Vedonlyönti, kilpaurheilu, rahasta pelaaminen, onko syntiä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Vedonlyönti, kilpaurheilu, rahasta pelaaminen, onko synt

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 24. Syys 2014 12:11

Oi jos Jumala kuulisi pyynnön ,että ....Eräänä päivänä olisi eduskunnassa lakialoite ,jossa todetaan ,että kaikki raha/peliautomaatit hävitetään ja tuhotaan Suomesta.

Laittaisin tanssiksi ku tuo sitte myös toteutuisi.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Vedonlyönti, kilpaurheilu, rahasta pelaaminen, onko synt

ViestiKirjoittaja Siivetön » 24. Syys 2014 14:24

Mr Kerimäki kirjoitti:Oi jos Jumala kuulisi pyynnön ,että ....Eräänä päivänä olisi eduskunnassa lakialoite ,jossa todetaan ,että kaikki raha/peliautomaatit hävitetään ja tuhotaan Suomesta.

Laittaisin tanssiksi ku tuo sitte myös toteutuisi.


Tulisin tanssihin mukaan, vaikka en suoranaisesti tanssia osaakaan, mutta voisin vetää omaa omituusta valssiani. :lol:
Siivetön
 

Re: Vedonlyönti, kilpaurheilu, rahasta pelaaminen, onko synt

ViestiKirjoittaja paa » 25. Syys 2014 19:30

Siivetön kirjoitti:
paa kirjoitti:Voi Siivetön, sääliksi käy tuota äitiä josta kerroit :cry:


Näin on ja olenkin päättänyt, että jos Jumala johdattaa meidät kohtaamaan lähiaikoina toisemme, rukoilen viisautta ottaa asian puheeksi ja ellei ole jo lähtenyt hakemaan apua, rohkaisen häntä siihen ja lähden myöskin mukaan siinä määrin, jos ja kun hän haluaa ottaa apua vastaan.

Olen myöskin soimannut itseäni siitä, että hän tietää minun olevan uskovainen ja tiedän hänenkin käyneen joskus myöskin seurakunnassamme kokouksissa, eli oliko tuo hätähuuto kohdistettu tuossa tilanteessa juurikin minulle, enkä siihen vastannut siinä heti. :(

Eli nämä ovat Paa niitä tilanteita, joissa kohden itsekin joudun niiden pohdintojen eteen, mistä Sinäkin puhut tuolla aloittamassasi ketjussa "tekojen kirjasta" ja joudun tunnustamaan, että eipä niitä hyviä tekoja taida olla ainakaan minulla, joten ymmärrät varmasti siellä olevan viimeisen viestini viimeisen kappaleen siitä, miten omalla kohdalla rukoukseni vain on, että edes ikäänkuin tulen läpi. :(


Joo kyllä. Olen kyllä soimannut monesti itseäni, etten ole jossain tilanteessa saanut suuta auki vaikka olisi pitänyt :silent:

Mutta sulla on hyvä jatkosuunnitelma tämän äidin varalle :thumbup:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa