David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Juha » 01. Marras 2014 15:48

Hieman painavaa kuunneltavaa:

https://www.youtube.com/watch?v=WBvmoon ... gqcMvck6PA

Tunnettu Jumalan mies David Wilkerson sai aikoinaan profetian, joka julkaistiin hänen kirjassaan "Näky", vuonna 1974. Ylläolevassa linkissä hänen kirjansa on äänitteenä. Lukijana on käytetty Google Kääntäjän ääntä, mutta se ei menoa haittaa, äänite on ihan selkeä ja hyvälaatuinen.

Profetiassa puhutaan mm. siitä kuinka tulee suuri seksuaalimoraalin romahdus, avioerojen suuri kasvu, taloudellinen romahdus ja lisäksi puhutaan siitä millä tavalla Saatana yrittää pettää viimeisten aikojen kristittyjä.

Kaikki mitä tuossa puhutaan ei ole käynyt vielä aivan toteen, mutta esimerkiksi seksuaalimoraalin kova romahdus + avioerojen jättimäinen kasvu ovat tänä päivänä nähtävissä. (Ajat totisesti muuttunu reippaasti sitten 70-luvun.) Profetiassa on siis muutakin kuin vain nuo yllämainitut asiat, ne nyt vain esimerkkinä mainittu.

Äänitteen voi myös kuunnella täältä (ja vaikka ladata download-napista omalle koneelle): http://www.mediafire.com/listen/njsnst4 ... 974%29.mp3

Pituutta äänitteellä on, sillä siinä on paljon asiaa. En mäkään tuota yhdeltä istumalta saa kuunneltua :D

Laitetaan vielä loppuun linkki David Wilkersonista, jos nimi ei ole jollekulle tuttu: http://fi.wikipedia.org/wiki/David_Wilkerson
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Loka 2015 23:29

Päätin laittaa tämä esille, koska minusta tämä näyttää tapahtuneen hyvin tarkasti. Ja siinä on huomattavia yhtymäkohtia David Wilkersonin näyn kanssa.

Tämä kuitenkin oli tullut naiselle jo 1968, eli 6 vuotta aikaisemmin.

Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968


90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.


LÄHDE:

http://www.israel-apu.org/profetia/naky1968.html
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Loka 2015 18:47

Mikko Murpatti kirjoitti:Päätin laittaa tämä esille, koska minusta tämä näyttää tapahtuneen hyvin tarkasti. Ja siinä on huomattavia yhtymäkohtia David Wilkersonin näyn kanssa.

Tämä kuitenkin oli tullut naiselle jo 1968, eli 6 vuotta aikaisemmin.

Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968


90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.


LÄHDE:

http://www.israel-apu.org/profetia/naky1968.html



Tämähän on toteutunut jo melkein kokonaan.
Ei puutu kuin kolmas maailmansota ja sen seuraukset ja lopulta Jeesuksen paluu.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 19. Loka 2015 21:26

Mitenkäs me suomalaiset kun pakenemme jos tuo osa profetia toteutuu? Sen maan kansa napisee, mutta päättäjät sallivat meidän elää herroiks sen yhteiskunnan varoilla. Jos kerran me saamme pakolaisina samaa kuin nyt he saavat täällä
pehmytpusu777
 

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 20. Loka 2015 08:02

tanu kirjoitti:

Tämähän on toteutunut jo melkein kokonaan.
Ei puutu kuin kolmas maailmansota ja sen seuraukset ja lopulta Jeesuksen paluu.


Kyllä näin on, ja aika tarkasti vielä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 27. Loka 2015 10:18

Mikko Murpatti kirjoitti:Päätin laittaa tämä esille, koska minusta tämä näyttää tapahtuneen hyvin tarkasti. Ja siinä on huomattavia yhtymäkohtia David Wilkersonin näyn kanssa.

Tämä kuitenkin oli tullut naiselle jo 1968, eli 6 vuotta aikaisemmin.

Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968


90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi.

Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:

"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.


LÄHDE:

http://www.israel-apu.org/profetia/naky1968.html



Ihmisten keksimä valheprofetia taitaa tämäkin olla.
Tämä kohta paljastaa huijauksen:

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Tuolla kohdalla halutaan syyllistää ihmisiä turhasta ja saadaan uskovat (profetian lukeneet ihmiset, ja tottahan tämän on parin kymmenen vuoden aikana lukenut jo hyvin
monet uskovat ihmiset) hyväksymään tämä nyt menossa oleva Euroopan valloitus islamille.

Jokainen näkee että ei nyt ole kysymys mistään muusta kuin tarkoin harkitusta islamisaatiosta.
Eurooppa ja samalla myös Suomi halutaan tarkan suunnitelman mukaan tuhota tällä hallitsemattomalla muslimien maahan tunkeutumisella.
Jossain vaiheessa ihmisten mitta tulee täyteen ja seurauksena on kauhea väkivallan aalto. Siinä kärsivät sekä maahantulijat että maiden
omat asukkaat. Ja juuri se on koko asian tarkoitus.

Sitten sytytetään kolmas maailmansota ja kun se on aikansa kestänyt ja tappanut lisää "hyödyttömiä ihmisiä", niin jäljelle jääneet epätoivoiset
ihmiset ovat valmiita vastaanottamaan antikristuksen.

Ettei vain ole takana "saatanan synagooga", joka Talmudin rotuopin mukaan haluaa tuhota sekä muslimit että kaikki muut vääräuskoiset,
kuten myös oikeat Raamatun juutalaiset, jotka perustavat uskonsa tooraan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja Joel.A » 28. Loka 2015 18:31

tanu kirjoitti:
Ihmisten keksimä valheprofetia taitaa tämäkin olla.
Tämä kohta paljastaa huijauksen:

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Tuolla kohdalla halutaan syyllistää ihmisiä turhasta ja saadaan uskovat (profetian lukeneet ihmiset, ja tottahan tämän on parin kymmenen vuoden aikana lukenut jo hyvin
monet uskovat ihmiset) hyväksymään tämä nyt menossa oleva Euroopan valloitus islamille.


Minusta tällä kohdalla ei haluta syylistää ihmisiä turhasta jne. vaan pikemminkin tämä kertoo minusta selvän totuuden koskien tätä päivää.

Varotaanhan, ettei vaan syyllistytä/kasveta samanlaiseen pappeuteen kuin tässä vertauksessa tuotiin esiin.

...Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"

Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.

Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.

Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.

Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.

Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.

Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.

Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"

Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".


Jokainen näkee että ei nyt ole kysymys mistään muusta kuin tarkoin harkitusta islamisaatiosta.
Eurooppa ja samalla myös Suomi halutaan tarkan suunnitelman mukaan tuhota tällä hallitsemattomalla muslimien maahan tunkeutumisella.


Vaikka väittämäsi olisikin vedenpitävää faktaa niin minusta tälläisellä ajatuksella me leimaamme suurinman osan muslimeista joksikin "pahoiksi valtaajiksi" ja mitä tämä saa taas aikaan, eikö suuren suurta pahaa epääluuloa jokaista pakolaista (lähimmäistä) kohtaan. Sitten kun on pahat epäluulot ajatuksissa ja menee ja kulkee esim tuolla kartsalla ja näkeekin vaikka siellä 10 nuoren miehen pakolais ryhmän niin mitä tulekaan heti ensimmäisenä ajatukseen?

Minä uskon, että jotain tälläistä. "mitähän pahaa nuokin meinaa", "menisivät takasi pahoja suunnittelemaan sinne mistä ovatkin tulleet", "Kohta nuo raiskaa jonkun", "Kato, naisten hakkaajat", "Nuo kohta nirhaa jonkun", "Ei nuo mitään muuta saa aikaan kun pahaa" yms....

Mitä tälläiset ajatukset taas tarkoittaa? Eikä juuri sitä, että näin ollen pidämme itseämme parempana ihmisenä tai sekä vähemmän syntisenä itseämme kuin nuita pakolaisia?
Joel.A
 

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Loka 2015 19:02

Rauhaa Joel-veli.
Nyt käsitit ihan väärin mitä tarkoitin.
En ole tosiaan väittämässä kaikkia muslimeja barbaareiksi, kuten annat ymmärtää tms.

Kerron vain, että mitä mieltä olen koko tästä meneillään olevasta vapaasta maahantulosta.
Eli mielestäni koko soppa on organisoitu ns. Illuminaatin toimesta ja tarkoituksena tuhota sekä
Eurooppa että muslimit. Ja mielestäni ko. profetia on tekaistu ja sattumalta löytynyt sopivaan
aikaan "pöytälaatikosta".

Jokainen muslimi on saatanan eksyttämä ja suurin osa heistä ei ole koskaan kuullut
evankeliumia. Eli nyt on hyvä tilaisuus tänne tulijoille kertoa Jeesuksesta ja Jeesuksen
tarjoamasta pelastuksesta.

Varmaan aika moni muslimi on väsynyt oman uskontonsa vaatimaan vihaamiseen ja
tappamiseen yms. suorittamiseen. Eli evankeliumi varmasti on hyvinkin tervetullut heille.
Toisin kuin länsimaisille ihmisille, jotka eivät kaipaa Jumalaa yltäkylläiseen elämäänsä.

Jos syyllisiä halutaan hakea, niin eihän se ole muslimien vika jos he tänne saavat vapaasti
tulla. Vika on EU:n ja jäsenmaidensa toiminnassa. Ja sitä tosiasiaa ei voida kumota, että
suurin osa tulijoista on turisteja ja elintasopakolaisia. Mutta hyvä jos saavat näin
mahdollisuuden kuulla Jeesuksessa tarjolla olevasta palastuksesta. :thumbup:

Ja sekin on tosiasia, että nykyään ihmiset ovat itsekkäitä (minä myös) ja ajattelevat yleensä
vain omaa napaansa. Mutta se ei liity mielestäni tuohon profetiaan mitenkään, koska nyt
ei ole kyseessä oikeasti hädässä olevien ihmisten vastaanottaminen ja auttaminen, vaan
ihan jotain muuta. Sen vuoksi koko profetialta menee mielestäni pohja.

Uskon että suomalaisetkin olisivat valmiit vastaanottamaan oikeasti hädässä olevia ihmisiä ja
tinkimään jopa omasta elintasostaan. Ne oikeasti apua tarvitsevat ihmiset eivät vain tänne nyt
tule, vaan nuoret muslimimiehet, joilla ei oikeasti ole mitään hätää.

Mutta tähän on tyytyminen (rukoilla voi ja kannattaakin), koska Jumala sallii tämän kaiken
tapahtuvan. Nyt niitetään sitä mitä on viimeiset vuosikymmenet kylvetty. Syntien mitta on tullut
täyteen ja Jumala on ottanut varjeluksensa pois Suomenkin päältä.
Jumalan lapsilla varjelus säilyy silti, oli olosuhteet mitkä tahansa. Päivä kerrallaan mennään ja
Herraan turvaten ja luottaen ihmetellään että mitä tapahtuu.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja paa » 28. Loka 2015 19:07

Mikä Talmudin rotuoppi? :shock:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: David Wilkerson - Näky (1974) [Äänite]

ViestiKirjoittaja tanu » 28. Loka 2015 19:15

paa kirjoitti:Mikä Talmudin rotuoppi? :shock:


Talmudin mukaan mm. jokainen ei juutalainen on verrattavissa koiraan.
Samoin tämän kirjaksi kootun juutalaisen perimätiedon mukaan juutalaiset ovat
muita ylempänä ja muut ihmiset ovat heidän orjiaan.

Miten tuo poikkeaa natsien rotuopista tai muusta vastaavasta roskasta?

En ole koskaan itse Talmudia päässyt lukemaan, kun sitä kirjaa on vaikeaa
mistään löytää. Olen vain lukenut ihmisten laittamia lainauksia ko. teoksesta.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron