Radiojuontajan turha purkaus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Radiojuontajan turha purkaus

ViestiKirjoittaja PetriFB » 28. Loka 2014 10:42

Radiojuontaja Kimmo Vehviläinen erosi kirkosta kesken radio-ohjelman suorassa lähetyksessä (Radio Aalto Dynastia lähetys). Vehviläinen sanoi eronneensa kirkosta 42 vuoden jälkeen. Vehviläinen kertoi eronneensa Päivi Räsäsen ja Räsäsen kaltaisen takia. Hän sanoi myös pettyneensä Jumalaan tai hänen Jumalaansa. Vehviläisen purkaus oli turha purkaus.

Tuon esille sen, että Raamatullisen periaatteen mukaan kunnioitan ja rakastan Vehviläistä lähimmäisenäni. Lähimmäisrakkauteen ei kuitenkaan kuulu kaiken hyväksyminen. Vehviläisen toiminta on ylittänyt hyvän maun rajat sekä hän alitti pahoin journalismille asetut vaatimukset.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/turhapurkaus.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Radiojuontajan turha purkaus

ViestiKirjoittaja PetriFB » 28. Loka 2014 14:58

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Radiojuontajan turha purkaus

ViestiKirjoittaja paa » 30. Loka 2014 20:29

Ai tästä jutusta onkin kyse.

Ottamatta kantaa varsinaiseen eroamiseen, niin minä olen pettynyt Kimmo Vehviläiseen ja hänen kaltaisiinsa radiotoimittajiin, jotka käyttäytyvät itse törkeästi tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan haukkumalla ja tekemällä pilaa muka-hauskoissa radio-ohjelmissaan, jotka oikeasti perustuvat vaan siihen, että ruoditaan, lytätään ja pilkataan ihmisiä. Sitten pari kaksimielistä heittoa väliin ja voi että kun on niin hauskaa. Näiden ihmisten oma suvaitsevaisuus yleensä riittää vaan itselle hyviksi koettujen asioiden suvaitsemiseen.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa