Tälle päivälle....

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Helmi 2015 20:43

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 9:

1. Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa
hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.

2. Ja peljätkööt ja vaviskoot teitä kaikki eläimet maan päällä ja kaikki taivaan linnut ja kaikki, jotka maassa matelevat, ja kaikki meren kalat; ne olkoot teidän valtaanne annetut.

3. Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.

4. Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on.

5. Mutta teidän oman verenne minä kostan; jokaiselle eläimelle minä sen kostan, ja myöskin ihmisille minä kostan ihmisen sielun, toiselle toisen sielun.

6. Joka ihmisen veren vuodattaa, hänen verensä on ihminen vuodattava, sillä Jumala on tehnyt ihmisen kuvaksensa.

7. Ja te olkaa hedelmälliset ja lisääntykää, enentykää maassa ja lisääntykää siinä."

8. Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:

9. "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa

10. ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.

11. Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."

12. Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:

13. minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.


Kuva


14. Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,

15. muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.

16. Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."

17. Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

18. Ja Nooan pojat, jotka lähtivät arkista, olivat Seem, Haam ja Jaafet. Ja Haam oli Kanaanin isä.

19. Nämä kolme ovat Nooan pojat, ja heistä kaikki maan asukkaat polveutuvat.

20. Ja Nooa oli peltomies ja ensimmäinen, joka istutti viinitarhan.

21. Mutta kun hän joi viiniä, niin hän juopui ja makasi alasti majassansa.

22. Ja Haam, Kanaanin isä, näki isänsä hävyn ja kertoi siitä molemmille veljillensä ulkona.

23. Niin Seem ja Jaafet ottivat vaipan ja panivat molemmat sen hartioilleen ja menivät selin sisään ja peittivät isänsä hävyn; ja heidän kasvonsa olivat käännetyt toisaalle, niin etteivät he nähneet isänsä häpyä.

24. Kun Nooa heräsi päihtymyksestänsä ja sai tietää, mitä hänen nuorin poikansa oli hänelle tehnyt,

25. niin hän sanoi: "Kirottu olkoon Kanaan, olkoon hän veljiensä orjain orja".

26. Vielä hän sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, Seemin Jumala, ja olkoon Kanaan heidän orjansa.

27. Jumala laajentakoon Jaafetin, ja asukoon hän Seemin majoissa, ja Kanaan olkoon heidän orjansa."

28. Ja Nooa eli vedenpaisumuksen jälkeen kolmesataa viisikymmentä vuotta.

29. Niin Nooan koko ikä oli yhdeksänsataa viisikymmentä vuotta; sitten hän kuoli.


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Helmi 2015 13:36

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kuva
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Maalis 2015 12:04

Pelastusarmeijan työntekijä:


"Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"

http://pelastusarmeija.fi/ajankohtaista ... -itseaesi/

"Elämämme tärkein ja perustavin asia on usko Jumalaan. Ihminen on tarkoitettu elämään Jumalan yhteydessä ja hänellä on ainutlaatuinen asema Jumalan edessä ja hänen luomassaan maailmassa.

Meidät on luotu Jumalan kuvaksi. Jokainen meistä kantaa tätä kuvaa rikkinäisenäkin ja on arvokas riippumatta siitä, millaisia kykyjä ja ominaisuuksia hänellä on. Ihminen on Jumalan rakkauden kohde. Se ei perustu meidän ansioihimme, saavutuksiimme tai arvoomme, vaan Jumalan hyvään tahtoon. Tästä yhteydestä kasvaa myös rakkaus lähimmäiseen ja huolenpito hänestä. Meillä on tehtävä ja vastuu hänen luotuinaan pitää huolta toisistamme. Jumalan hyvä tahto toteutuu ihmisten kautta.

Raamatun mukaan meidät tullaan myös kerran arvioimaan sen perusteella, miten olemme kohdelleet toisiamme. Jumala-suhde on myös ihmisen kohtaamista ja yhteyttä toisten kanssa.

Jokaisella on oikeus tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, oli hän kuka tahansa ja missä tahansa tässä maailmassa. Yhteys ja vuorovaikutus ovat keskeiset tekijät, kun kasvamme ihmisinä. Siihen tarvitaan aina toista ihmistä.

Jos keskitymme huolehtimaan vain omasta hyvinvoinnistamme ja suljemme muut ulkopuolelle, se on pahinta mitä voimme toisillemme tehdä. Katkeruus ja viha syntyvät siellä, missä on koettu hylkäämistä ja välittämisen, oikeudenmukaisuuden ja kohtuuden sijaan on tullut itsekäs oman edun tavoittelu.


Todellinen rakkaus ei ole vain idealistista puhetta, vaan konkreettisia arjen tekoja. Pienelläkin rakkauden teolla tai tekemättä jättämisellä voi olla suuri vaikutus lähimmäisemme elämässä.

Jumala, joka ensin on rakastanut meitä, kutsuu meitä rakastamaan ja palvelemaan toisiamme.Kun Jeesukselta kysyttiin mikä on suurin käsky laissa, Raamatussa, hän antoi tämän vastauksen: Rakasta Herraa Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi. Toinen on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näitä suurempaa käskyä ei ole. Mark 12:30–31

Petter Kornilow
everstiluutnantti"


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Maalis 2015 15:43

Minua taannoin ahdisti, kun tuntui etten osaa sanoa Jumalalle kaikkia asioita jotka minua painoivat.

Aina kun rukoilin niin tuntui että ajatukset ja asiat olivat niin monimutkaisessa vyyhdissä etten saanut niitä ulos niin, että Jumala ne ymmärtäisi, ja tänään törmäsin Raamatussa kohtaan joka muistutti, että ei ole rukouksissa mitään merkitystä sanoillamme, sillä Jumala lukee ajatuksemme.

Ei ole mikään meidän asia tai tilanne niin monimutkainen ja solmussa, ettei Herra sitä ymmärtäisi! Eli jos ei saa sanottua asioita Herralle niin voi aivan hyvin luottaa siihen, että kun tulet hätäsi ja asiasi kanssa Hänen kasvojensa eteen niin Hän ymmärtää ja tietää asiasi , jopa paremmin kuin sinä!

Huomaan itsessäni semmoisen asian, että vaikka tiedän monta opetusta Raamatusta , niin kun aikaa kuluu tarvitsee minun kerrata näitä, ja vahvistua uskossani lukemalla näistä lisää ja uudestaan. Tällä tavalla Raamattu parantaa ja rakentaa meitä, sekä lujittaa uskoamme. Jotenkin se kun omin silmin lukee ja näkee, että todentotta näin on Herra luvannut taikka näin on Herra sanonut se vahvistaa uskoa! Vihollinen jankuttaa aina vanhaa levyänsä "onko Jumala todella sanonut...?" silloin tarvitaan Raamattua muistaaksensa, että on.

Totisesti on sanonut ja nyt pulinat pois , sillä kirjoitukset todistaa, että näin on!




1.aikak:28:6-9

6 Ja hän sanoi minulle: 'Sinun poikasi Salomo on rakentava minun temppelini ja esikartanoni; sillä minä olen valinnut hänet pojakseni ja minä olen oleva hänen isänsä.
7 Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa iankaikkisesti, jos hän on luja ja pitää minun käskyni ja oikeuteni, niinkuin hän nyt tekee.'
8 Ja nyt minä sanon koko Israelin, Herran seurakunnan, läsnäollessa ja meidän Jumalamme kuullen: Noudattakaa ja tutkikaa kaikkia Herran, Jumalanne, käskyjä, että saisitte pitää omananne tämän hyvän maan ja jättäisitte sen perinnöksi lapsillenne teidän jälkeenne ikuisiksi ajoiksi.
9 Ja sinä, minun poikani Salomo, opi tuntemaan isäsi Jumala ja palvele häntä ehyellä sydämellä ja alttiilla mielellä, sillä Herra tutkii kaikki sydämet ja ymmärtää kaikki ajatukset ja aivoitukset. Jos häntä etsit, niin sinä löydät hänet, mutta jos luovut hänestä, niin hän hylkää sinut iankaikkisesti.


Matt. 9:4

Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?

Matt. 12:25

Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.

Luuk. 5:22

Mutta kun Jeesus tiesi heidän ajatuksensa, vastasi hän ja sanoi heille: "Mitä te ajattelette sydämessänne?

Luuk. 6:8

Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi miehelle, jonka käsi oli kuivettunut: "Nouse ja astu esille". Ja hän nousi ja astui esille.

Luuk. 11:17

Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, ja talo kaatuu talon päälle.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Heinä 2015 10:36

Mark. 14

7. Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina.

...............................

7. Sillä teillä ovat aina vaivaiset, ja koska ikänä te tahdotte, niin te saatte heille hyvin tehdä. Mutta en minä teillä aina ole. Biblia.



"Ruokajonoon tullut nuoria työttömiä"

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/263 ... -tyottomia

"– Jos en uskoisi Luojaan, en jaksaisi kohdata tätä kaikkea, Heli Hirsilä huokaisee syvään. Hirsilä on ollut jakamassa Katulähetyksen ruoka-apua Läntisellä Pitkäkadulla 15 vuoden ajan joka maanantai.

Sydän on käynyt vuosi vuodelta raskaammaksi:

–  Ruokajono on vain pidentynyt. Viimeisen vuoden aikana ruoka-apua on tullut hakemaan yhä enemmän lapsiperheitä, nuoria työttömiä ja opiskelijoita.

Hirsilä ymmärtää sen. Hänen akateemisesti koulutettu poikansakin on tällä hetkellä työttömänä.

– Kunpa nuoret saisivat jostain toivoa ja työtä.

Heli Hirsilä on tehnyt työuransa mielenterveyshoitajana. Hän ei ole siis niitä naisia, jotka kovin helposti järkyttyisi. Nykyajan kovuus tuntuu hänestä kuitenkin pahalta.

– Tiedän, mitä köyhyys on. Omassa lapsuudessani perheemme oli köyhä. Isä haki kaupan roskalaatikosta tavaraa. Kotona lajittelimme ruokajätteet. Osan söimme itse, osan annoimme kanoille.

– Mutta silloin ympäristö suhtautui köyhyyteen eri tavalla. Kauppias oli kiltti ja antoi kuusilapsiselle perheelle aina joskus ruokalahjoituksia.

Myös Katulähetys saa ruoka-aputarvikkeet kaupoilta lahjoituksina. Silti Hirsilästä tuntuu, ettei Suomessa ole enää samankaltaista talkoohenkeä kuin hänen lapsuudessaan.

– Silloin köyhyys ei tuntunut niin pahalta. Olimme tottuneet vähään ja ihmiset auttoivat toisia. Pienillä paikkakunnilla tällaista talkoohenkeä vielä on, mutta ei isoissa kaupungeissa.

– Nyky-Suomessa kuitenkin tarvittaisiin enemmän talkoohenkeä. Vetoan hyväkuntoisiin eläkeläisiin, tulkaa jakamaan sitä kokemusta, mitä teillä on. Meillä on niin paljon yksinäisiä ja apua tarvitsevia nuoria ja lapsiperheitä.


Kuvassa köyhälistön ruokajono jossain päin Suomea:

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Joulu 2015 11:25

Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:

1. Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,

2. kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.

3. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,

4. joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

5. Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

6. joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa,

7. ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.

8. Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;

9. niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,

10. vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.

11. Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;

12. mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.

13. Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;

14. eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.

15. Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Jukka » 26. Joulu 2015 18:18

Mikko Murpatti kirjoitti:Minua taannoin ahdisti, kun tuntui etten osaa sanoa Jumalalle kaikkia asioita jotka minua painoivat.


Siitä on jo vuosia, kun kävin keskusteluja erään vanhemman uskovaisen naisen kanssa. Hän opetti, että Jumalaa piti aina rukoilla ääneen, jos odotti Hänen kuulevan ja vastaavan. Yritin raamatunpaikoilla osoittaa, että Jumala kuulee hiljaisetkin huokauksemme ja muistutin Hannasta, joka rukoili itselleen lasta äänetönnä, vain huulet liikkuivat. Jumala vastasi ja Samuel syntyi.

No, sisar ei muuttanut mielidettään. Kyllähän Hannakin oli ääneen rukoillut vaikkakin hiljaa kuiskaamalla. Muuten ei vastausta olisi tullut... En alkanut kiistelemään. Jumala kuitenkin tuntee meidän ajatuksemme ja sanamme "jo kaukaa", ennen kuin yksikään niistä lausuttiin ääneen. Voimme myös esittää väärin sanoin asiaamme, mutta kyllähän Herra meidät tuntee ja vastaa vanhurskaasti.
Jukka
 

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 26. Joulu 2015 19:51

Aika erikoinen ajatus tuo ääneen rukoilemispakko. Uskoviahan kehotetaan rukoilemaan lakkaamatta. Ei varmaan kuitenkaan koko ajan tarvitse edes suun liikkua :D
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Huhti 2016 15:13

Evankeliumi Johanneksen mukaan 17:

1. Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;

2. koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.

3. Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

4. Minä olen kirkastanut sinut maan päällä: minä olen täyttänyt sen työn, jonka sinä annoit minun tehtäväkseni.

5. Ja nyt, Isä, kirkasta sinä minut tykönäsi sillä kirkkaudella, joka minulla oli sinun tykönäsi, ennenkuin maailma olikaan.

6. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.

7. Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta.

8. Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

9. Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun -

10. ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.

11. Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

12. Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.

13. Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.

14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.

15. En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.

16. He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.

17. Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

18. Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;

19. ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.

20. Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,

21. että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.

22. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -

23. minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.

24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.

26. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Jukka » 03. Huhti 2016 21:28

Aamu-Usva kirjoitti:Aika erikoinen ajatus tuo ääneen rukoilemispakko. Uskoviahan kehotetaan rukoilemaan lakkaamatta. Ei varmaan kuitenkaan koko ajan tarvitse edes suun liikkua :D


Niinpä, aika hassu ajatuksenakin tuo 'ääneenrukoilemispakko'. Koska meitä kehotetaan rukoilemaan lakkaamatta niin uskovat olisivat sitten joka paikassa supisemassa ja kuiskimassa.
Jukka
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron