palstoille ,mutta jostain syystä ei pääse tekstit läpi.
Tilanne on se mediassa ,että Jumalaa saa pilkata oikein olan takaa ,mutta Jumalan puolustus puheet näkyy blogattavan.Entistä enemmän naisia lehtien ja palstojen naruissa ja tuhoa tuhon perään on luvassa.
Kristittyjen tulisi ostaa yksi tv kanava .

Tummennus minun.
Ooksä joku sovinisti?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 27. Marras 2014 20:44

Minäkin ihmettelen tuota naisiin liittyvää kommenttia..! :-( Miten jumalattomuus siis liittyy erityisesti naisiin?
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 27. Marras 2014 23:30

Teräviä huomioita sinulla Blom, jatka ihmeessä blogittelua ja sanan esillä pitämistä, nyt vielä kun voi kirjoittaa vapaaasti Kristukseen liittyvistä asioista on hyvä pitää sitä esillä niin kuin sinä ja muut tekevät!

Rukoilen sinun rukousaiheen puolesta, jonka laitoit rukouspyyntöosioon, jos tuntuu että ei jaksa niin ota lomaa hetkeksi , ja viikon jälkeen taas on akut ladattuna ja maailma näyttää iloisemmalta.

Tämä pimeys myös ahdistaa minuakin välillä, aamulla pimeä kun menee töihin jaillalla pimeä kun tulee...pimeää meininkiä ;).

Siunausta sinulle tähän pimeyteen!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Argumentit (uusi avioliittolaki), kristityt vaikuttajina

ViestiKirjoittaja paa » 28. Marras 2014 19:56

Meinaako Kerimäki, että jos mediassa olisi enemmän miehiä johtoasemassa, niin meno olisi jotenkin hurskaampaa?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa