Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Syys 2014 16:26

Täältä sairasvuoteelta ei kyllä löydy tyytyväisyyttä nimeksikään.. ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Siivetön » 10. Syys 2014 17:34

Aamu-Usva kirjoitti:Täältä sairasvuoteelta ei kyllä löydy tyytyväisyyttä nimeksikään.. ;)


No minkäslainen pakana sie oikein oletkaan, kun sua pittää noin kovin kuritaa?
Etkös sä ookkaan oikeen kunnon uskovaanen?
Mitäs pahaa oikein oot tehenynnä, notta sua tualla lailla nöyryytetähän?
Tee kuule parannus, notta pääset ylähä siältä sängystäs!!!
Et maakasi siälä, jos sulla olis sinapinsiemenkään vertaa uskoa!! Se on kuule sillä lailla!

:lol: :lol: :lol:

Toivottavasti ymmärrät vähän rajumpaakin huumoria? :hugehug:
Siivetön
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja paa » 10. Syys 2014 17:38

Mulla ei ole mitään lääkkeitä vastaan siinä mielessä, että jos niistä on apua, niin miksen käyttäisi. Ei tietenkään jokaiseen pieneen vaivaan ja kohtuudella muutenkin ja tietysti jos suinkin pärjää ilman, niin hyvä niin. Mutta jos kärsin kivuista joihin mulla on helpotus buranapaketin muodossa kaapissa, niin aivan varmaan vedän särkylääkkeen naamaan. Tai jos olen koko aikuisikäni kärsinyt masennuksesta, ahdistuksesta ja pakko-oireisista häiriöistä ja vihdoin on löytynyt noita kaikkia hillitsevä lääke, niin taatusti käytän. Mutta aina löytyy uskovia, joille lääkkeet on suorastaan saatanallinen keksintö, mutta kärvistelköön he sitten marttyyreinä kivuissaan.

Parasta on tietysti se kun Jumala parantaa suoraan. Niinkin on minulle käynyt.

No tää meni vähän huti aiheen; lääketeollisuudesta itsestään olen ihan samaa mieltä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Syys 2014 18:43

:lol:
Varmasti on ihan syntejäkin yhden enteroviruksen edestä tullut tehtyä sitten viime flunssan.
Jos syntien perusteella sairastuttaisiin niin kyllä jotain pientä tautia olisi ainakin täällä ihan joka päivä.

Mutta paa: Miten voit olla lääkkeiden puolella mutta lääketeollisuutta vastaan..? Siis vähän niin kuin joku voisi ostaa ja käyttää turkiksia mutta kuitenkaan ei hyväksyisi turkistarhausta... tai ehkäpä voikin :thumbup: Ei kai siinä sittenkään mitään.

Minäkin taas tänään otin yhden panadolin, kun kurkkuun sattui niin etten saanut edes juotua. Ja kyllähän se helpotti. Huomenna onkin ihan pakko lähteä liikenteeseen. Toivottavasti paranen siihen mennessä. Ajateltiin molemmat mieheni kanssa kokeilla ensi yönä vanhaa kunnon sipulisukkaa ja sudanilainen naapurini sanoi että ihan vain kuorittu sipulinpuolikas sängyssä tyynyn vieressä auttaa. Kaikki keinot käyttöön. Nyt on kuuma kuppi mustaherukkamehua tässä :thumbup:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Janne » 10. Syys 2014 19:19

Miettikää nyt vähän yli 1 000 000 Suomalaista käyttää jotain Kelan korvaamaa psyykelääkettä, Yli 1 400 000 Suomalaista on käyttää jotain sydän ja verisuonitautiin tarkoitettua lääkettä joiden teho ja tarpeellisuus on varsin kyseenalainen.

Näissä joukoissa on paljon lääkkeiden todellisia tarvitsijoita mut joku kyllä mättää ja pahasti.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Syys 2014 20:01

paa kirjoitti:Mulla ei ole mitään lääkkeitä vastaan siinä mielessä, että jos niistä on apua, niin miksen käyttäisi. Ei tietenkään jokaiseen pieneen vaivaan ja kohtuudella muutenkin ja tietysti jos suinkin pärjää ilman, niin hyvä niin. Mutta jos kärsin kivuista joihin mulla on helpotus buranapaketin muodossa kaapissa, niin aivan varmaan vedän särkylääkkeen naamaan. Tai jos olen koko aikuisikäni kärsinyt masennuksesta, ahdistuksesta ja pakko-oireisista häiriöistä ja vihdoin on löytynyt noita kaikkia hillitsevä lääke, niin taatusti käytän. Mutta aina löytyy uskovia, joille lääkkeet on suorastaan saatanallinen keksintö, mutta kärvistelköön he sitten marttyyreinä kivuissaan.

Parasta on tietysti se kun Jumala parantaa suoraan. Niinkin on minulle käynyt.

No tää meni vähän huti aiheen; lääketeollisuudesta itsestään olen ihan samaa mieltä.



Ei kai nyt kukaan sentään ole vastaan lääkkeitä, jotka oikeasti auttavat, eivätkä aiheuta sivuvaikutuksia yms.

Se mikä tässä lääkeasiassa on pahasti vialla on se, että miten suuri valta lääkeyhtiöillä nykyään on.
Moniin sairauksiin, itse asiassa varmasti lähes kaikkiin, olisi olemassa luontainen ja turvallinen ja myös paljon halvempi vaihtoehto, kuin lääkkeet.
Mutta koska lääkebisnes on niin kannattavaa, niin lääkeyhtiöt järjestään vaientavat tahot, jotka luontaislääkintää tarjoavat.

Luontaislääkintää käsitteleviä tutkimuksia, hoitoraportteja tai yleensä mitään niiden puolesta olevia kirjoituksia ei julkaista yhdessäkään
suuressa tai "uskottavassa" alan julkaisussa. Lääkärit jotka yrittävät nousta lääkeyhtiöitä vastaan mustamaalataan ja yleensä menettävät
lääkärinoikeutensa loppujen lopuksi. Lääkeyhtiöitä ei kiinosta pätkän vertaa ihmisten parantaminen. Ainoa mikä kiinnostaa on raha.
Myös lääkärikoulutus on lääkeyhtiöiden suuresti manipuloimaa. Lääkärit opetetaan määräämään potillaille aina lääkkeitä ja taas lisää lääkkeitä.
Käytännössä kaikki lääketieteellinen tutkimus on nykyään lääkeyhtiöiden rahoittamaa. Ja mitä tästä seuraa?
Mitään vaihtoehtoisia hoitomuotoja tai luontaislääkintää koskevia tutkimuksia ei koskaan rahoiteta.

Olen ilmeisesti tuollainen "uskova marttyyri", kun kieltäydyin käyttämästä sairauteeni lääkärin pari viikkoa sitten määräämiä lääkkeitä.
Ja nyt kärvistelen marttyyrinä vaivojeni kanssa :-P . Mulle määrättiin sellaiset myrkyt, että pitäisi käydä loppuelämä parin viikon välein
"turvakokeissa", eli verikokeissa, joissa varmistetaan, ettei ole tullut näistä lääkeitä maksavaurioita tai valkosolut eivät ole liikaa vähentyneet ym. muuta
mukavaa. En aio käyttää, vaan yritän saada sairauden kuriin luontaistuotteilla, vitamiineilla ja ruokavaliolla.

Kyllä Jumala on luonut ihmisen sellaiseksi, että parannuskeinot kaikkiin sairauksiin löytyvät niin ikään Luojan luomasta luomakunnasta.
Luontaiset lääkkeet, joilla ei ole haitta- ja sivu- ja yhteisvaikutuksia, kuten useimmilla lääkkeillä.
Ja tällaiset luontaiset lääkkeet olisivat varmasti nykyisin käytössä sairauteen kuin sairauteen, jos ihmiset(lääkefirmojen omistajat, lääkärit ynnä muut koko touhusta hyötyvät) eivät olisi niin ahneita.

Tämän videon, jossa kerrotaan syöpähoito-bisneksestä ja lukuisista tehokkaista vaihtoehtohoidoista olen laittanut joskus aiemmin
muistaakseni syöpä-ketjuun. Kannattaa katsoa, niin ymmärtää paremmin, että mistä koko lääkebisneksessä on kyse.
http://bambuser.com/v/1548437

Enkä ole sulle Paa vihainen, vaikka ehkä siltä saattaa vaikuttaa. :thumbup:
Olen vihainen tälle täysin metsässä olevalle lääkeyhtiöiden hallitsemalle terveydenhoitojärjestelmälle.

Siunausta kaikille.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Syys 2014 21:28

No samoin täällä,en oo suostunu lääkkeisiin vaan ruokavaliolla ja vitamiineilla hoidellu ja hyvin on sujunu tähän asti :)Ens viikolla onkin taas lääkärin kontrolli vastaanotto.
systeri
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Syys 2014 21:29

Mulla pysähtyy tuo tanun laittama video 1:52 kohtaan eikä sitte millään suostu jatkamaan :?
systeri
 

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Syys 2014 22:14

systeri kirjoitti:Mulla pysähtyy tuo tanun laittama video 1:52 kohtaan eikä sitte millään suostu jatkamaan :?


Ihme juttu, tääl toimii ihan hyvin.
Tossa pari muuta linkkiä samaan videoon:
http://www.magneettimedia.com/miksi-syo ... -parantaa/
http://www.tuulamaria.fi/Tuulamarian_ki ... antaa.html

Mullakin ruokavalio toimi hyvin puoli vuotta, mutta sitten jostain syystä ei enää.
Nyt on uusi yritys ja vielä tiukennettu versio osittain. Erityisesti sokeri on semmonen, jota en saa syödä yhtään.

Mutta kaiken kaikkiaan sairaus on ollut kuitenkin siunaus. On ollu pakko lukea ja opiskella paljon ruoasta ja ruokavaliosta.
Oon saanu koko perheen syömään terveelisemmin ja painokin on tippunu 20kg.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Professori vertaa lääketeollisuutta rikollisuuteen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Syys 2014 22:16

Ei kaikki lääketieteellinen tutkimus ole lääkeyhtiöiden rahoittamaa. Teenhän itsekin "tutkimusta" lääketieteellisessä tiedekunnassa enkä ole kuullutkaan mahdollisuudesta saada joltain lääkeyhtiöltä rahoitusta :lol: Ihan muut tahot voivat kyllä antaa apurahoja, mutta niitä pitää hakea ja toki apurahan antaja päättää minkä tyyppistä tutkimusta haluaa tukea. Jos minä itse omistaisin lääkeyhtiön niin tietenkin haluaisin tukea tutkimusta joka liittyy omaan alaani eli lääkkeisiin ja niiden vaikuttavuuteen yms. Sitten taas jos olisin jonkun syöpäsäätiön apurahoista päättämässä niin haluaisin antaa rahani syöpätutkimukselle. Ei tässä sen kummemmasta pahuudesta ole kysymys. Ja tieteellisessä tutkimuksessa pitää tietenkin aina raportoida kaikki sidonnaisuudet. Lukija voi sitten tehdä päätelmiään myös niistä. Jotenkin vaikea kuitenkaan uskoa, että tutkija lähtisi tuloksiaan rahoittajan takia vääristelemään. Rahoitushan saadaan ennen tulosten valmistumista. En usko että ihmiset ovat niin kauhean epärehellisiä tai ainakaan sen epärehellisempiä kuin minä itsekään. Tietenkin ihmiset tekevät virheitä ja valehtelevat joskus vahingossa, mutta harva oikein tietoisesti lähtisi suurelle yleisölle jotain valehtelemaan.

Lääketeollisuus on teollisuutta siinä missä mikä tahansa huonekaluteollisuuskin. Pyritään luomaan hyvä tuote ja saamaan se kaupaksi. Ikävä kyllä ei löydy vapaaehtoistyöntekijöitä pyörittämään sitä hommaa ja kuitenkin ilman sitä monelle kävisi huonosti. Parempi näin kuin koko homman lopettaminen. Joskus tuntuu, että vaaditaan jotain pyhimyksiä poliitikoiksi ja suuriksi johtajiksi, mutta hekin ovat ihmisiä ja tekevät vain työtään siten kuin parhaaksi näkevät. Jos sinulle tarjottaisiin omassa työssäsi mahdollisuutta hieman suurempiin tuloihin, niin voisit jopa suostua. Samoin muutkin ahkerat ihmiset ottavat vastaan suurempia ja suurempia tuloja. Ihminen kokee ansaitsevansa palkkansa kovasta ja raskaasta ja erittäin vastuullisesta työstä. "Köyhtyy, joka laiskasti kättä käyttää, mutta ahkerain käsi rikastuttaa (Sananl.10:4)."

Mutta nyt Panadolia naamaan ja sänkyyn :D On muuten hyvä tuote ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron