David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Joel.A » 28. Loka 2015 19:26

tanu kirjoitti:Rauhaa Joel-veli.
Nyt käsitit ihan väärin mitä tarkoitin.
En ole tosiaan väittämässä kaikkia muslimeja barbaareiksi, kuten annat ymmärtää tms.


Rauhaa tanu-veli.

Anteeksi tanu jos käsitin sinut väärin, mutta itse ymmärsin sinun mietteistäsi, että pakolais virta tänne suomeen ja skandinaviaan tuo islamin mukanaan eli pahan ja näin ollen esim suomeen tulleet pakolaiset ovat vähän niinkun pahasta.

Mutta se ei liity mielestäni tuohon profetiaan mitenkään, koska nyt
ei ole kyseessä oikeasti hädässä olevien ihmisten vastaanottaminen ja auttaminen, vaan
ihan jotain muuta. Sen vuoksi koko profetialta menee mielestäni pohja.


Minusta taas profetialata ei mene pohja, koska profetiassa ei sanota että "elintasopakolaiskansaa tai rikasta kansaa virtaa köyhistä maista"... Silloin voisi mennä minunkin mielestä profetialta pohja jos profetiassa sanottaisiiin tuo mitä äsken toin esimerkin kautta nyt vain profetiassa on että "kansaa virtaa" eli minun ymmärrykseni mukaan kaiken näköstä sakkia virtaa köyhistä maista tänne.
Joel.A
 

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Loka 2015 20:02

Ok. Meillä on siis eri mielipide tuosta profetiasta ja turha vääntää asiasta sen enempää. :-P

Onneksi Raamatun profetioista ei tarvitse miettiä, että ovatko ne Jumalalta tai
että mahtavatko ne toteutua.

En oikein usko ja luota enää yhtään mihinkään, paitsi Herraan
ja Raamattuun...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja paa » 29. Loka 2015 16:06

Ok tanu, enpä tiennyt että Talmudkin on noin pimeetä kamaa. Huh.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Loka 2015 22:43

paa kirjoitti:Ok tanu, enpä tiennyt että Talmudkin on noin pimeetä kamaa. Huh.


Mitä olen ymmärtänyt tästä juutalais-asiasta, niin oikeat Raamatun juutalaiset, joilla on juuret Israelissa,
niin heidän uskonsa perustuu Mooseksen kirjoihin eli Tooraan. Eli he yhä vaan odottavat messiasta saapuvaksi, eivätkä
ymmärrä että Jeesus Kristus Messias on jo tullut.

Sitten on nämä käännynnäiset juutalaiset, joita on jopa 90% kaikista nykyisistä juutalaisista. Heidän juurensa ovat mm.
Mustan meren itäpuolella ja he ovat turkinsukuisia paimentolaisia syntyjään. Heidän pyhät kirjansa ovat Talmud, josta jo oli
puhetta sekä Kabbala. Jälkimmäinen on okkultismia, näin olen lukenut. Eli nämä kasaari/askenazi-juutalaiset ovat
oikeita perkeleen palvojia. Uskon että Kun Raamatussa Jeesus puhuu saatanan synagoogasta (Ilm.3:9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.), niin hän tarkoittaa juuri näitä Talmud/Kabbala-juutalaisia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kasaarit

Sitten on vielä ns. sionisti-juutalaiset, joilla on lähinnä poliittinen päämäärä. Esim. USA:n varapresidentti Joe Biden on sanonut, että ""Ei tarvitse olla juutalainen ollakseen sionisti". Eli kaikki sionistit eivät suinkaan ole juutalaisia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sionismi

Eli aikamoinen soppa on kyseessä tässä juutalaisuus asiassa... Ota tuosta nyt selvää.

Olen ihmetellyt sitä että onko Raamatun Israel sama asia kuin juutalaiset? Ja onko juutalaiset oikeasti valittu kansa, vai onko se valittu kansa Israel?
Eli ovatko kaikki uudestisyntyneet uskovat Raamatun Israel ja se valittu kansa, jota Raamatussa kehotetaan siunaamaan? Täytyy sanoa, että en vieläkään
tiedä totuutta tässä asiassa, mutta luotan siihen että Herra tämän asian kerran kirkastaa, niin että minäkin sen tajuan.

Tuosta hengellisestä Israelista, eli siitä että kaikki uskovat olisivat Raamatun Israel, ollaan siitäkin kahta mieltä.
Ja taisi olla niin että ne jotka eivät ole tuota mieltä sanovat että tuo ns. "korvaustelologiaa"???
En tosiaan tiedä mikä on totuus, mutta olisihan se kiva oikeasti ja selkeästi ja varmasti tietää. Teologia sana on itselleni aika
vastanmielinen, koska käsitän sen niin että teologia on Raamatunselitystä ihmisviisaudella.
Eikä ole tarkoitus loukata ketään teologia tai teologiaa opiskelevaa, vaan tämä on vain oma mielipide.
Mielestäni teologia on turhaa, koska Jumala kyllä avaa sanaansa yksinkertaisemmallekin uskovalle Pyhän Henkensä vaikutuksesta.

Ihmetteln myös sitä että miksi Israelin lipussa on okkultistinen symboli, "Daavidin tähti", eikä oikeaa juutalaista symbolia, kuten
esim. menora-kynttilänjalka? Samoin ihmettelen sitä, että miksi monet uskovat harjoittavat juutalaisia tapoja ja ovat ihan "Israel-huumassa".
Eikö kuitenkin ole niin, että yksikään juutalainen ei pelastu ilman uskoa Jeesukseen? Ja nuo juutalaiset tavat eivät kuulu uskoville, vaan
ovat osa Vanhaa Liittoa. Ja nyt kuitenkin eletään Uudessa Liitossa ja vanha on kumottu. Kyllä on sekavaa ja samalla ahdistavaa, kun ei
tiedä mikä on oikein ja mikä väärin.

Myös ihmettelen kovasti sitä, että miksi esim. Saksassa on holokaustin tutkiminen laissa kielletty?
Ja miksi ei puhuta mitään siitä, että miten saksalaisia siviilejä ja sotilaita tapettiin liittoutuneiden toimesta yli
yhdeksän miljoonaa! Esim. Dresdenin kaupunki pommitettiin maan tasalle ja samalla kaikki ihmiset mukana.
Tai miksi ei puhuta mitään Ukrainan holokaustista vuonna 1933 (Holodomor), kun 10miljoonaa ihmistä
tapettiin nälkään? Ja kuka oli tässäkin takana? Väitetään että rikkaat juutalaiset, jotka nykyään omistavat kaiken
ja päättävät kaikesta. Siunaa siinä sitten juutalaisia...

Tämmöisiä sekavia pohdintoja. Ja tosiaan en halua ketään loukata. Anteeksi jos sellaisen kuvan saa.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Loka 2015 12:20

tanu kirjoitti:
Kerron vain, että mitä mieltä olen koko tästä meneillään olevasta vapaasta maahantulosta.
Eli mielestäni koko soppa on organisoitu ns. Illuminaatin toimesta ja tarkoituksena tuhota sekä
Eurooppa että muslimit. Ja mielestäni ko. profetia on tekaistu ja sattumalta löytynyt sopivaan
aikaan "pöytälaatikosta".



Olet tässä oikeassa , ja asian ratkaisee se että milloin profetia on postitettu nettisivulle. Jos se on viimeaikoina postitettu puoltaa se mielestäni näkemystä "mittatilausprofetiasta", jos taas se on postitettu tuonne sivuille jo aiemmin ennen kuin pakolaiskriisi tuli Suomeen puoltaa se profetian todenperäisyyttä.

Tästä syystä lähetin sähköpostia sivustolle ja kysyin koska tämä on postitettu ja näin saamme valoa tähän asiaan. ILmoitan sitten tänne kunhan (jos) he vastaavat.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Loka 2015 12:31

En jaksanut odotella vaan kaivelin google cache muistia sekä tein salapoliisin työtä tästä profetiasta.

Toden totta tämä on julkaistu jo monta vuotta sitten, eli ei ole kyseessä "mittatilausprofetia".

Se on alunperin julkaistu seuraavassa kirjassa:

Ovet suljetaan
Kirja
Tekijä: Minos, Emanuel Julkaistu: 2011

https://www.finna.fi/Search/Results?loo ... %5B%5D=ISN

Eli jos kirja, jossa profetia on alunperin julkaistu on vuodelta 2011 on varmaa ettei kyse ole ainakaan "mittatilausprofetiasta", sillä tuolloin elettiin vielä paksuja yltäkylläisyyden vuosia, ja pakolaiskriisiä ei ollut.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30. Loka 2015 13:13

Minulla on lehtileikkeenä tuo profetia ja se on julkaistu Uusi Elämä lehdessä vuonna 2002 (nro5).

Emmanuel Minos julkaisi sen kirjoittamassaan kirjassa vielä myöhemmin uudelleen.
Minä olen hieman ihmetellyt tätä profetiaa myös ja olen koittanut tutkia, onko se Jumalalta vai ei.

Emmanuel Minos oli vapaissa suunnissa ja helluntai pireissä vaikuttanut evankelista. Uskon kyllä, että
Minos on saanut oikeasti tuon profetian joltakin vanhalta naiselta.
Yhdeltä netin keskustelufoorumilla joku sanoi nähneensä tämän profetian jo 70-luvun alussa.
Se olisi kuulemma julkaistu jossain Leo Mellerin julkaisemassa lehdessä jo 70 luvun alkupuolella.
En tiedä, pitääkö tuo paikkaansa, koitin etsiä siitä tietoja, mutta en löytänyt.
Jossain sivustolla törmäsin tietoon (hukkaisn sitten tämänkin sivun, enkä löytänyt enää), että Meller olisi tuntenut Minosin jo tuolloin. Kuitenkin ihmettelen, että
miten Minos olisi antanut tuon profetian Mellerille jo tuolloin, jos kuitenkin on laittanut sen omaan pöytälaatikkoonsa.
Emmanuel Minos kuoli viime vuonna.

Mellerin kuva ja sana-yhtiö on julkaissut tv7:lla lyhyen sarjan, jossa haastatellaan Emmanuel Minosia. Tuossa haastattelussa Minos kertoo
tuon profetian saamisestaan. Hän kertoi, että paikalla olisi ollut myös hänen vaimonsa ja joku vanhimmisto veli.
Tässä jaksot, jos joku haluaa katsoa ne.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28081
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28085
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28089
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28093
Tirlittan
 

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja paa » 30. Loka 2015 13:33

Eikö sana juutalainen tule Juudasta, joka oli yksi 12:sta kantaisistä? Ja siihen sukuun syntyi Jeesus. Veren puolesta juutalaisia ovat siis kaikki, jotka polveutuvat noista 12:sta suvusta. Me pakanakristityt olemme taas hengessä liitetty Jumalan kansaan. Eli voisi kai sanoa, että Israel koostuu sekä syntyperäisistä juutalaisista että meistä pakanoista, joilla ei ole verisiteitä mutta jotka uskomme. Juutalainen kuuluu Jumalan kansaan automaattisesti, mutta juutalainen ei kuitenkaan pelastu vain olemalla juutalainen, vaan hänen pitää myös uskoa Jeesukseen Kristukseen Messiaana. Korjatkaa jos puhun omiani.

Olen eksynyt aiheesta, mutta tuli vaan mieleen, kun noista juutalaisista oli puhe.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30. Loka 2015 14:36

Jatkan vielä, kun en viitsinyt kirjoittaa kaikkea yhteen viestiin.

Tuo profetia pitää joka tapauksessa koetella samoin, kuin kaikki muutkin profetiat.

Minä ihmettelin hieman samaa asiaa, kuin tanukin. Tuota profetiaa lukiessa tuli kyllä hieman sellainen vaikutelma, että
jos ei pidä siitä, mitä pakolaisasioissa tällä hetkellä tapahtuu ja siitä, että tänne tulee turvapaikanhakijoita, jotka
eivät kaikki tule oikealla asialla, vaan väärin perustein, niin olisi siltikin täyttämässä jotain synnin mittaa, eli tekemässä syntiä,
siis jos ei pidä tästä, mitä on tapahtumassa.
Profetiasta saa jotenkin sellaisen vaikutelman, että pitäisi hyväksyä kaikki ulkomaalaistaustaiset, jotka tulevat tänne, yhteiskuntamme jäseniksi,
huolimatta siitä, keitä tänne tulevat ihmiset ovat ja mitä he oikeasti haluavat täältä ja muista euroopan maista.
Mikäli siis tuota profetiaa heijastetaan tähän aikaan ja nyt tapahtuviin asioihin.

Jos köyhistä maista tulisi tänne sellaisia ihmisiä, jotka avoimesti tunnustaisivat että he haluavat tulla tuhoamaan täkälaisen yhteiskunnan,
niin olisiko se synnin mitan täyttämistä, jos ei halua sellaista? Ei minusta. Tässä mielessä profetia on ongelmallinen.

Toinen seikka, mitä ihmettelin tuossa profetiassa on se, millä tavalla siinä tuodaan esille Jeesuksen toista tulemusta.
Siinä sanotaan, että nämä kaikki tapahtumat tapahtuvat aivan ennen Jeesuksen toista tulemista, eli sitä, kun Jeesus tulee hakemaan uskovat pois täältä.
Profetiassa ei kuitenkaan sanota mitään antikristuksesta ja siitä saa sen vaikutelman, että Jeesus tulee hakemaan meidät pois ennen antikristusta.

Katsoin myös nuo Minosin haastattelut. Ensimmäisen jakson katsottuani ajattelin, että onhan tuo raitis uskova ja puhuu paljon asiaa.
Puhui norjalaisesta uudesta Raamatun käännöksestä, kuinka se on huono ja kuinka siitä on otettu pois sanoja ja sitä on muunneltu huonommaksi.
kehitys norjassa on siis samanlaista, kuin täällä suomessakin näiden uusien käännösten kanssa.
Minos myös puhuu uskovien elämän muutoksista ja viihdekristillisyydestä ja ristinsä kantamisesta ja muita
tällaisia asioita, jotka olivat ihan oikeaa asiaa. On mukava kuulla, että joku puhuu näistä asioista.

Sitten siellä oli lipsahduksia. Minos uskoo, että Jumalan Henki vuodatetaan viimeisinä päivinä kaiken lihan ylle. Siis kaiken lihan, myös syntisten, eikä tee eroa katolilaisten munkkien
tai todellisten uskovien välillä. Kertoi nähneensä, kuinka jotkut munkit puhuivat kielillä ja uskoi Jumalan antaneen Henkeänsä noille munkeille.
Minos puhui toisesta Hengen vuodatuksesta, vaikka Raamattu ei tällaisesta puhu. Minosin sanoma oli hieman sekava.

Minos puhui myös Jeesuksen toisesta tulemuksesta ja sanoi, että uskoo Jeesuksen tulevan ensin hakemaan omansa, ennenkuin antikristus tulee.
Minos myös puhui kolmannesta maailman sodasta ja siitä, että kaikki lopun ajan hirveät tapahtumat ovat 3. maailman sodan tapahtumia.
Hänen mukaansa Jeesus noutaisi omansa juuri tuon sodan alussa.

Minusta melkein vaikutti siltä, että Minos uskoi tuohon profetiaan enemmän, kuin siihen, mitä Raamattu lopun ajan asioista sanoo.
Näiden asioiden valossa Minos on pitänyt profetiaa oikeana. Hän kyllä myös sanoi olevansa erehtyväinen ja vajavainen.
Minosta on sanottu profetian sanan julistajaksi, kuitenkaan hän ei ole kertonut saaneensa itse profetioita, vaan jakaa muiden saamia profetioita.
Videoilla hän kertoo jonkun saaneen ruotsia koskevan profetian, että ruotsia kohtaa suuri onnettomuus 3. maailman sodan takia, mutta että Jumala säästää ruotsia
siitä syystä, että ruotsalaiset ovat laupeudessaan ottaneet pakolaisia ruotsiin. Tämän tähden Jumala säästäisi ruotsista ne alueet, joissa pakolaisia asuu.
Tämä kuulosti minusta todella oudolta.
Ruotsissahan on niitä alueita, jotka ulkomaalaiset ovat ottaneet omikseen ja joissa rikollisuus kukoistaa ja jonne eivät ruotsin viranomaisetkaan uskalla mennä.
Mitäköhän alueita Jumala olisi säästämässä?

Voidaan kysyä, että mitä tämä vanhan naisen profetia oikeastaan antaa meidän sukupolvelle?
Tiedon siitä, että telkkarista on tullut rappion väline ja seurakunnat ovat maallistuneet. Tämä osio profetiassa piti paikkaansa, joskin
vaikuttimet ovat olleet muutkin, kuin telkkari.
Lisäksi saamme ennustuksen siitä, että alkaa hirvittävä 3. maailman sota ja Jeesus tulee takaisin aivan pian meitä noutamaan.
Huh helpotusta, selviämmekö sittenkin sodasta, tulevasta tuhosta ja antikristukselta ja pääsemme aivan pian pois täältä
taivaan autuuteen jeesuksen luo?
Jos tämä on sanoma tuossa profetiassa, niin onko se silloin totta vai ei?

Minä siis epäilen tuon profetian todenperäisyyttä, sota voi tulla ja voi tulla Jeesuskin, mutta tuleeko antikritus ensin? Voin olla väärässä ja tuo profetia voi olla aito Jumalalta tullut, mutta se voi olla
vääräkin. Epäilyttää silti.
Sori pitkä viesti.
Tirlittan
 

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Loka 2015 15:37

Tirlittan kirjoitti:Jatkan vielä, kun en viitsinyt kirjoittaa kaikkea yhteen viestiin.

Tuo profetia pitää joka tapauksessa koetella samoin, kuin kaikki muutkin profetiat.

Minä ihmettelin hieman samaa asiaa, kuin tanukin. Tuota profetiaa lukiessa tuli kyllä hieman sellainen vaikutelma, että
jos ei pidä siitä, mitä pakolaisasioissa tällä hetkellä tapahtuu ja siitä, että tänne tulee turvapaikanhakijoita, jotka
eivät kaikki tule oikealla asialla, vaan väärin perustein, niin olisi siltikin täyttämässä jotain synnin mittaa, eli tekemässä syntiä,
siis jos ei pidä tästä, mitä on tapahtumassa.
Profetiasta saa jotenkin sellaisen vaikutelman, että pitäisi hyväksyä kaikki ulkomaalaistaustaiset, jotka tulevat tänne, yhteiskuntamme jäseniksi,
huolimatta siitä, keitä tänne tulevat ihmiset ovat ja mitä he oikeasti haluavat täältä ja muista euroopan maista.
Mikäli siis tuota profetiaa heijastetaan tähän aikaan ja nyt tapahtuviin asioihin.

Jos köyhistä maista tulisi tänne sellaisia ihmisiä, jotka avoimesti tunnustaisivat että he haluavat tulla tuhoamaan täkälaisen yhteiskunnan,
niin olisiko se synnin mitan täyttämistä, jos ei halua sellaista? Ei minusta. Tässä mielessä profetia on ongelmallinen.

Toinen seikka, mitä ihmettelin tuossa profetiassa on se, millä tavalla siinä tuodaan esille Jeesuksen toista tulemusta.
Siinä sanotaan, että nämä kaikki tapahtumat tapahtuvat aivan ennen Jeesuksen toista tulemista, eli sitä, kun Jeesus tulee hakemaan uskovat pois täältä.
Profetiassa ei kuitenkaan sanota mitään antikristuksesta ja siitä saa sen vaikutelman, että Jeesus tulee hakemaan meidät pois ennen antikristusta.

Katsoin myös nuo Minosin haastattelut. Ensimmäisen jakson katsottuani ajattelin, että onhan tuo raitis uskova ja puhuu paljon asiaa.
Puhui norjalaisesta uudesta Raamatun käännöksestä, kuinka se on huono ja kuinka siitä on otettu pois sanoja ja sitä on muunneltu huonommaksi.
kehitys norjassa on siis samanlaista, kuin täällä suomessakin näiden uusien käännösten kanssa.
Minos myös puhuu uskovien elämän muutoksista ja viihdekristillisyydestä ja ristinsä kantamisesta ja muita
tällaisia asioita, jotka olivat ihan oikeaa asiaa. On mukava kuulla, että joku puhuu näistä asioista.

Sitten siellä oli lipsahduksia. Minos uskoo, että Jumalan Henki vuodatetaan viimeisinä päivinä kaiken lihan ylle. Siis kaiken lihan, myös syntisten, eikä tee eroa katolilaisten munkkien
tai todellisten uskovien välillä. Kertoi nähneensä, kuinka jotkut munkit puhuivat kielillä ja uskoi Jumalan antaneen Henkeänsä noille munkeille.
Minos puhui toisesta Hengen vuodatuksesta, vaikka Raamattu ei tällaisesta puhu. Minosin sanoma oli hieman sekava.

Minos puhui myös Jeesuksen toisesta tulemuksesta ja sanoi, että uskoo Jeesuksen tulevan ensin hakemaan omansa, ennenkuin antikristus tulee.
Minos myös puhui kolmannesta maailman sodasta ja siitä, että kaikki lopun ajan hirveät tapahtumat ovat 3. maailman sodan tapahtumia.
Hänen mukaansa Jeesus noutaisi omansa juuri tuon sodan alussa.

Minusta melkein vaikutti siltä, että Minos uskoi tuohon profetiaan enemmän, kuin siihen, mitä Raamattu lopun ajan asioista sanoo.
Näiden asioiden valossa Minos on pitänyt profetiaa oikeana. Hän kyllä myös sanoi olevansa erehtyväinen ja vajavainen.
Minosta on sanottu profetian sanan julistajaksi, kuitenkaan hän ei ole kertonut saaneensa itse profetioita, vaan jakaa muiden saamia profetioita.
Videoilla hän kertoo jonkun saaneen ruotsia koskevan profetian, että ruotsia kohtaa suuri onnettomuus 3. maailman sodan takia, mutta että Jumala säästää ruotsia
siitä syystä, että ruotsalaiset ovat laupeudessaan ottaneet pakolaisia ruotsiin. Tämän tähden Jumala säästäisi ruotsista ne alueet, joissa pakolaisia asuu.
Tämä kuulosti minusta todella oudolta.
Ruotsissahan on niitä alueita, jotka ulkomaalaiset ovat ottaneet omikseen ja joissa rikollisuus kukoistaa ja jonne eivät ruotsin viranomaisetkaan uskalla mennä.
Mitäköhän alueita Jumala olisi säästämässä?

Voidaan kysyä, että mitä tämä vanhan naisen profetia oikeastaan antaa meidän sukupolvelle?
Tiedon siitä, että telkkarista on tullut rappion väline ja seurakunnat ovat maallistuneet. Tämä osio profetiassa piti paikkaansa, joskin
vaikuttimet ovat olleet muutkin, kuin telkkari.
Lisäksi saamme ennustuksen siitä, että alkaa hirvittävä 3. maailman sota ja Jeesus tulee takaisin aivan pian meitä noutamaan.
Huh helpotusta, selviämmekö sittenkin sodasta, tulevasta tuhosta ja antikristukselta ja pääsemme aivan pian pois täältä
taivaan autuuteen jeesuksen luo?
Jos tämä on sanoma tuossa profetiassa, niin onko se silloin totta vai ei?

Minä siis epäilen tuon profetian todenperäisyyttä, sota voi tulla ja voi tulla Jeesuskin, mutta tuleeko antikritus ensin? Voin olla väärässä ja tuo profetia voi olla aito Jumalalta tullut, mutta se voi olla
vääräkin. Epäilyttää silti.
Sori pitkä viesti.


Kiitos paljon hyviä huomioita sinulla tästä :).

Tarkasti pitää koetella asiat se on hyvä ja oikein. Katson jossain vaiheessa noita videoita ja tutkailen minkälainen mies tämä Minos on miehiään.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa

cron