kodin siunaaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina » 16. Helmi 2011 16:25

Ja Toni voit ihan rauhoittua, ei mulla oo ollu tapana autoa siunailla eikä mitään muutakaan...ehkä se oli vähän kärjistettyä että sais aiheeseen vipinää mutta sitähän tuli enemmän kuin tarpeeksi :?
Lumina
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Hessu » 16. Helmi 2011 16:39

Petri ymmärsi mitä tarkoitan, ja olemme asiasta aikalailla samaa mieltä.

Siunausta kaikille!
Hessu
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Helmi 2011 16:40

Lumina kirjoitti:Ei jaksa enää keskittyä näihin ketjun loppupään viesteihin muutakuin harppomalla ,mutta tänään mietin töis näitä asioita ja ajattelin että onko tämä ruotiminen yleensä sitä väärien rikkaruohojen kitkemistä juurineen vai fariseusten hapatusta.Jos se on rikkaruojen kitkemistä niin täytyy varoa ettei lähde se hyväkin kylvö.Sen verran tehokkaalta tuntuu :thumb: Älkää loukkaantuko vaan miettikää asiaa :roll: Mun elämään tulee "tenkkapoo"siitä että jatkuvasti kun asioita käsitellään niin olo on kuin jyrän alle jääneellä :) Siunausta ...jatkakaa te aiheen käsittelyä :-P


Todella tärkeät sanat sanoit "älkää loukkaantuko vaan miettikää asiaa" :amen4: Meidän ei tule loukkaantua toisiimme vaan sovussa tutkia asiaa sanan valossa sillä tarkoitus on rakentua sanan mukaan. Monesti ihmiset sanovat että toivoisivat että jos heillä on jossain kohden väärää oppia että heitä oikaistaan ja opastetaan mutta monet siitä huolimatta loukkaantuvat jos heitä opastaa asiassa. Älkäämme loukkaantuko ihmisiin vaan miettikäämme asioita joista keskustellaan ja etsikäämme totuutta.

Lumina kirjoitti:Ja Toni voit ihan rauhoittua, ei mulla oo ollu tapana autoa siunailla eikä mitään muutakaan...ehkä se oli vähän kärjistettyä että sais aiheeseen vipinää mutta sitähän tuli enemmän kuin tarpeeksi :?


Lumina en voi tietää muutakuin sen mitä kirjoitat en sitä mitä oikeasti teet jos oikeasti teet erinlailla kuin kirjoitat. Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle Lumina! :hearts:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina » 16. Helmi 2011 16:50

Lumina en voi tietää muutakuin sen mitä kirjoitat en sitä mitä oikeasti teet jos oikeasti teet erinlailla kuin kirjoitat. Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle Lumina!


No ei se ollu kuitenkaan ihan tuulesta temmattua vaan kyllä mä oikeasti mietin että miten tulis rukoilla tähän aiheeseen liittyen...ja mietin vielä tuos ketjun edetessäkin sitä siunattua taikinakulhoa ym...mutta jatkakaa silti.Kyllä mä tykkään keskusteluista ja saa ojentaakkin mutta mulle liian kova tahti kun pää on pyörällä jo menneestä päivästä ja työt jatkuu kun kohta tulee vauveli hoitoon.. :happy:
Lumina
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Helmi 2011 17:17

vaisuliini kirjoitti:
lähtökuoppa kirjoitti:Jokuhan voisi laittaa englanninkielistä viestiä hänelle (Wilkerson), kysyä, opastaa, neuvoa, ohjata asiassa (Pyhän Hengen rukoileminen) :)


;gladly: Eilen rukoilin hänen puolesta että Herra alkaisi valaistaa hänelle miten tulisi Raamatun mukaan rukoilla Isää Jeesuksen nimes...

Joh.4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

Muuten...David Wilkerson on vajavainen kutes me. Olin hänen kokouksessa joku vuosi sitten ja hän puhui hengellisestä sokeudesta jos muistan oikein. Hän kutsui ihmisiä että hän voi rukoilla heidän puolesta se hengellinen sokeus pois kun heitä Herra koskettaa.
Minuakin Herra kosketti ja tajusin että pitää mennä Davidin eteen rukoiltavaksi. Tunsin miten Herra kosketti minun päätäni ihan selvästi. Meinaan sanoa että David oli Jumalan asialla vaikka vajavaisena...

Rukous voi paljon jotes rukoillaan Davidin puolesta että Herra alkaisi valaistaa hänelle miten tulisi rukoilla Jumalan tahdon mukaan... :prayer4: Siuu :pc:


:amen4:

Yhdyin rukoukseen Davidin puolesta.

Siunausta sisar!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina » 16. Helmi 2011 17:26

Anteeks nyt täytyy tunnustaa että tuli "sarvikelkkaa" siis onhan mulla tapana siunata esim.tulevaa päivää tai matkantekoa tms ...mutta en kyllä muista että siunaisin tavaroita..että tää selvennökseksi! Täytyy pyytää Herralta viisautta kun itsessähän sitä ei tietenkään oo juurikaan :think2:
Lumina
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja lähtökuoppa » 17. Helmi 2011 00:33

Lumina kirjoitti:Ei jaksa enää keskittyä näihin ketjun loppupään viesteihin muutakuin harppomalla ,mutta tänään mietin töis näitä asioita ja ajattelin että onko tämä ruotiminen yleensä sitä väärien rikkaruohojen kitkemistä juurineen vai fariseusten hapatusta.Jos se on rikkaruojen kitkemistä niin täytyy varoa ettei lähde se hyväkin kylvö.Sen verran tehokkaalta tuntuu :thumb: Älkää loukkaantuko vaan miettikää asiaa :roll: Mun elämään tulee "tenkkapoo"siitä että jatkuvasti kun asioita käsitellään niin olo on kuin jyrän alle jääneellä :) Siunausta ...jatkakaa te aiheen käsittelyä :-P

1Kor. 3:
6Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala on antanut kasvun. 7Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.

asioita voidaan kylvää, istuttaa, kastella.. mutta Jumala antaa kasvun. oikeastaan, on viisautta mennä siihen omaan rukoushetkeen kyselemään (tällä kertaa vaikka siunaamisasiasta), sillä Häneltä sitten niitä vastauksia voi saada ymmärrykseen. :) siunausta Luminalle.
lähtökuoppa
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina » 17. Helmi 2011 17:53

lähtökuoppa kirjoitti:
Lumina kirjoitti:Ei jaksa enää keskittyä näihin ketjun loppupään viesteihin muutakuin harppomalla ,mutta tänään mietin töis näitä asioita ja ajattelin että onko tämä ruotiminen yleensä sitä väärien rikkaruohojen kitkemistä juurineen vai fariseusten hapatusta.Jos se on rikkaruojen kitkemistä niin täytyy varoa ettei lähde se hyväkin kylvö.Sen verran tehokkaalta tuntuu :thumb: Älkää loukkaantuko vaan miettikää asiaa :roll: Mun elämään tulee "tenkkapoo"siitä että jatkuvasti kun asioita käsitellään niin olo on kuin jyrän alle jääneellä :) Siunausta ...jatkakaa te aiheen käsittelyä :-P

1Kor. 3:
6Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala on antanut kasvun. 7Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.

asioita voidaan kylvää, istuttaa, kastella.. mutta Jumala antaa kasvun. oikeastaan, on viisautta mennä siihen omaan rukoushetkeen kyselemään (tällä kertaa vaikka siunaamisasiasta), sillä Häneltä sitten niitä vastauksia voi saada ymmärrykseen. :) siunausta Luminalle.


No niimpä..taidan muuten tunnistaa sut :) Mutta ennenkö meen pois, niin olis kiva tietää tää että mitä mieltä olivat ja mistä,eli tuo seuraava Hessun "veto"?

Hessu: Petri ymmärsi mitä tarkoitan, ja olemme asiasta aikalailla samaa mieltä.
Lumina
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Hessu » 17. Helmi 2011 21:05

Olen samaa mieltä siitä, ettei tavarat itsessään voi olla jumalallisia. Mielestäni kun Raamattu sanoo "siunattu on taikinakaukalosi", tarkoittaa se että Jumala siunaa sen omistavaa ihmistä sen kautta.

Mutta henkilökohtaisesti koen voivani omassatunnossani siunata esineitäkin, sillä tiedän ja Jumala tietää mitä sillä tarkoitan. Älkää kuitenkaan tässä, tai missään muussakaan suhteessa, seuratko minua vaan Herraanne, ja olkaa kuuliaiset sille mitä omassatunnossanne Hänen edessään koette, niin olette siunatut.

Siunattu ole myös sinä Lumina (ja siunattu olkoon taikinakaukalosi :))
Hessu
 

Re: kodin siunaaminen

ViestiKirjoittaja Lumina » 17. Helmi 2011 21:30

Hessu kirjoitti:Olen samaa mieltä siitä, ettei tavarat itsessään voi olla jumalallisia. Mielestäni kun Raamattu sanoo "siunattu on taikinakaukalosi", tarkoittaa se että Jumala siunaa sen omistavaa ihmistä sen kautta.

Mutta henkilökohtaisesti koen voivani omassatunnossani siunata esineitäkin, sillä tiedän ja Jumala tietää mitä sillä tarkoitan. Älkää kuitenkaan tässä, tai missään muussakaan suhteessa, seuratko minua vaan Herraanne, ja olkaa kuuliaiset sille mitä omassatunnossanne Hänen edessään koette, niin olette siunatut.

Siunattu ole myös sinä Lumina (ja siunattu olkoon taikinakaukalosi :))


Aivan..ja kiitos :) No sitähän minäkin ajoin takaa että ihminenhän siitä siunaantuu eikä se esine,mutta kukin tekee niinkuin sisimmässään Herransa edessä oikeaksi kokee :) Siunausta He...ssu :thumb:
Lumina
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa