Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Janne » 08. Syys 2014 17:24

Vihdoinkin tämä aihe on saanut suurta näkyvyyttä mediassa ja ihmisten parissa, Hyvä ! :thumbup:

Professori Peter C. Gøtzsche on kohauttanut kirjallaan Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus. Kannattaa lukea linkki. Tulisipa tuo kirja saatavaksi myös Suomenkielellä!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014090718638829_ul.shtml
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Syys 2014 09:42

Moni ei tiedä, että on vaiettu tosiasia, että lääkeyhtiöt antavat lääkäreille rahaa ja muita etuja jos määräävät juuri heidän lääkkeitä kuluttajille.

Nämä voivat olla suuria summia taikka luontaisetuja.

Sairaalle pitäisi tietysti määrätä sitä lääkettä, joka on edullisin ja toimii parhaiten eikä sitä lääkettä mistä lääkäri saa itselleen rahallista hyötyä.

Asiassa on paljon muutakin , mutta tämän halusin tuoda esille erityisesti.

Moneen vaivaan auttaisi ruokavalio,liikunta ja luonnontuotteet, mutta nappia vaan työnnetään huuleen jotta saisi provikat lääkefirmoilta, tämä on vääryys.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Syys 2014 09:52

Suuri vääryys pesii lääketeollisuudessa ympäri maailmaa .En suomessa myöskään ihan sulata lääkäreiden toimia .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 09. Syys 2014 12:51

Kerrankin uutinen "valta-mediassa", josta voi olla ihan samaa mieltä! :thumbup:

Mitä useammin käyt lääkärissä ja mitä useampia lääkkeitä syöt, sitä sairaampi olet.
Ja lääkeyhtiöt kiittää.

15min vastaaanottoajat ovat niin lyhyitä, että ainoa mitä lääkäri ehtii tehdä, on kirjoittaa potilaalle lääkkeitä.
Ei ole aikaa kuunnella potilasta ja yhdessä miettiä, että mitä oikeasti kannattaisi tehdä.

Nykyään hoidetaan aivan pienimpiäkin vaivoja ja jopa väsymystä lääkkeillä.
Kun usein auttaisi lepo ja elintapojen muuttaminen. Masennusdiagnoosi on oikea kultakaivos lääkefirmoille.

Mutta tässä oravanpyöräyhteiskunnassa ei ole aikaa levätä. Eli lisää vaan myrkkyjä koneeseen ja kohti uusia
haasteita ja kuluttamista ja suorittamista.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Lily » 09. Syys 2014 16:54

Tässä yksi mielenkiintoinen dokumentti aiheesta http://m.youtube.com/watch?v=nM4WdU8syJ8
Lily
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Syys 2014 21:21

Voi ei ja juuri nyt kun minä menin ostamaan lääketeollisuudelta Finrexiniä pitkittyneeseen flunssaani... Ja ostin muuten samalla reissulla myös D-vitamiinitippoja sekä Panadolia. Yleensä olen oikeasti jopa tällaisia lääkkeitä vastustanut, mutta nyt ajattelin hiukan helpottaa oloani. En vain jaksaisi olla enää toista viikkoa poissa pelistä.

Oikeasti jotenkin ajattelen että elimistö saa parantaa itse itsensä rauhassa ja kunnolla jos en ole millään mömmöillä häiritsemässä sitä. Nyt ei vain tämä elimistö tunnu pääsevän tästä enteroviruksesta eroon. Ei se mitään. Olen saanut gradua naputettua, kun ei paljon muutakaan pysty tekemään :thumbup:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Siivetön » 10. Syys 2014 09:16

Oi ja voi, sillä olen toisenkin kerran kiittänyt Taivaan Isää siitä, että Hän on antanut ihmisille viisautta kehittää lääkkeitä, joiden vuoksi ja avulla minäkin voin elää ihmisarvoista elämää ja kipuni pysyvät siedettävinä ja myöskin jonkinlainen liikuntakyky on vielä tallella. :(
Siivetön
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Syys 2014 09:50

*
Myös e-pilleri haittaa terveyttä. Luin jossain palstassa niin e-pillerissä on jotain haitta-ainetta. Masennuslääkkeet ovat myös haitallisia, ei varmaan kaikki vaan osa... http://www.anttiheikkila.com/blogi/masennuslaakkeet/

Minä en enää rukoile lääketehtaan puolesta koska se tavoittaa rahaa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7936
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 10. Syys 2014 10:15

Minä niin odotan sitä aikaa, kun sairaat alkavat parantua, kun heidän puolestaan rukoillaan. Tämä maa on kärsimystä täynnä ja lääkefirmat rikastuu kärsimyksen kustannuksella aiheuttaen lisää kärsimystä. :(
Isoäiti
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Siivetön » 10. Syys 2014 12:35

Monet ovat sitä mieltä, että jos uskovainen sairastaa, on se seurausta jostain pahan tekemisestä tai että jokainen uskovainen parantuisi heti, jos olisi vain riittäväst uskoa, mutta itse olen miettinyt sitä, että ymmärtäisimmekö me ollenkaan sairaiden ihmisten hätää ja ongelmia, ellemme olisi itse niitä kokeneet ja mieleeni tulee aina tämä Raam.kohta.

2 Kor. 1
2. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
3. Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
4. joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.

Missään muualla en ole tavannut niin levollisia, uskossaan vahvoja ja tyytyväisiä ihmisiä, kuin sairasvuoteilla.

Mutta miksi?

Ovatko he oppineet kokemaan ja saaneet kokea sitä lepoa ja rauhaa, mikä ei ole kiinni ulkoisista olosuhteista, vaan mikä meille on luvattu Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa?
Siivetön
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa