Ylläpidon tiedotteita

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 23. Syys 2015 22:19

Kiitos Juha selkeistä ohjeista ! :clap:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja paa » 24. Syys 2015 09:03

Hienoa! Kiva kun joku viitsii.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Lily » 24. Syys 2015 12:41

Mulla ei älypuhelin avaa noita juutupe pätkiä jos siinä ei oo osoiteriviä mukana, mistäköhän se johtuu?...
Lily
 

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 25. Syys 2015 11:12

Sydämelliset kiitokset myös minulta Juhalle oikein valkoisen ruusukimpun kera:

Image


Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa sinulle Juha myös tähänkin päivään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Syys 2015 14:14

Kiitoksia kiitoksista :D, mutta Mikkohan tuon Youtube-ohjeen teki.

Lily, mikä puhelin sinulla on ja mitä nettiselainta käytät siinä?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Lily » 26. Syys 2015 14:44

Juha, minulla on lumia630 ja Explorer nettiselain...
Lily
 

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Syys 2015 16:09

Kokeile vaihtaa puhelimesi verkkoselain Opera Miniksi :)
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Marras 2015 13:45

Olemme käsitelleet seuraavan asian: jos joku haluaa lähteä pois foorumilta ja haluaa että hänen kirjoituksensa samalla poistetaan foorumilta. Eli tuota asiaa on meiltä kysytty.


Olemme päättäneet että mitään kirjoituksia ei enää poisteta jos henkilö lähtee foorumilta, koska tämä rikkoo foorumin keskusteluja ja tekee niistä jälkeenpäin mahdottomaksi/vaikeaksi seurata. Ja on lisäksi erittäin työlästä lähteä niitä kirjoituksia poistamaan. Toivomme että kaikki ymmärtäisivät tämän asian miksi päädyimme tähän lopputulokseen.


Yhdessä matka jatkuu eteenpäin. Kiitos Herra Jeesus tästä päivästä, Siunausta kaikille.


- Ylläpito
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja paa » 17. Marras 2015 14:03

Hyvä ettei mitään poisteta. Voi kun voisi estää myös ihmisten muokkaavan omia viestejään. Esim kun Jasmiini lähti foorumilta, hän poisti kaikki kommenttinsa ja laittoi tilalle hymiön tms. Se on harmillista vanhoja keskusteluita lukiessa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Marras 2015 23:25

Olemme päättäneet että kaikki keskustelut joissa on noita henkilökohtaisia välienselvittelyjä siirretään suljetulle osastolle ja siellä voi sitten jatkaa keskusteluja jos joku niin haluaa.

Siirrot hoitaa foorumin valvoja Juha. Kiitos Juha sinulle.

- Ylläpito
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 3 vierailijaa

cron