Käännösapua

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Käännösapua

ViestiKirjoittaja toni t » 24. Loka 2014 17:02

Tarvitsen käännösapua - minulla olisi neljä englanninkielistä artikkelia jotka pitäisi saada käännettyä suomeksi. Jos joku tuntee kristityn kääntäjän tai kaverin joka olisi halukas kääntämään kohtuullisesta summasta niin mielelläni ottaisin yhteyttä häneen.

Artikkelit on tiedeartikkeleita eli vaikeaa kapulakieltä josta ei tahdo suomeksikaan saada selvää...
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja JHK » 24. Loka 2014 20:25

Tarjoan itseäni. Minkä mittaisia tekstit ovat ja mitä ne käsittelevät?
Olen perukoulun ja lukion lisäksi opiskellut Cambridgen kursseja englannissa, ja suorittanut yliopistossa tasokokeen 5/5, joten taitojen pitäisi riittää.
JHK
 

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja toni t » 25. Loka 2014 13:32

JHK kirjoitti:Tarjoan itseäni. Minkä mittaisia tekstit ovat ja mitä ne käsittelevät?
Olen perukoulun ja lukion lisäksi opiskellut Cambridgen kursseja englannissa, ja suorittanut yliopistossa tasokokeen 5/5, joten taitojen pitäisi riittää.


Kiitos JHK halukkuudestasi käännösapuun. Laitoin sinulle yv:n jossa kerroin tarkemmin asiasta. Artikkelit koskevat Aadamia ja Eevaa ja sitä sopiiko todistusaineisto Raamatun Aadamiin ja Eevaan.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 01. Marras 2014 17:51

Oletkohan JHK tehnyt kielen tarkastuksia koskaan?
Minulla on yksi artikkeli pian valmiina ja se pitäisi lähettää submittoitavaksi tai siis peer-reviewhen yhteen tieteelliseen kansainväliseen julkaisuun. Artikkeli on hoitotieteellinen ja maksan sen tarkastuksesta asianmukaisesti :D Kyseessä on siis ammatillinen juttu, ei hengellinen, vaikka aiheena onkin tavallaan hengellisyys.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja JHK » 01. Marras 2014 20:55

Enpä oikeastaan, omia tekstejäni joskus tarkastellut. Palataan asiaan jossain välissä, en jaksa nyt ajatella asiaa :)
JHK
 

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja JHK » 05. Marras 2014 20:09

Milloin tarvitsisit tarkistuksen? Voisinhan minä sen tehdäkin.
JHK
 

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 05. Marras 2014 22:09

Kirjoitin nyt viimeksi tulososion, josta saan professorin kommentit perjantaihin mennessä. Seuraavaksi viimeistelen ja kirjoitan discussionin ja implications -osion. Sitten taas lähetän kommentoitavaksi jne. Varmaan tarkastukseen olisi valmiina joulukuun jossain vaiheessa... Ilmoittelen kyllä sitten :)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Käännösapua

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Marras 2014 23:13

Tulen aina hirvittävän iloiseksi , kun uskovat auttaa toisiaan ja tukee ja rohkaisee.

Saisi olla enemmän semmoista "me" -henkeä sillä mehän ollaan sisaruksia ja samaa sukua taivaallisissa, samaan nimeen otettuja.

Vedetään me uskovaiset yhtä köyttä niin kyllä tästä hyvä tulee :thumbup:.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa