Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja paa » 11. Syys 2014 21:09

tanu kirjoitti:
paa kirjoitti:Mulla ei ole mitään lääkkeitä vastaan siinä mielessä, että jos niistä on apua, niin miksen käyttäisi. Ei tietenkään jokaiseen pieneen vaivaan ja kohtuudella muutenkin ja tietysti jos suinkin pärjää ilman, niin hyvä niin. Mutta jos kärsin kivuista joihin mulla on helpotus buranapaketin muodossa kaapissa, niin aivan varmaan vedän särkylääkkeen naamaan. Tai jos olen koko aikuisikäni kärsinyt masennuksesta, ahdistuksesta ja pakko-oireisista häiriöistä ja vihdoin on löytynyt noita kaikkia hillitsevä lääke, niin taatusti käytän. Mutta aina löytyy uskovia, joille lääkkeet on suorastaan saatanallinen keksintö, mutta kärvistelköön he sitten marttyyreinä kivuissaan.

Parasta on tietysti se kun Jumala parantaa suoraan. Niinkin on minulle käynyt.

No tää meni vähän huti aiheen; lääketeollisuudesta itsestään olen ihan samaa mieltä.



Ei kai nyt kukaan sentään ole vastaan lääkkeitä, jotka oikeasti auttavat, eivätkä aiheuta sivuvaikutuksia yms.


Mun lääkkeistä on sivuvaikutuksia, mutta suhteutettuna niiden antamaan hyötyyn koitan vaan kestää ne.
Lähinnä noilla valittavilla marttyyreillä tarkoitin semmoisia ihmisiä, jotka turhaan kituuttavat kipujensa kanssa, vaikka turvallinen särkylääke olisi käden ojennuksen päässä. Noi sun lääkkeet kuulostaa kammottavalta myrkyltä, en varmaan itekkään söisi, etenkin jos voisin koittaa luonnonmukaisia menetelmiä. En vaan ole omiin sairauksiini löytänyt luonnonmukaisia hoitokeinoja; ihan turha sanoa masentuneelle, että nyt vaan reippaasti ulos lenkille tai että ajattele positiivisia asioita ja ota itseäsi niskasta kiinni! Paskat. Kun mieli on niin musta ettei ulospääsyä näy, ei kykene yhtään mihinkään. Tai pakko-oireet ei katoa sillä, että "ottaa vaan rennosti" :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja paa » 11. Syys 2014 21:18

Jotkut uskovat ajattelevat, että lääkkeiden syöminen on epäuskon merkki. Että pitää pelkästään rukoilla ja luottaa siihen, että Jumala parantaa. Mitä mieltä te olette tästä? Itse en oikein tiedä mitä tosta ajattelisi.

Ihan liikaa ihmiset lääkkeitä kyllä puputtavat :cry:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Janne » 11. Syys 2014 21:25

Itse kerran sain mahdollisuuden jutella erään eläkkeellä olevan tutkijan kanssa. Hän teki pitkän uran ja teki "puolueettomia" tutkimuksia pää-asiallisesti suurten elintarvike yhtiöiden tuotteille.

Hän sanoi että vaikka he tekivät puolueettomia tutkimuksia niin silti tutkimustulokset viilattiin edullisiksi yrityksiä kohtaan. Tutkimuksissa kuulemma peteltiin tai jopa poistettiin tutkittavien asioiden epäedullisia puolia ja taas puolestaan liioiteltiin sekä manipuloitiin hyviä asioita.

Kysyin häneltä että miksi hän suostui tekemään tällaista, niin hän vastasi että jos ei olisi tehnyt niin hänestä olisi hyvin nopeasti tullut työtön tutkija.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Syys 2014 21:56

Joel.A kirjoitti:
tanu kirjoitti:
Joel.A kirjoitti:Vaikka itsekin olen hieman perillä noista asioista niin kiitos silti tanu noista hyvistä ja silmiä avaavista linkeistäsi :thumbup:


Ei kestä kiittää, ole hyvä vaan :-P

Semmosen asian juuri huomasin, että tuon "kuolleet lääkärit eivät valehtele"-tekstin lopussa on joukko
linkkejä sekalaisiin kirjoituksiin. Muutama ainakin ihan täysin Raamatun vastaisia. En olisi laittanut tuota linkkiä, jos olsin huomannut nuo.
Tai voinhan poistaa tuon linkin ja laittaa uuden samaan kirjoitukseen.


Mitä Raamatun vastaisuuteen tulee niin eikös tuo mangneettimedia ole myös antisemitistinen sivu eli näin ollen aika lailleen Raamatun vastainen?


Koska tiesin monen täällä olevan Magneettimediasta tuota mieltä, niin laitoin siksi tuon toisen linkin kirjoitukseen, mutta menikin ojasta allikkoon...
Muualta en tuota kirjoitusta löytänyt.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Syys 2014 22:21

paa kirjoitti:Jotkut uskovat ajattelevat, että lääkkeiden syöminen on epäuskon merkki. Että pitää pelkästään rukoilla ja luottaa siihen, että Jumala parantaa. Mitä mieltä te olette tästä? Itse en oikein tiedä mitä tosta ajattelisi.

Ihan liikaa ihmiset lääkkeitä kyllä puputtavat :cry:


No en kyllä itse ole sitä mieltä, että lääkkeiden käyttö olisi epäuskoa.
Ennemminkin epätietoisuutta muista vaihtoehdoista.
Ja muita vaihtoehtoja ei juurikaan ole yleisesti tarjolla, koska lääkefirmoilla on niin suuri vaikutus koko terveydenhoito alaan.
Aika salapoliisi saa olla etsiessään vaihtoehtoisia hoitomuotoja.

Eihän se ole edes turvallista lopettaa yht'äkkiä lääkkeiden käyttöä. Varsinkin jos on niitä vuosia käyttänyt.

Jumala kuitenkin voi parantaa kaikki sairaudet. Mutta en osaa sanoa, että miksi Hän niin harvoin nykyään parantaa?
Vaikea on alkaa syyttämään epäuskosta sairaita, joita Jumala ei paranna.

Enpä tiedä miten tämän asian laita oikeasti on... :?:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Syys 2014 22:22

Janne kirjoitti:Itse kerran sain mahdollisuuden jutella erään eläkkeellä olevan tutkijan kanssa. Hän teki pitkän uran ja teki "puolueettomia" tutkimuksia pää-asiallisesti suurten elintarvike yhtiöiden tuotteille.

Hän sanoi että vaikka he tekivät puolueettomia tutkimuksia niin silti tutkimustulokset viilattiin edullisiksi yrityksiä kohtaan. Tutkimuksissa kuulemma peteltiin tai jopa poistettiin tutkittavien asioiden epäedullisia puolia ja taas puolestaan liioiteltiin sekä manipuloitiin hyviä asioita.

Kysyin häneltä että miksi hän suostui tekemään tällaista, niin hän vastasi että jos ei olisi tehnyt niin hänestä olisi hyvin nopeasti tullut työtön tutkija.


Aika sinisilmäinen saa olla, jos ei näe tätä lääkefirmojen, järjestäytyneen rikollisuuden kaltaista, toimintaa.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Syys 2014 15:58

Minä olen sitten varmaan sisäisesti yhtä sinisilmäinen kuin ulkoisestikin :lol: .
Muistan kyllä jo hamassa nuoruudessani Israeliin muuttaessani, kun siellä ihmiset yrittivät saada minua luopumaan "pinkeistä laseistani", joiden läpi maailmaa katselin. Maailma vain on niin paljon siedettävämpi paikka, kun pyrkii kaikkialla näkemään vain sen, mikä on hyvää. Jos minua vastaan tulee joku erityisen paha uutinen, niin menen äkkiä sen ohi. Tiedän, että maailmassa tapahtuu pahoja asioita, mutta en voi auttaa ketään hankkimalla tietoa tuon kaiken pahuuden yksityiskohdista. Hyvyydessä kiinni riippuminen on paljon parempi asia; että aina ajattelee jokaisesta ihmisestä parasta mahdollista. Lääketeollisuuspomoista kuin myös lääkkeistä riippuvaisista ihmisistä.
Psalmin kirjoittajan sanoin minäkin voin todeta: "...minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa (Ps.27:13)." Meidän pitää vain pysyä tämän maailman keskellä Jumalan hyvyydessä, niin Hän avaa meidän silmämme näkemään kaiken kauniin ja hyvän, mitä Hän on luonut ja tehnyt.
https://www.youtube.com/watch?v=lzhzDS4FO1Y
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Syys 2014 18:55

Pääkaupunkiseudulla toimiva katkaisuhoitoa tarjoava yritys haki lääkäriä reseptiprovisiopalkalla.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091 ... 9_uu.shtml
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Syys 2014 23:15

*
Niistä teollisista valmistamista lääkkeistä, joissa on myrkyllisiä aineita mitkä aiheuttaa sivuhaittoja, ei ole fyysiseen parantamiseen. Koska niiden seurauksina tulee uusia sairauksia joille määrätään lääkärin mukaan taas uudet toiset lääkkeet... Tuskin Jumala tarkoittaa sitä. Kun pääsee Jumalan sisäiseen tuntemiseen niin siten näkee että Jumala välittää kyllä terveydestämme niin parempi aina rukoilla viisautta ja apua Jumalalta lääkärin puolesta ennenkuin mennään lääkärille ettei lääkäri anna väärän lääkkeen.... Saattaa ollapa että lääkäri ei anna lääkkeen.

Koska minä yllätyin kans kun ensin rukoilin ja siten menin lääkärille niin lääkäri katsoi sellaista lääkeopaskirjaa ja siten sanoi minulle etten tarvitse lääkettä. :shock: Tuntui että se olisi suora vastaus Jumalalta. Jumala kuuli rukoustani ja antoi viisautta lääkärille niin lääkäri haki sellaisen lääkeopaskirjan ja katsoi sitä kans. Kyllä rukous kannattaa. Raamattu itse sanoo että vanhurskaan rukous voi paljon kun on harras. Tulin näkemään ihmetellen miten väkevä Jumala meillä on joka vastasi rukoukseen... Jumala varjelee kyllä meitä vääriltä lääkkeiltä. Rukous auttaa ja Jumala myös! :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 23. Syys 2014 19:43

vaisuliini kirjoitti:*
Niistä teollisista valmistamista lääkkeistä, joissa on myrkyllisiä aineita mitkä aiheuttaa sivuhaittoja, ei ole fyysiseen parantamiseen. Koska niiden seurauksina tulee uusia sairauksia joille määrätään lääkärin mukaan taas uudet toiset lääkkeet... Tuskin Jumala tarkoittaa sitä. Kun pääsee Jumalan sisäiseen tuntemiseen niin siten näkee että Jumala välittää kyllä terveydestämme niin parempi aina rukoilla viisautta ja apua Jumalalta lääkärin puolesta ennenkuin mennään lääkärille ettei lääkäri anna väärän lääkkeen.... Saattaa ollapa että lääkäri ei anna lääkkeen.

Koska minä yllätyin kans kun ensin rukoilin ja siten menin lääkärille niin lääkäri katsoi sellaista lääkeopaskirjaa ja siten sanoi minulle etten tarvitse lääkettä. :shock: Tuntui että se olisi suora vastaus Jumalalta. Jumala kuuli rukoustani ja antoi viisautta lääkärille niin lääkäri haki sellaisen lääkeopaskirjan ja katsoi sitä kans. Kyllä rukous kannattaa. Raamattu itse sanoo että vanhurskaan rukous voi paljon kun on harras. Tulin näkemään ihmetellen miten väkevä Jumala meillä on joka vastasi rukoukseen... Jumala varjelee kyllä meitä vääriltä lääkkeiltä. Rukous auttaa ja Jumala myös! :thumbup:


Hyvä neuvo Vaisuliini. Seuraavalla kerralla kun menen lääkäriin, niin rukoilen lääkärin puolesta, että saisi Jumalalta viisautta ja löytäisi oikean avun vaivaan.
Kun nykyisin olen sillä mielellä, että "kunhan vaan saan sen sairasloman ja reseptit ainakin joutaa roskiin..."
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron