Pettävällä jäällä...

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 12. Loka 2014 11:27

Minä myöskin aamennan tälle systerin asialle, mikä oli avautunut. Jumala vie niin omia teitään ja kasvattaa meitä. Ja vetää välillä lähemmäksi itseään takapakkienkin kautta. Jeesukselle kelpaa vain ykkössija sydämessämme.
Isoäiti
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 12. Loka 2014 19:29

Isoäiti kirjoitti:Minä myöskin aamennan tälle systerin asialle, mikä oli avautunut. Jumala vie niin omia teitään ja kasvattaa meitä. Ja vetää välillä lähemmäksi itseään takapakkienkin kautta. Jeesukselle kelpaa vain ykkössija sydämessämme.


Näin on ja se on meille turvaksemme että kun Herra näkee jalkojemme lipsuvan väärään suuntaan polulta,
Hän herättelee meitä kurittaen - sekin on Rakkautta <3
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Loka 2014 21:09

Kiitos Jumalalle...tämä päivä ollaan menty taas huimasti parempaan suuntaan :) usko vahvistuu siihen että Herra ei mua jätä eikä petä, niin kuin oon itse tehny.
systeri
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Loka 2014 11:13

systeri kirjoitti:Kiitos Jumalalle...tämä päivä ollaan menty taas huimasti parempaan suuntaan :) usko vahvistuu siihen että Herra ei mua jätä eikä petä, niin kuin oon itse tehny.


Oli ikävä lukea, että sairaus on mennyt huonompaan suuntaan :( .
Mutta hyvää tuossa on se, että huomasit, ettei kannata liikaa "terveysintoilla" ja julistaa ja vannoa terveysasioiden nimeen.

Kaikki tulee Herralta. Kiitos ja kunnia Hänelle, että nyt taas näkyy valoa tunnelin päässä ja olo on sinulla taas parempi!

28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
(Rm.8)

Oman sairauden olen kokenut siunaukseksi. On ollut pakko muuttaa elintapoja terveellisiksi ja samalla olen saanut kertoa näistä terveysjutuista muillekin.
Ja tällä hetkellä saan tehdä parannusta ihmiskunnian-himosta. Sekin tämän sairauden ansiota.

Tosi hyvin ymmärrän tuon, että tuntuu epätoivoiselta, kun yht'äkkiä oireet palaavat entistä paljon pahempina. Kaikki onkin ollut turhaa ja tuntuu ettei
tästä mitään tule. Mulle kävi loppukesästä samoin, mutta silti päätin pysyä erossa lääkkeistä. Ja kiitos Jumalalle, nyt on taas kaikki kunnossa ja parempi
olo kuin kertaakaan koko vuonna. Sokerin ja viljojen täydellinen välttäminen, sekä lihan ja maitotuotteiden vähentäminen on ollut apuna. Sekä muutama luontaistuote
ja vitamiini.

Sunausta ja voimia sulle, Systeri, taistelussa sairautta vastaan. Ja kaikki kiitos ja kunnia Jumalalle parantumisista!
Kyllä se niin on, että ainoastaan hyvää Taivaan Isä lapsilleen haluaa ja toivoo. Siihen kun luottaa, niin helpottaa vaikeuksien keskellä.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Loka 2014 11:53

Aika jännä tuo yhtäkkinen romahdus jota kesti pari päivää.Nyt on taas niinku ei mitään :) Kiitos Jumalalle!
systeri
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Loka 2014 11:54

Niin ja siunausta ja voimia sulle myös tanu :)
systeri
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja Lily » 13. Loka 2014 23:20

Systeri, tuli mieleen sellainen, että kun lähtee ruovaliolla hoitamaan sairauksia, niin eka voi auttaa oireisiin tosi hyvin, mutta sitten oireet pelaavatkin takaisin, ehkä jopa pahempana. Oon monesti kuullut, että kehon puhistumis prosessi saisi tämän aikaan, kun myrkkyjä ja kuonaa lähtee liikkeelle paljon samaa aikaa, niin se oireilee. Tiedä sitten onko vaan ihan huuhaata vai ei, tuli vaan mieleen.

Tsemppiä ja voimia, muistan rukouksiin. Kyllä Herra varmasti auttaa vaikka välillä näyttää epätoivoiselta tilanne :toghether:
Lily
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Loka 2014 09:48

Lily kirjoitti:Systeri, tuli mieleen sellainen, että kun lähtee ruovaliolla hoitamaan sairauksia, niin eka voi auttaa oireisiin tosi hyvin, mutta sitten oireet pelaavatkin takaisin, ehkä jopa pahempana. Oon monesti kuullut, että kehon puhistumis prosessi saisi tämän aikaan, kun myrkkyjä ja kuonaa lähtee liikkeelle paljon samaa aikaa, niin se oireilee. Tiedä sitten onko vaan ihan huuhaata vai ei, tuli vaan mieleen.

Tsemppiä ja voimia, muistan rukouksiin. Kyllä Herra varmasti auttaa vaikka välillä näyttää epätoivoiselta tilanne :toghether:


Lily...oot rukousvastaus :) kiitos että laitoit tämän.Luulin olevani pettävällä jäällä kun tuli kaikennäköisiä oireita...peloissani juoksin Jeesuksen syliin kyselemään että mitä tämä on?? rukoilin Jeesukselta että kerro selvästi niin että ymmärrän.
Siskoni sanoi jo sunnuntaina että hänelle tuli mieleen noista oireista päätellen elimistön puhdistuminen ja kehoitti vaan jatkamaan näissä merkeissä.Eilen illalla huomasin sun vahvistaneen tätä ajatusta ja vielä sen jälkeen törmäsin netissä erääseen linkkiin jossa jollakin ihmisellä oli samankaltaisia oireita kun mulla ,ollessaan jollain puhdistuskuurilla.Nimittäin tämä ruokavalio ja puhdistuskuuri on tehny musta ylienergisen jaksavan...jaksan juosta pitkästä aikaa useita kilometrejä hengästymättä ja väsymättä.Lisäksi on ollu isojen lihasten kuten alaselän vatsan ja reisilihasten (jo ennen juoksemista) kipuja jotka johtuu ilmeisesti noista kuona-aineitten liikkeelle lähtemisestä elimistöstä :) eli ei enää mitään epäilystä ettenkö olisi ollut Jumalan johdatuksessa! Kiitos ja kunnia Jumalalle!
systeri
 

Re: Pettävällä jäällä...

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Marras 2014 12:55

Tuli mieleen tää aloitus ja ajatus siitä, että tämä on kuin pala saarnaajan kirjaa täällä keskellä isompaa kokonaisuutta :D ...ajattelin välillä että voi turhuuksien turhuus näitä terveys asioita,mä en kestä :P ...mutta nyt on asiat paremmin.Tuo romahdus ilmeisesti johtui siitä että mun ruoka alkoi sisältää todella paljon hiilihydraattia.Nyt oon ajanu taas koko "tuotantolaitoksen" hetkellisesti alas :D ja se tuntuu tepsivän hyvin.Tästä lähdetään kohta taas uuteen nousuun vähän taas viisaampana :)
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

cron