Tälle päivälle....

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Syys 2014 16:05

*
Turvallista ja siunattua matkaa sinne Aamu-Usva :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Syys 2014 16:11

*
Tosi hauska juttu eräältä uskonveljeltä tuosta fb:sta mitä hän tuossa kirjoitti niin haluaisin kans laittaa tänne myös... :D :D

Hän kirjoitti:
kun olin kainuussa saarna matkoille lähdösssä Ja olin rukouksissa ja kohta soi lanka puhelin ja naapurin nyt jo edesmennyt mies joka ei ollut uskossa niin vastasin hänelle HALLELUJAA EIKUN HALOO
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Siivetön » 19. Syys 2014 10:59

Tälle päivälle ajatuksissani:

Katso Jeesuksen puoleen kaikissa asioissasi.
Luota Herraan ja pudota kaikki taakkasi Hänen käsiinsä,
sillä taakkojen painamana saatat langeta, koska ne vievät
voimiasi, joita tarvitset taistelussa vihollisen houkutuksia
vastaan.

Pudota ne siis Jeesuksen jalkojen juureen, tietäen ja luottaen,
että Hän ottaa ne käsiinsä ja käsittelee ne parhaaksesi, sillä
"..kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa
rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat
kutsunut."

https://www.youtube.com/watch?v=xwmoLLv2WAg
Siivetön
 

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Syys 2014 11:09

vaisuliini kirjoitti:*
Tosi hauska juttu eräältä uskonveljeltä tuosta fb:sta mitä hän tuossa kirjoitti niin haluaisin kans laittaa tänne myös... :D :D

Hän kirjoitti:
kun olin kainuussa saarna matkoille lähdösssä Ja olin rukouksissa ja kohta soi lanka puhelin ja naapurin nyt jo edesmennyt mies joka ei ollut uskossa niin vastasin hänelle HALLELUJAA EIKUN HALOO


Olipas hauska tapaus! :D :D :D
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja paa » 19. Syys 2014 23:09

vaisuliini kirjoitti:*
Tosi hauska juttu eräältä uskonveljeltä tuosta fb:sta mitä hän tuossa kirjoitti niin haluaisin kans laittaa tänne myös... :D :D

Hän kirjoitti:
kun olin kainuussa saarna matkoille lähdösssä Ja olin rukouksissa ja kohta soi lanka puhelin ja naapurin nyt jo edesmennyt mies joka ei ollut uskossa niin vastasin hänelle HALLELUJAA EIKUN HALOO


ihana :clap:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja paa » 19. Syys 2014 23:27

Kuuntelen aina töissä Radio Deitä ja tällainen kohta jäi tänään Raamattu kannesta kanteen -ohjelmasta mieleen:

Aikoinaan Napoleonin joukoissa palveli nuori poika, joka rikkoi armeijan sääntöjä, ja hänelle langetettiin sen vuoksi kuolemantuomio. Pojan Äiti kuuli asiasta ja meni tapaamaan Napoleonia ja pyysi armoa pojalleen. Napoleon vastasi, että poika ei ole ansainnut armoa. Siihen äiti sanoi, että ei niin, mutta hän tulikin pyytämään armoa pojalleen.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Siivetön » 20. Syys 2014 05:24

paa kirjoitti:Kuuntelen aina töissä Radio Deitä ja tällainen kohta jäi tänään Raamattu kannesta kanteen -ohjelmasta mieleen:

Aikoinaan Napoleonin joukoissa palveli nuori poika, joka rikkoi armeijan sääntöjä, ja hänelle langetettiin sen vuoksi kuolemantuomio. Pojan Äiti kuuli asiasta ja meni tapaamaan Napoleonia ja pyysi armoa pojalleen. Napoleon vastasi, että poika ei ole ansainnut armoa. Siihen äiti sanoi, että ei niin, mutta hän tulikin pyytämään armoa pojalleen.


AAMEN!

Kuten allekirjoituksesikin kertoo; "Ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme."
Siivetön
 

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Siivetön » 20. Syys 2014 05:43

HÄN SEN TEKEE!

Jeesus opetti opetuslapsilleen Hengen voiman uudistumisen ja ruumiin levon tarpeellisuutta.

Raamattu sanoo, että; Hän paino päänsä aluseen ja nukkui venheessä.

Se ei ollut välinpitämättömyyttä, vaikka opetuslapset niin luulivatkin, vaan Herran piti opettaa heille, että levoton toimeliaisuus ei kuulu Isän suunnitelmiin.

Joten älkäämme yrittäkö tehdä työtä Herran puolesta omilla toimillamme tai luoda tilaisuuksia ja mahdollisuuksia Hänen toimia siten, kuin me parhaaksi näemme, vaan vaeltakaamme vain yhteydessään ja eläkäämme elämäämme Hänelle, niin Hän tekee oman työnsä kauttamme ja luo tilaisuudet, joissa me saamme vain kulkea edeltä valmistetuissa teoissa, Hänen edeltä valmistamistaan voitoista voittoihin, sillä HÄN on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ!

Sillä me emme voi itse tehdä itsestämme rakastavia, hengellisesti vahvoja, kärsivällisiä ja nöyriä yms., mutta kun vaellamme ja elämme Kristuksessa ja Hänen yhteydessään, Hänen elämänsä meissä saa aikaan ihmeitä ja me saamme vain ikäänkuin sivustakatsojina kiitollisina ihmetellä sitä, mitä Hän tekee, mitä Hän on ja mitä Hän tulee aina olemaan.

Sillä Hän on aina sama, eilen, tänään ja iankaikkisesti, eikä Hänen rakkautensa lopu koskaan!
Siivetön
 

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Siivetön » 22. Syys 2014 06:07

Val. 3
21. Tämän minä painan sydämeeni, sentähden minä toivon.
22. Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:
23. se on joka aamu uusi, ja suuri on hänen uskollisuutensa.
24. Minun osani on Herra, sanoo minun sieluni; sentähden minä panen toivoni häneen.
25. Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii.
26. Hyvä on hiljaisuudessa toivoa Herran apua.

Häneen on meidän hyvä panna toivomme, sillä vaikka kaikki muu katoaisi tai muuttuisi, Jumala rakkaus, armo ja laupeus meitä kohtaan ei koskaan katoa, eikä lopu!
Siivetön
 

Re: Tälle päivälle....

ViestiKirjoittaja Siivetön » 22. Syys 2014 08:28

Jumala on puhunut tänä aamuna voimakkaasti siitä, että mitä sana USKO ja USKOA merkitsee minulle ja ovatko ne omalla kohdallani teonsanoja, niin kuin niiden Jumalan suunnitelman mukaan tulisi olla?

Jos siis uskomme Jumalaan, tuon uskomme, jos se on todellista ja aitoa, tulee aikaansaada meissä uskomme mukaista toimintaa, eikä vain rojottamista sen varassa, että onneksi minä.....

Kuten Jaakobin kirjeessä opetetaan, että: Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa.

Saatanakin uskoo Jeesuksen olevan olemassa, tuntee Jumalan Sanan ehkäpä paremmin, kuin meistä yksikään, mutta saatana ei kunnioita ja rakasta Jumalaa niin, että hänellä olisi halu tehdä Hänen tahtonsa, eli hänellä on juurikin sitä uskoa, joka EI aikaansaa Jumalan mielenmukaista toimintaa ja tuollainen usko ei voi pelastaa ketään kadotukselta.

Sillä käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta!

Ilman tätä uskoa ei voi olla otollinen Jumalalle ja jos haluamme tutkia itseämme, olemmeko oikealla tiellä, on hyvä kysyä itseltään, mitä usko saa minussa aikaan.... mikä on uskoni hedelmä ja tuottaako uskoni hyvää hedelmää; rakkautta, iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä?

Vaikuttaako uskoni minussa tahtoa hyvän tekemiseen ja ojentautumista Jumalan tahdon mukaisuuteen, vai onko Jumalan tahdon etsiminen ja noudattaminen minulle kuin tervan juontia, jonka jätän mieluummin juomatta.

Onko minulla himo ja halu kohdata Jumalaa, etsiä Hänen teitänsä ja kaikessa noudattaa Hänen tahtoansa ja ellei näin ole, on syytä kysyä; Onko uskoni sittenkään Jumalallista alkuperää, vai onko se vain uskottelua, jolla oletan pelastavani sieluni sinä päivänä, kun kerran seisomme kaikki Hänen tuomioistuimensa edessä.

Nämä ovat todella tärkeitä asioita, sillä on kysymys iankaikkisuudesta!
Siivetön
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa

cron